Sloppy second

mnmcer

Ervaringsdeskundige
9 apr 2015
277
15
Misschien een domme vraag: blijft sperma in de vagina lang vochtig of droogt dit snel op?

Jaren geleden ging ik regelmatig bare bij een dame wiens vagina tamelijk droog was en waardoor we soms glijmiddel moesten gebruiken. 1 keer was ze heel vochtig, pas later besefte is dat het wellicht sperma was en wat ze zelf zei ("Het is mijn periode van het maand") een leugen was. Bloed was er niet vermoed ik (heb dat wel eens bij een andere tegengekomen) en ze douchte zich nooit nadat ik seks met haar had, ik douchte wel altijd (alleen) waar ze ontving na de seks. Ik ging altijd heel laat 's nachts bij haar en heb nooit iemand anders voor mij gezien en ik kon altijd het uur komen wanneer ik wou, dus heb me altijd afgevraagd waarom ze die ene keer direct zo nat was.

kalung

Snuffelaar
13 nov 2015
9
0
mnmcer zei:
Misschien een domme vraag: blijft sperma in de vagina lang vochtig of droogt dit snel op?
Als ik voor het slapen gaan een kutje volspuit, is het 's ochtends toch nog steeds lekker nat. Nog nooit gehad dat het uitdroogt tegen de ochtend. Wordt vele uurtjes lekkere warm en vochtig bewaard :p :p :p

kwispelwho

Snuffelaar
28 dec 2020
15
0
luc zei:
denk maar is na hoeveel mannen er al niet in het sperma van een andere vent hun eigen vrouw geneukt hebben

Al dan niet gewild?

Mijn ex was een gehoorzame slet en ik liet ze regelmatig door andere mannen volspuiten om haar nadien zelf te nemen terwijl het er uit droop.

luc

Toogplakker
22 mei 2018
47
13
gewoon lekker dat je vrouw zo genomen wordt en je er nadien nog zelf lekker in kan neuken

A

Anonymous

Guest
Mijn vrouw zou ik nu geen "slet" noemen, maar wij houden beiden van "sloppy seconds". Ik zoek al een hele tijd een veilige omgeving (met controle op lastige mannen) waar mijn vrouw en ik terecht kunnen om haar bare te neuken door verschillende mannen na elkaar, (ook door mij dus), dus geen gangbang, maar één voor één, maar de andere mannen kunnen wel al toekijken. Wij hebben dit al eens gedaan tijdens een "masked pleasure" event in Amai een paar jaar geleden, maar dat was meer toeval dan gepland omdat ik haar toen had volgespoten en de man na mij dacht dat het mocht en was in haar gegaan zonder condoom en dat had ik niet gezien (alleen toen het voorbij was en mijn vrouw enorm was klaargekomen) en toen besloten we de volgende mannen ook dat genot te gunnen. Ze is toen nog door een vijftal mannen geneukt en volgespoten en verschillende malen klaargekomen. Daarna niet meer gedaan, maar het blijft echter kriebelen. Zelf bezoek ik zeer af en toe (nu met de corona al weer geleden van februari 2020 in Genk) een bare GB (met toestemming van het vrouwtje die mijn seksuele voorkeur begrijpt, en testen nadien), maar deze zijn zeldzaam, nu met de corona. Als iemand wat wil organiseren, ben ik van de partij, misschien met 2 mannen samen een dame gaan volspuiten ?

Gerbruin2002

Toogplakker
19 jul 2018
224
282
Hoi... Ik ken het probleem... Corona doet veel van onze pleziertjes de nek om....
Ik heb een maat waarmee ik regelmatig naar Spermagames Wülfrath barebangs ging... We staan allebei dus al een jaar 'droog' op dat gebied... Toevallig een maand geleden zelf nog naar een van de weinige barebangs geweest maar daar kwam maar een andere vent opdraven...
Normaal ben ik meer van de 'grote getallen' maar je miet wat in deze tijd!
We zouden, indien na nadere kennismaking het licht op groen gaat ;-), met zijn drieen jouw vrouw bare kunnen doen? (Om de beurt ;-)) Al ik haar daarna ook nog mag uitkikken zou dat helemaal super zijn!
Wij zijn beide recent getest op Corona dus dat hoeft de lol niet te bederven.
Geef maar een bericht of je interesse hebt mee te doen. Ik heb evt. wel een plek waar we terecht kunnen...
Groet, Gerard (en Wim)
(Slanke veertigers, geen snor,baard, bril) ;-)

sandstorm

Toogplakker
11 feb 2019
181
36
Tijd dat clubs weer open gaan, voor jouw fetish is de gloryhole daar wel goed denk ik. Zelf kan ik vermoedelijk ook nog wel een maat regelen, zelf dit weekend nog getest op covid en geslaagd ;)

SletENmeester

Toogplakker
1 sep 2019
98
39
Mijn slet staat daar ook altijd voor open, zoveel mogelijk ladingen zodat er schuim op het kutje staat!

Groetjes.

het witte goud

Ervaringsdeskundige
12 nov 2015
568
141
Vind het heerlijk om een volgespoten kutje te voorzien van meer zaad. Ergens in Utrecht een adresje?

SletENmeester

Toogplakker
1 sep 2019
98
39
Voorlopig houden we het op afspreken vanaf de eerste versoepelingen omdat we beiden een zeer belangrijke job hebben waarbij we niet uit kunnen vallen.
En dan gaan we er tegen aan 😁

A

Anonymous

Guest
Limburg is voor mij ivm vervoer te ver, maar anders was ik dolgraag met mijn grote zaadlul langsgeweest om haar spermakutje vol te spuiten

Pietje@home

Toogplakker
7 mei 2016
56
9
Hoi,
Ik heb een pm naar jullie verzonden. Hoop dat we aankomende week iets kunnen afspreken.
Groet en tot snel

A

Anonymous

Guest
Hey ik zoek ook zo een dame
Regio Hasselt aub...
Laat even weten indien er iemand zo een dame kent
😀

Terug
Naar boven