Sletje vol pompen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Azyta

Snuffelaar
23 jun 2019
2
0
Weet iemand op welke dagen ze gewoonlijk actief is? Zoek al een tijdje naar haar advertentie, maar nog niks tegengekomen.

538douche

Ervaringsdeskundige
16 apr 2015
558
245
Wisselend actief dus advertenties in de gaten blijven houden.
Laatste tijd net heel actief omdat ze ook nog een gewone baan heeft waarmee ze druk is.

GertG

Legende
23 sep 2023
1.213
1.287
Deze dame in het bezit van een bestelbus vraagt er zelf om. Ze wil volgepompt worden.
Daar is niets mis mee. Heeft niets te maken met al dan geen respect voor haar.

Er zijn meer vrouwen die graag continu zaad ontvangen van meerdere mannen.
Die wens wordt door de heren liefhebbers hier graag vervuld.

Azyta

Snuffelaar
23 jun 2019
2
0
Super, ik ben er morgen bij als ik een reactie krijg van haar waar ze in Leusden staat

kapitein81

Toogplakker
24 nov 2022
74
71
mmmm, ik ga proberen om straks af te spreken. Hopelijk zit haar kutje dan al goed vol room.
update: ze blijkt morgenmiddag in Blokker (noord-holland) te zijn.

Laatst bewerkt:

Voormalig lid 40673

Toogplakker
7 nov 2023
33
49
Ik had toch even tijd gemaakt en gevraagd of het nog kon. Iemand had haar net vol gespoten, liep nog langs haar benen. Lekker wijf die er geen genoeg van krijgt. Haar doggy geneukt, lekkere tieten die heerlijk schudden en ze had een but plug in. Heb er gauw nog een lading bij gespoten. Volgende x laat ik haar eerst langer pijpen, want dat doet ze ook vol overgave. Geen spijt van!

Voormalig lid 40673

Toogplakker
7 nov 2023
33
49
Hoop dat ze snel weer ad zet om zich af te laten neuken, zin om haar weer flink vol te pompen als ze al lekker vol zit na paar pikken. Echt lekker geil wijf met heerlijke natte kut en zaadvragende ogen die het zaad uit je pik kijkt. Ze liet het ook zo heerlijk lopen langs haar benen zonder schoon te maken. Letten jullie ook op als ze weer ad heeft gezet?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven