Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Heey!
Bedankt voor je berichtje! Sorry dat ik zo laat reageer hoor, maar mn telefoon laad niet meer op en heb hem gisteren weg moeten brengen om te laten repareren
Maar ik wil wel nog graag afspreken hoor! Ik heb een bedrag van 150 euro nodig en daar zou ik 2-3 uurtjes voor willen afspreken zonder condoom als je wilt
Ik heb al een paar afspraken gemaakt, maar heb al 4x voor niets zitten wachten..
Ik heb dit nog nooit eerder gedaan dus ik ga nu elk mailtje 1 voor 1 af totdat ik iemand heb gevonden die echt wilt afspreken
Ik wil daarom vragen of je de helft van ons eerst afspraakje naar me wilt overmaken voor we afspreken zodat ik zeker weet dat onze afspraak echt door gaat
Dit vraag ik alleen voor het eerste afspraakje hoor! Voor alle afspraakjes daarna hoeft dat niet want dan vertrouw ik je
Dan kan ik me met een goed gevoel voor je klaarmaken en gaan we een paar leuke uurtjes beleven
Ik hoor het graag van je als je het op deze manier goed vind, dan weet ik of we gaan afspreken of dat ik de volgende moet mailen
Zou je dan ook willen laten weten wanneer je wilt afspreken en waar?
Ik ben de komende 2 weken nog vrij dus ik kan elke dag wel
Als je wilt mag je bij me langskomen ik woon op mezelf in leiden, maar ik kan ook naar jou toe komen (ik heb een auto)
Als je wilt mag je mn nr alvast opslaan dan kunnen we appen als ik me telefoon over ongeveer 2 weken terug heb
Mn nummer is 06-XXXXXXXX, wel graag prive houden aub xd
Maar voor nu is het het handigst als we mailen
Ik begrijp het als je het op deze manier niet wilt hoor!
Maar dan moet ik je wel doorverwijzen naar alle andere leuke meisjes op de site haha xd
Ik hoor graag van je zodat ik weet waar ik aan toe ben!
Afspreken kan trouwens op korte termijn als je wilt
En als je nog foto's wilt dan hoor ik dat graag
Liefs, Amber