Smartphone verraadt je...

Olderlover

Toogplakker
26 aug 2020
85
19
In p-magazine.com wordt haarfijn uit de doeken gedaan hoe je iPhone je op 7 manieren kan verraden: o.a. zoekgeschiedenis via Autofill, iCloud-synchronisatie, schermtijd, locatiediensten enz. Wandelaars met nare ervaringen op dit vlak, ook met Android? En tips om het ontdekkingsrisico via je smartphone dat je wandelt te beperken?

Jeroennh

Toogplakker
15 mei 2023
31
15
Dirkske1 is denk ik gelukkig getrouwd😀
Om dat zo te houden zou ik mijzelf aanleren altijd na het zoeken je geschiedenis te wissen. En als je dan aan de wandel bent je telefoon in vliegtuig stand, wel zorgen dat je (laatste) locatie niet wordt gedeeld. En duimen dat je vrouw het artikel op p-magazine niet leest.

Olderlover

Toogplakker
26 aug 2020
85
19
@Puresex: gewoon uitkijken dat er geen sporen zijn op je smartphone die verdacht zouden overkomen. Je weet niet wat er allemaal over je smartphonegebruik digitaal wordt bijgehouden 😬 op plaatsen waar je het zelfs niet vermoedt (cloud, soms zelfs computer thuis 😯)

trailme

Snuffelaar
21 mei 2019
23
11
iPhone is een lastige, je hebt als eindgebruiker weinig controle in handen qua instellingen.
Op Android kan je wel veel instellen. Persoonlijk heb ik vooral ervaring met die van Samsung.
Om mee te beginnen zet je locatie altijd uit. Een goed advies in het algemeen voor iedereen die niet bespioneerd wil worden.
Activeer "Veilige Map" (geheime map). Die isoleert alles wat je er in zet van de rest van je telefoon.
Je kan zelfs het icoontje aanpassen in iets minder verdacht (iets saai).
In die Veilige Map heb je ook je (afgeschermde) browser. Daar kan je naar hartelust doen wat je wil.
Ook apps kan je daar veilig installeren en gebruiken, zoals Whatsapp of Tinder. Wel alle notificaties afzetten.
In principe heb je dan een veilige en private kluis 😉
PS: wel uitkijken als je een bedrijfstelefoon met beheer op afstand hebt

Laatst bewerkt:

Puresex

Legende
28 apr 2022
1.247
438
Of anders, speel pokemon go. En daarna kun je altijd geheime pokemons vangen waar je zou gaan. En ik gebruik op mijn gsm een geheime map om geen sporen achter te laten . 😉

vovin_2

Ervaringsdeskundige
5 okt 2020
307
350
Android, standaard browser in geheime modus gebruiken. Contacten, foto's en whatsapp direct na gebruik opschonen en evt blokkeren als er dames tussen zitten die "spontaan" berichten sturen.

Dirtywhorebanger

Snuffelaar
16 jun 2024
20
21
Dit zijn volgens mij de basis principes bij het bezoeken van dames;
  • Nooit je prive nummer gebruiken, neem een tweede mobiel nummer, zo heb je geen onverwachte tegenberichtjes.
  • En gebruik de incognito modus van je browser, vooral op je telefoon, hoef je nooit iets te wissen. Wel je tabbladen sluiten als je klaar bent.
  • Dat je nooit je echte naam moet gebruiken op je whatsapp account(s) moet ook voor zich spreken.
  • Parkeer je auto ook niet direct in de buurt van het ontvangst adres. Hoewel de dames dat zelf meestal toch al niet graag hebben.
  • Mocht je thuis echt voorzichtig willen zijn, zet wifi uit, en maak enkel gebruik van het 4G of 5G mobiele netwerk.
Als je écht zeker wilt zijn van privacy; draag een masker van je auto tot aan de deur van de dame. En draag het masker tijdens de sex. En betaal met bitcoin. En vraag om je sperma mee terug te mogen nemen in een potje zodat je DNA niet getraceerd kan worden. Vergeet je schaamhaar niet uit haar poes te halen met een pincet. En zorg dat je in dienst bent bij de cyber security afdeling van de AIVD zodat je al je digitale sporen nadien kan wissen. En voor je weg gaat snel de zonnebril op en je flasher gebruiken zodat haar geheugen van het afgelopen half uur gewist wordt.

Of, wees gewoon trouw aan je vrouw. En praat over je huwelijk! Of ga scheiden. Of ga gewoon niet naar de dames. :p

hagelslag

Ervaringsdeskundige
13 mei 2021
921
689
Voor wie probeer je je identiteit te verbergen? Prive situatie of de sterke arm?

Eurobel

Ervaringsdeskundige
9 nov 2020
379
352
Moet echt leuk zijn, thuis een wijf hebben dat achter je rug wil meekijken... en je gsm controleert. Weer eens opgelucht om happy gescheiden te zijn.
Enkel voordelen:
- goedkoper dan 1x per week naar de dvps te gaan (reken maar eens uit wat die van u kost per gelost kwakje)
- betere sex dan met uw sloor thuis (en meer variatie, en jonger, en geen hoofdpijn foefjes)
- geen gezaag aan je hoofd (dat kan je ruim bekijken, ik zie het u al indenken in je hoofd)
- geen gedoe met geheime mappen, tweede telefoons, opschonen geschiedenis, locatie afzetten (hoe leuk is het niet om ergens in de buurt te komen en dat Google maps zegt... je was hier 8 maanden geleden... even terugdenken en de lekkere stoot van toen herinneren)
- geen schuldgevoel, geen zenuwen, geen gehaast om hetvtussendoor te moeten doen
- enz enz...

538douche

Ervaringsdeskundige
16 apr 2015
558
245
Elke auto heeft tegenwoordig een simkaart die ook bijhoudt waar je bent en geweest bent. Een treinkaartje wat je koopt met pin. Een OV kaart waarmee je in en uit-checkt houdt ook bij waar je geweest bent en hoe laat.
Man man man doe niet zo moeilijk. Er zijn legio mogelijkheden om te achterhalen waar iemand geweest is.

katwesel

Ervaringsdeskundige
16 jul 2015
690
295
In de huidige tijd loopt merendeel allemaal met een smartwatch rond , deze slaat ook een deel op van de data en deze is ook makkelijk uit te lezen via een app en zoals hierboven al vermeld indien nodig weet men je altijd te vinden . Zelfs als je telefoon "uitstaat" aangezien dit meer een standby funktie is . Wat een mazzel dat ik daar allemaal geen last van heb .....

KaiserParma

Toogplakker
7 jun 2015
121
39
Dat verdomde autofill gedoe wilt wel graag gelijk kinky.nl of nzcforum.be neer laten ploffen wanneer ik ook maar 1 letter typ. Ik zeg telkens "verwijderen", maar ja, je moet op de site komen.

Je kunt de sites als bookmarks opslaan, maar dat wil ik dan ook weer niet.

Terug
Naar boven