Sloppy second

Antooon

Toogplakker
24 jul 2019
25
99
Voor de liefhebbers van een goede sloppy second is afspreken met 1 van de dames die in Tiel afspreken.
Te vinden op sexjobs onder de rubriek barebang.
Sommigen doen eerst een barebang en daarna is er bij een aantal 1 op 1 mogelijk.
Wanneer je direct na de barebang een afspraak maakt en vraagt of ze zich niet wil schoonmaken is het waarschijnlijk een goede sloppy second.

Moderator

Moderator
NZC Staff
9 nov 2020
2.319
1.004
Geachte Wandelbroeders,

Dit onderwerp gaat over welke dame Sloppy Seconds doet en is geen afspreek onderwerp.
Wie er vanaf dit bericht nog een oproep of aankondiging doet dat hij naar dame X gaat krijgt een BAN.
Ga je reageren op een oproep dat iemand naar dame X gaat krijg je ook een BAN.

Er worden vanaf nu alleen nog dames besproken die Sloppy Seconds doet en niks anders.

Mvg Moderatorteam

Dennis88

Toogplakker
30 apr 2024
89
178
Voor de liefhebbers van een goede sloppy second is afspreken met 1 van de dames die in Tiel afspreken.
Te vinden op sexjobs onder de rubriek barebang.
Sommigen doen eerst een barebang en daarna is er bij een aantal 1 op 1 mogelijk.
Wanneer je direct na de barebang een afspraak maakt en vraagt of ze zich niet wil schoonmaken is het waarschijnlijk een goede sloppy second.
Dat is een heel goede suggestie! 'Tiel' is niet alleen mijn place to be als het gaat om sloppy seconds, maar ook voor creampie-cleanups. Sommige dames vinden het extra geil als je ze beft terwijl ze net volgespoten zijn... En je hoeft niet te wachten tot na de GB, ook tijdens de GB kun je samen met de dames met zaad spelen. Ik persoonlijk vind dat leuker, want dan is nog niet alles eruit gelopen. Toegegeven, sommige heren vinden het maar niks, maar ik vraag altijd netjes aan de dame of het kan...

Terug
Naar boven