snelheid forum

johan34

Toogplakker
27 mrt 2015
163
10
Ik zit in BE en heb er ook last van hoor.
Maar eigenaardig, sinds deze draad werd opgestart, loopt alles weer supervlot.

A

Anonymous

Guest
Meeelover zei:
Bijna nooit klachten. Is sneller dan bijv. Kinky en Hookers. :D
Kinky trouwens heel traag laatste tijd. MIsschien moest ze een server aanschaffen ergens in Alaska in een kelder vanwege gebrek aan advertentie updates .

Barefan

Legende
Oprichter
26 mrt 2015
1.105
73
johan34 zei:
Ik zit in BE en heb er ook last van hoor.
Maar eigenaardig, sinds deze draad werd opgestart, loopt alles weer supervlot.

Ik heb er nochtans niets aan gedaan.
Omdat ik nog geen tijd heb gehad

underkoffer

Ervaringsdeskundige
22 apr 2015
490
54
Al ruim een week krijg ik geregeld deze boodschap, en na 'n paar keer reload kom ik er wil in.

Heeft iemand ook deze problemen, of ligt er iets bij mij?
Ik heb een snelle internet verbinding, en onder vind dit enkel op deze site.
oeps.JPG

underkoffer

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
Zeer regelmatig slechte verbinding hier, als je een post wil schrijven is het ook wijsheid om ff ctrl C te doen voor je verzend. Anders kan je weer opnieuw gaat tikken

underkoffer

Ervaringsdeskundige
22 apr 2015
490
54
Hahaha, zo werk ik nu ook al, schrijf eerst mijn bericht in Word en copy deze in het bericht, in het verleden te vaak moeten herschrijven.

Maar krijg ook deze boodschap geregeld, ook net weer, toen ik dit wilde plaatsen.

Maar laten we niet te veel zeuren, ben al veelste blij, dat er een forum is, dat (soms moeilijk bereikbaar) in de lucht blijf.
Toppie hoor Barefan......
verbinding.JPG

underkoffer

Cerato

Legende
16 jun 2015
3.476
2.159
Bij mij wisselend: dan goed bereikbaar en snel, dan weer melding: kan geen contact met server maken.
Lukt het dan wel, dan enorm traag. Pagina`s laden duurt bijna een minuut, waardeloos.
Maar dan ineens weer geen probleem.
Kan per uur verschillen, geen idee hoe zoiets kan, ligt het aan de server?

Barefan

Legende
Oprichter
26 mrt 2015
1.105
73
Ik zal morgen eens een mail sturen naar mijn hosting en vragen waar het aan kan liggen.
En dan kijken of ik het kan oplossen.

Grzz
Barefan

enjoyerik

Toogplakker
27 mrt 2015
141
2
Het is me wel opgevallen dat het specifiek bij deze site wel eens wat langer kan duren voor er verbinding wordt gemaakt. Ook het automatisch inloggen wil nogal eens niet lukken zoadat ik opnieuw mijn naam/ww moet invullen. Zit ik er eenmaal in dan heb ik in de regel geen problemen meer.

Weert Gilders

Toogplakker
21 apr 2015
119
0
Vandaag heb ik meerder malen geprobeerd in te loggen zonder succes. Een keer of vier computer opgestart en weer geprobeerd maar het lukte steeds niet. Ik kreeg steeds onderstaande melding:

Algemene Fout
SQL ERROR [ mysqli ]

Can't open file: './davidoi148_bb1/bb_login_attempts.frm' (errno: 24) [1016]

Een SQL-fout is opgetreden tijdens het ophalen van deze pagina. Neem contact op met de Forumbeheerder als dit probleem zich blijft voordoen.

Terug
Naar boven