Sloppy second

Janneman

Ervaringsdeskundige
28 apr 2016
914
275
Een collega hier die zin heeft een date te plannen met een dame. En serieuze deze keer. Voroge keer enkele pm's gekregen waar gezn zak mee gedaan is. Die heren hoeven nietmeer te sturen trouwens.

Liefst van al een koppel waarvan de dame graag gevuld wordt

mottomotto

Toogplakker
27 okt 2020
153
61
Als iemand interesse heeft in Amsterdam en omstreken een dame van plezier samen ZC te nemen. Ik spuit haar vol, daarna jij en daarna ik weer, misschien jij daarna ook weer?

Het liefste een dame die het ook laat filmen, maar kan ook zonder filmen als dat voor jou of de dame een probleem is. Als we filmen doen we het heel close up zodat we alle drie geheel onherkenbaar zijn, maar wel kunnen nagenieten van het filmpje.

Graag met uitstekende hygiëne en iemand die zich ook regelmatig laat testen, leeftijd en afkomst onbelangrijk, ben zelf 29 en een witte man.

Ik heb wel een dame in gedachten, maar alle suggesties zijn welkom. Mag ook je eigen vrouw of vriendin zijn natuurlijk.
Stuur maar een DM, kan soms even duren voordat ik reageer.

V

Verwijderd lid 12162

Guest
Ik vind haar niet, jammer, heb je een nummer mss ?

Analcreampielover

Snuffelaar
30 jul 2019
14
4
Loop toch al een tijdje rond met de fantasie een volgespoten kontje te neuken. Voorheen ooit met Lola gedaan, helaas recentelijk niets meer van haar vernomen.
Weten jullie nog een adresje waar dit mogelijk zou zijn?

Forsale

Toogplakker
21 dec 2016
201
145
Ook hier de fantasie van dit topic, nooit gedacht, maar wil me er toch eens aan wagen. Bij voorkeur volgende week als ik terug ben van vakantie.

Idealiter spreek boek ik eerst zelf een half uur. Daarna verlaat ik haar kortstondig voor een andere klant om daarna weer terug te gaan voor nog een vluggertje. Het liefst doet de klant tussendoor een vluggertje of max een half uur.

Timing zal de grootste uitdaging worden vermoed ik. Ik heb de dreamhotel dames als eens geprobeerd maar daar krijg ik geen toezegging op mijn fantasie. Iemand een suggestie van zeg tussen Amsterdam en Antwerpen in?

Frits91

Toogplakker
2 jan 2023
36
16
Goedemiddag heren,

Ook mij lijkt het geil om een kutje waar nog zaad in zit te neuken. Evt toekijken als de dame gevuld word lijkt me ook geil. Mensen die dames kennen die dit aanbieden omgeving Roosendaal Noord Brabant?

Terug
Naar boven