Soa’s nemen explosief toe in Europa.

frankypanky

Ervaringsdeskundige
15 sep 2015
309
103
Heel Europa wordt overspoeld met migranten maar dat mag ik niet zeggen want daar ligt het niet aan, wat denken jullie zelf we halen van alles binnen tbc toename echt iets van de Afrikaanse landen en ga zo maar door

Nogmaals wij zijn blanken we hebben een heel ander fysiek en gestel dan al die padvinders.
Welke migranten? Asielzoekers of ook arbeidsmigranten die werk verrichten waar jij je neus voor ophaalt?

Wel het hele verhaal vertellen als je "de buitenlanders" de schuld wilt geven van alles wat mislukt in jouw leventje.

Enne, betekent dit ook dat jij absoluut geen buitenlandse dvp neukt?
Ik ben benieuwd naar je antwoord...😂

Zonder moeite

Legende
4 jun 2019
1.826
1.524
Welke migranten? Asielzoekers of ook arbeidsmigranten die werk verrichten waar jij je neus voor ophaalt?

Wel het hele verhaal vertellen als je "de buitenlanders" de schuld wilt geven van alles wat mislukt in jouw leventje.

Enne, betekent dit ook dat jij absoluut geen buitenlandse dvp neukt?
Ik ben benieuwd naar je antwoord...😂
Wat mislukt in mijn leventje? Als je weet hoe ik woon hush little baby.

Werk waar ik mijn neus voor ophaal? In mijn bedrijf werken voor de voedselbereiding 3 Marokkaanse meiden hier in Nederland geboren mijn debiteurenbeheerder is een Nederlandse dame, mijn rechterhand, productiemanager, chauffeurs, floormanager allemaal Nederlanders.

Voor de kwaliteitscontrole en controle ook Nederlanders. Als je de mensen het juiste loon betaald, winstdeling doet heb je geen arbeidsmigranten nodig.

Oost Europese vrouwen neuk ik nooit alleen uit Oekraïne of baltische staten die zodra ze 3 maanden rust nemen zichzelf helemaal een tune up verzorgen.

Je kunt hier een beetje lezen wat ik zo al neuk negerinnen uit Afrika neuk ik ook niet.

Asielzoekers ja die padvinders bedoel ik die jagen alle slechte cijfers in Europa omhoog maar dan ook alle cijfers

Ik ben al vanaf mijn 21e zelfstandig ondernemer dat is meer dan 30 jaar ondertussen nog nooit failliet geweest wel 2x bijna maar het 2x met eigen middelen gered

Wij handelen in: truffel, vis, ingeblikte vis uit Portugal de beste ter wereld, de beste Spaanse hammen, Italiaanse delicatessen en dan vooral ham en mozzarella etc verder handelen we in 6 maten verse langoustines, noordzeekrab, kreeft Canada, Vongole, etc.

En overal waar ik kom in Europa ze werken allemaal met eigen mensen, arbeidsmigranten is leuk voor groenteteelt, fruitteelt, bouw

Wat ik wil zeggen en ik klaag niet is dat de belasting en regeldruk ongezond begint te worden en daar hebben asielzoekers gewoon veel mee te maken onze ouders hebben dit land opgebouwd en misschien maakt het jouw niks uit maar heel west Europa wordt in rap tempo afgebroken.

Iedere asielzoeker tot ze een status hebben kost ons Nederland met medische kosten 35000 per jaar in Nederland hebben we maar 11 miljoen mensen die daadwerkelijk belasting betalen onze gepensioneerden, studentes, scholieren etc en prima hè die dragen nog niet veel bij

Het is gewoon niet meer te betalen en ja dan komen ze vanuit vooral Afrika standaard hebben ze tbc krijgen ze zodra ze in een opvang zitten injecties voor, mond moet nagekeken worden want daar zit ook van alles mis.

En degene die illegaal zijn zien nooit een dokter, tandarts om het allemaal regelen

In Marokko heb ik veel en vaak geneukt dat wel ontken ik ook niet, maar Marokkaanse dames hebben een hele andere attitude,

Bij mij in de zaak ook ooit een Marokkaanse werkneemster geneukt een paar keer in geuren en kleuren beschreven hier op het forum ondertussen is ze getrouwd en heeft ze een kleine

Laatst bewerkt:

Zonder moeite

Legende
4 jun 2019
1.826
1.524
Ik kreeg telefoon dus ik ga nog even verder, veilige landjes die dus niet terug gaan heb je ooit zo een agressieve gek tegenover je gehad? Ik liep met mijn kleinzoon naar lollipop om hem aan te kleden voor kerst liep daar zo een noordafrikaan te schreeuwen en vrouwen te beledigen en ik zei daar wat van komt ie naar mij toe iets van plastic in zijn hand waarmee hij mij probeerde te steken maar goed ik was vroeger geen onverdienstelijke bokser en met oude boksmaten trainen we nog een keer in de week daarna drinken we een paar biertjes teveel. Enfin ik weerde dat af en klabatsboem daar lag hassan met zijn ballen omhoog.

Ik wist dat daar camera's hingen dus ik belde zelf de politie. Gelukkig zelfverdediging maar de politie zei gewoon nadat ik gehoord was op het bureau die gast bloedde hevig laat je controleren op tbc gedaan en gelukkig alles goed. Het brengt gewoon niks goeds niks noppes nada basta

Terug
Naar boven