Slet Sabrina en meester

pietwies123

Ervaringsdeskundige
27 sep 2018
807
438
Beste,
ik ben ook ter plaatse geweest

Ik heb een super date gehad, uurtje binnen geweest en 2 keer geneukt.
Hele mooi slet.

Alex

Jan-v

Toogplakker
15 sep 2017
230
55
Bare Lovertje zei:
Doet ze niet alleen gangbangs? Hoe heb jij dan een 1 op 1 kunnen regelen mazzelpik? ;)

Gangbangs zijn helaas iets wat dateert uit de tijd van voor Corona :-(

dietervm20

Snuffelaar
7 sep 2020
20
1
Hallo slet Sabrina en meester. Hier ook heel erg veel interesse om eens te daten kan ontvangen en verplaatsen ... Eventueel ook locatie ter beschikking stellen voor gb of feestje

SletENmeester

Toogplakker
1 sep 2019
98
39
Dag Dieter,
Een locatie mogelijkheid is ideaal. Zo snel als we terug meerdere mensen tegelijk mogen ontvangen melden we ons hier voor een geile gangbang.
Gegroet, Meester

Deutz

Snuffelaar
13 dec 2019
1
0
Vanmiddag het genoegen gehad om met slet Sabrina af te spreken in een love hotel.

De dame die binnenkwam overtreft mijn verwachtingen. Ze heeft een vriendelijk gezicht en een zeer sexy voorkomen. Verder een vriendelijke stem en sexy aangekleed.

Dan de sex deze was meer dan uitstekend. We hebben ruim twee uur heerlijk van elkaar genoten met alles erop en eraan. Haar heerlijk veel creampies kunnen geven wat ze erg geil vond

Wat mij betreft komt er beslist nog een keertje een herhaling😍

Ik dank slet Sabrina en haar meester

ddtok

Snuffelaar
19 mei 2021
1
0
Klinkt geil. Hoop jullie gauw eens te zien in de amai. Spuit der graag vol. Waar je maar wilt😀

SletENmeester

Toogplakker
1 sep 2019
98
39
Hey geile zaadgevers!
Mijn latexslet heeft als opdracht om haar kut aanstaande vrijdag helemaal te laten vullen met zaad.

Zijn er mannen die haar kutje willen veranderen in een creampiepussy? In haar mondje spuiten mag ook, gezicht, borsten en kont mogen ook bedekt worden met zaad. Ze wilt helemaal vol hangen met geil zaad.
Vrijdagnamiddag in Cupido te Genk.
Deelname alles inclusief voor 100€.

hola

Snuffelaar
13 jan 2019
5
5
Hallo slet Sabrina en meester zou graag ook wel eens met een feestje mee willen doen in het geile Limburg.

SletENmeester

Toogplakker
1 sep 2019
98
39
Mijn slet en ik willen nu zaterdag 31/7 naar Kasteel Waterloo gaan voor de fetish party. Zijn er hier nog mensen die gaan zodat we geile dingen kunnen doen?
Groeten, Meester en Sabrina

DenElze

Snuffelaar
7 mrt 2019
4
1
Hey meester en slet Sabrina, hoe kan er afgesproken worden voor een love hotel? Pb mag altijd. Groetjes

SletENmeester

Toogplakker
1 sep 2019
98
39
Beste bare gangers, we hebben last minute beslist om vanmiddag rond 15u te gaan naar Cupido in Eindhoven. Wie er mijn slet wilt volspuiten in haar kut of mond of mijn mond mag zich daar aanbieden. Mijn slet is herkenbaar aan sperma klodders en rood haar. :)

Groeten Sabrina en meester/switch

klaasgraag

Toogplakker
2 jan 2019
93
20
SletENmeester zei:
Mijn slet en ik willen nu zaterdag 31/7 naar Kasteel Waterloo gaan voor de fetish party. Zijn er hier nog mensen die gaan zodat we geile dingen kunnen doen?
Groeten, Meester en Sabrina

Oh een black and leather party, lijkt mij erg leuk. Denk dat ik ook wel wil gaan, moet alleen een hotel zitten te regelen in de buurt.

vaga69

Ervaringsdeskundige
30 apr 2015
282
147
Waarom dan niet eens op discreet naaktstrand? Vorige zomer daar nog met enkele kerels lekker vrouwtje van meerdere pikken/ladingen voorzien. Niemand kijkt daar van op vermits meeste bezoekers swinger zijn. Komen ook wel bi en gay kerels cruisen... Dus niet echt kijkers die zich hieraan kunnen storen ;-)

vaga69

Ervaringsdeskundige
30 apr 2015
282
147
SletENmeester zei:
Waar is dat naaktstrand?
Naaktstrandje ligt bij Terneuzen en combineer dit meestal met bezoekje aan erotheek Freya Hulst. Is ook een aanrader om te komen meespelen op gangbang. Was vandaag op dat strand en opkomst 20-tal mannen en 3 koppeltjes, waarvan twee actief. Dus zeer discreet.

Terug
Naar boven