Da's het belangrijkste!Gewoon laten testen
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Da's het belangrijkste!Gewoon laten testen
Ik hou het meestal langere tijd bij éénzelfde dameIk heb nu in 1 jaar tijd 4x een soa opgelopen. Neuk al 15 jaar bare bij verschillende dvp's en nog nooit wat opgelopen. 2023 nu 3x een soa 2x chlamaydia en 1x een druiper. Had mezelf voorgenomen als ik weer een soa krijg ik voorlopig niet niet meer bare neuk. Afgelopen week weer positief op chlamaydia. Dus houd mezelf aan wat ik heb gezegd, dus voorlopig geen bare meer. De huisarts zei al, neuk aub met condoom want dit zijn 4 soa's kort op elkaar. Bij wie ik het allemaal oploop, geen idee, weet uiteraard wel wie ik bezoek, maar dat zijn er meerdere in 1 maand. Zodra ik symptomen krijg uiteraard gelijk getest en de betreffende dames op de hoogte gebracht. Maar zoals bij velen het antwoord, ik test me regelmatig, dus ik kan niks hebben. Nee ik loop het op door in de buitenlucht te lopen haha.
Ik heb 225euro voor een gonnoroe + chlamydia sneltest betaald en 95 voor een ceftriaxon injectie. Als je een uitgebreidere test zou nemen zou het idd op 350+ kunnen uitkomen. De vraag of dat het 't waard is verschilt per persoon. Als ik klachten heb maak ik me liever geld afhandig dan onomkeerbare schade door de aandoening. Ieder zo zijn eigen prio's.@Cerato, spot on. Riamok schrijft geen recensies en komt hier om over soa's te praten.
Er is geen een huisarts die jouw gegevens deelt met wie dan ook dus al die mensen die ook maar iets suggereren over je huisarts zeveren teveel.
Gewoon testen mensen en ik heb nog nooit €400 betaald voor welke test dan ook houdt nou op met die onzin mensen zijn allemaal onwaarheden
Tuurlijk bangmakerij.. hoezo struisvogel?ach,allemaal bangmakerij...En als het 40% is,staat er natuurlijk weer niet bij wat het immigratie aandeel hier van is,
wsch. 39%.
Daar koop je meer dan 1000 condooms voorAmai, zoveel geld voor een test!
De natuur kent neuken als een middel voor de voortplanting, dus nzc is zeker niet fout, ook al ben je niet van plan om je voort te planten. Daar zijn gelukkig tegenwoordig genoeg anticoncptiemiddelen tegen. Maar dat 'onbekommerd' nzc is volgens mij gewoon het roekeloze van mannen die niet nadenken en die gewoon alles zouden neuken waar een gat in zit. Marginaal of niet, verzorgd of onverzorgd, als het maar zonder condoom mag. Ik neuk wat close vriendinnen zc, en bij betaalde contacten neuk ik zowel mc als zc. Bv liever een leuke knappe jonge griet die het enkel mc doet, dan een mottige ouwe doos waar ik een pilleke zou moeten voor pakken om een stijve te kunnen krijgen, maar waar het dan wel zc mag.het onbekommerd beoefenen van onze liefhebberij belicht.