Slovenië

subje&D

Snuffelaar
2 mei 2019
23
4
hoi lieve forum leden,

Hier ben ik weer, Corona heeft mij een beetje gevangen gehouden maar ik ben eindelijk uitgebroken.

Ik ga met mijn Meester naar Slovenië op vakantie en we zouden daar graag wat leuke/geile dingen doen, Parenclub bezoeken, Erotische massage voor ons beide, een extra kutje in bed waar ik mee kan spelen en mijn Meester natuurlijk ook hihi, leuke erotische winkels bezoeken. En Als het helemaal mee zit aansluiten bij een mega geile gangbang :oops: :oops: .

Maar Slovenië lijkt wel sex-loos want na heel lang zoeken hebben we 1 kleine parenclub gevonden en meer niet.

Heeft een van jullie misschien ervaring met geile dingen in Slovenië en wil mij wat tips geven?

X
dirty sletje

Cerato

Legende
16 jun 2015
3.476
2.159
Ik zou een andere bestemming kiezen.
Slovenië, Servië, Macedonië......niet bepaald de meest taboeloze landen.
Is best wel wat te doen maar je moet het weten, geduld hebben en niet met je vrouw/familie zijn.
Durven vragen te stellen aan taxi chauffeurs, receptionisten, helpt je ook.
Nogmaals, ik zou een andere bestemming gekozen hebben.

lekker ding

Legende
1 apr 2015
2.513
832
En anders als je weer terug bent weer gauw een gangbang geven zoals vorig jaar.
Geloof me dan kom je wel weer aan je trekken ;) :D

A

Anonymous

Guest
Daar sluit ik me bij aan. Kom snel terug naar NL en organiseer hier een geile GB....je bent een toppertje en wordt gemist :D :roll:

Ricardo74

Ervaringsdeskundige
18 dec 2015
303
239
Gelukkig heeft Dirty Sletje geen ovale/kantelende zuigers, ik hou het bij mijn luchtgekoelde :mrgreen: ook ik ben voor een NL GB

A

Anonymous

Guest
subje&D zei:
hoi lieve forum leden,

Hier ben ik weer, Corona heeft mij een beetje gevangen gehouden maar ik ben eindelijk uitgebroken.

Ik ga met mijn Meester naar Slovenië op vakantie en we zouden daar graag wat leuke/geile dingen doen, Parenclub bezoeken, Erotische massage voor ons beide, een extra kutje in bed waar ik mee kan spelen en mijn Meester natuurlijk ook hihi, leuke erotische winkels bezoeken. En Als het helemaal mee zit aansluiten bij een mega geile gangbang :oops: :oops: .

Maar Slovenië lijkt wel sex-loos want na heel lang zoeken hebben we 1 kleine parenclub gevonden en meer niet.

Heeft een van jullie misschien ervaring met geile dingen in Slovenië en wil mij wat tips geven?

X
dirty sletje

Dit soort kleine Oostblok landen zijn de meest conservatieve en arme Oostblok landen. Polen, Roemenië, Rusland, de wat grotere Oostblok landen daar heb je zoveel clubs dat je erover struikelt!

Terug
Naar boven