Sloppy second

Frans300

Ervaringsdeskundige
15 jan 2025
445
189
Kom er zojuist vandaan.
Geappt toen ik op parking stond, of ik nog 10 minuutjes kon wachten, er was nog iemand op de kamer.
Na omstreeks 10min ging deur open en ze wenkte me al binnen te komen, alleen gekleed in handdoek.
Toen de handdoek afging sijpelde het zaad van mijn voorganger al langs haar benen af.
Nadat ze eerst in standje 69 op me lag heb ik haar daarna ook van een verse lading voor diegene die na mij kwam voorzien....
Dame zelf is een heerlijk jong ding (schat midden 20) met schitterende (echte) borsten.
Heb haar 80 euro en een kleine fooi gegeven, na krap half uur zat ik voldaan in de auto huiswaarts.
Nice

cornholio24

Toogplakker
24 mei 2015
183
15
Zijn er heren en (jonge) dames regio Rotterdam te porren voor sloppy seconds (vaginaal / anaal)? Terug van weggeweest dus me weer even aan het oriënteren hier.

Peter190272

Snuffelaar
24 mei 2023
22
25
Morgen iemand naar Sweety in Balen? Verleden week ook na iemand geweest,maar ze was niet veel gevuld, kleine ladi.g,heb al anders gevoeld ooit. Ik heb ze dan maar 2 keer goed gevuld .

Marius12

Toogplakker
9 sep 2015
125
76
wil je sloppy second zoek een medewandelaar die dezelfde dame bezoekt. ga samen koffie drinken om kennis met elkaar te maken. en vervolgens de dame bezoeken die dat natuurlijk wel ziet zitten. Hoe moeilijk kan het zijn. Zo heb ik samen met iemand een stel bezocht, ik mocht als laatste haar kut volspuiten. Iedereen tevreden en nog even samen koffie gedronken met dit stel en over koetjes en kalfjes gesproken.

Terug
Naar boven