Slet Sabrina en meester

SletENmeester

Toogplakker
1 sep 2019
98
39
Hoi allemaal, ik volg hier al een heel tijdje de gesprekken en wou ons even voorstellen.
Mijn slet heet Sabrina en is zot van sperma, sommigen hier kennen haar misschien als Latex Luna of Latex Slet Sabrina. Wij gaan al een heel tijdje naar clubs, sinds voorjaar 2005, we waren nog maar 2 maanden samen toen en zijn inmiddels 14 jaar getrouwd. Al heel veel clubs en grote fetisch party's gedaan met heel wat gangbangs. Dit is dan ook onze favoriete bezigheid geworden, maar wij neuken niet naakt. Latex is voor ons heel belangrijk en maakt ons tot wat we zijn.
De laatste jaren zijn we meer en meer opzoek naar geile spuitende pikken met veel sperma. Zo zijn onze clubbezoeken ook geëvolueerd intussen.
We hopen jullie eens tegen te komen in een donkere ruimte van een club. We hebben niet de intentie hier reclame te maken want een club zoals de Riethoeve in Kapellen zullen we toch niet meer tegenkomen maar Amai, Devine, Climax en kasteel Waterloo zijn toch wel de favorietjes voor ons.
Als je twijfelt, vraag gewoon of ze (latex)slet Sabrina is en je kan haar blij maken met een goede lading sperma in dat slettenhol van haar. Mond-kut en soms kont ook.

Intussen lezen we hier lekker geil recensies mee in de hoop eens iemand tegen te komen van hier of zelf ergens een lading te doneren. :).
Meester en slet Sabrina.

A

Anonymous

Guest
Als jullie dat willen, doe een oproep en er staan 10 spuiters voor de deur ;)

sandstorm

Toogplakker
11 feb 2019
181
36
Ben benieuwd wie jullie zijn, kom best veel amai in niet corona tijden. En hoop jullie wel is te treffen. Niet naakt vind ik ook altijd net iets meer hebben dan naakt!

SletENmeester

Toogplakker
1 sep 2019
98
39
@sandstorm, mijn slet heeft rode haren tot aan de hals en draagt altijd echte latex met rode of zwarte laarzen.

Jackdewipper

Toogplakker
25 okt 2019
44
5
Op de Bo Cremer parties heb ik het genoegen gehad Latex Luna te ontmoeten. Zij had rood haar en blauwe ogen en was uiteraard helemaal in latex gekleed. Wat een beauty! Zijn jullie dat?

SletENmeester

Toogplakker
1 sep 2019
98
39
Ja dat zijn wij, Jackdewipper :)
Misschien met wat geluk binnenkort nog eens haar een goede beurt geven?

cedric78

Ervaringsdeskundige
19 mei 2015
332
7
Welkom op dit forum allereerst !

Ikzelf neuk erg graag en spuit met veel plezier kutje vol :) Is zo'n fantastisch gevoel :)

Laat maar iets weten mochten jullie iets organiseren. PB welkom

xxx

sandstorm

Toogplakker
11 feb 2019
181
36
Jullie iets op de planning want clubs zie ik jammer genoeg niet zo snel open gaan, dat is dan een jaar gn club Amai. :cry:

SletENmeester

Toogplakker
1 sep 2019
98
39
Wij zoeken nog minstens 1 man om mijn slet morgenmiddag vol te spuiten wegens afzeggen 1 man. Wie?

Jan-v

Toogplakker
15 sep 2017
230
55
Ik had vandaag het genoegen om met slet Sabrina te gaan spelen en mijn verwachtingen werden meer dan overtroffen. Ze wachtte me in een sletterige outfit op die meteen al tot de verbeelding sprak (borsten bloot, kutje meteen beschikbaar, ...) . Deze dame is knap, slank, sympathiek, leuk om mee te babbelen en bovenal.... bloedgeil. Ze vraagt je om haar slettenkut af te neuken en vol te spuiten en geniet van een heerlijke portie zaad in haar hunkerende kutje. Enige nadeel: mijn eerste donatie kwam vrij snel en een tweede was niet meer haalbaar voor mij. Al lag dit zeker niet aan haar, begrijp me niet verkeerd! :)
Dit wordt voor mij absoluut een blijver!

A

Anonymous

Guest
Jan-v zei:
Ik had vandaag het genoegen om met slet Sabrina te gaan spelen en mijn verwachtingen werden meer dan overtroffen. Ze wachtte me in een sletterige outfit op die meteen al tot de verbeelding sprak (borsten bloot, kutje meteen beschikbaar, ...) . Deze dame is knap, slank, sympathiek, leuk om mee te babbelen en bovenal.... bloedgeil. Ze vraagt je om haar slettenkut af te neuken en vol te spuiten en geniet van een heerlijke portie zaad in haar hunkerende kutje. Enige nadeel: mijn eerste donatie kwam vrij snel en een tweede was niet meer haalbaar voor mij. Al lag dit zeker niet aan haar, begrijp me niet verkeerd! :)
Dit wordt voor mij absoluut een blijver!

Doet ze niet alleen gangbangs? Hoe heb jij dan een 1 op 1 kunnen regelen mazzelpik? ;)

Terug
Naar boven