Slet Sabrina en meester

SletENmeester

Toogplakker
1 sep 2019
98
39
Wij wonen in Belgisch Limburg, Vaga.
Dat is ook 1:30 rijden.
Het probleem is dat wanneer we een bare gangbang organiseren nog niet de helft van de mannen komt opdagen…

rudeger

Toogplakker
9 dec 2019
54
23
Lijkt me wel een echt sletje die ik ook wel eens van een paar ladingen wil voorzien hmm

Voormalig lid 27382

Toogplakker
8 feb 2022
34
5
No show is een bekend probleem bij het organiseren van een GB. Misschien speelt in dit geval de locatie ook een rol. Een wat meer centraal gelegen locatie biedt Misschien meer kans op succes?

vaga69

Ervaringsdeskundige
30 apr 2015
282
147
Denk dat het NO SHOW fenomeen ook wat te wijten is, dat sommige mannen gaan twijfelen of het geen fake oproep is.

Jan-v

Toogplakker
15 sep 2017
230
55
Locatie maakt geen verschil hoor... Al zou ik zeker geen gangbang organiseren in een dorp in de Ardennen dat 30 minuten van de autostrade af ligt ;)

Ik ga regelmatig naar gangbangs en altijd hetzelfde: als de helft van de aangemelde mannen komt, mag je blij zijn.

Ik ken Slet Sabrina wel en ben al op haar gangbangs geweest: de thuisblijvers hebben absoluut ongelijk!!

SletENmeester

Toogplakker
1 sep 2019
98
39
Wij gaan nu en dan naar club amai maar hebben al eens een paar keer een gangbang georganiseerd in Genk door de week op een vrijdagmiddag. Maar helaas te weinig mannen die komen zoals hier ook wordt bevestigd om er een echt spermafeest van te maken.
Diegene van het forum die niet zijn komen opdagen en daar achteraf geen reden voor geven zullen ook nooit meer de kans krijgen.
De bedoeling was van minstens 10 mannen maar liefst 15 samen te krijgen om haar om de paar maanden helemaal vol sperma te spuiten. Heel haar lichaam, mond en kut.

Helaas zal dat een geile fantasie blijven van ons.
We zijn hard aan het proberen om een keer naar Duitsland te gaan voor een spermaparty.

Groeten

[email protected]

Snuffelaar
11 dec 2021
10
1
Goedemorgen,
Ik zou jullie graag eens ontmoeten. Zijn jullie binnenkort nog ergens waar ze volgespoten kan worden. Hoor het graag.

SletENmeester

Toogplakker
1 sep 2019
98
39
Dag Jo, we proberen 1x per maand naar club Amai te gaan.
Mogelijk deze maand op zaterdag de 30ste

Groeten

hola

Snuffelaar
13 jan 2019
5
5
hallo slet en meester

ik wil de 30 ste wel naar de amai komen, kijk er naar

gr uit lommel

Terug
Naar boven