Slet - Boxmeer

moi82

Toogplakker
8 mei 2015
190
46
Is inmiddels weer inactief inderdaad. Doen dit af en toe.

Ik ben er gisteren geweest. Apart, maar leuk om eens mee te maken.
Afgesproken, parkeren op de parkeerplaats in de straat en dan word je naar t huis begeleid.
Daar aangekomen, handjes wassen, afrekenen (bij de man) en door naar boven, daar ligt ze geblinddoekt en vastgebonden klaar en kun je je gang gaan.
Hij blijft in de gang aanwezig (niet in dezelfde ruimte).

Leuk adresje, over een vervolg twijfel ik een beetje. Maar dat ligt meer aan mij. Weet niet of ik de ambience mu prettig vond ;-)

Voormalig lid 530

Ervaringsdeskundige
1 mei 2015
501
7
niet de goedkoopste voor 100 vluggertje:

KXUUMN.png

Laatst bewerkt door een moderator:

Borstenlover

Ervaringsdeskundige
12 mrt 2017
310
328
He allemaal

Vanavond heb ik de stoute schoenen aangetrokken en heb me laten verleiden door dit geile ding.

Zoals hierboven beschreven, bij aankomst op een door de man aangewezen parkeerplaats wordt je naar een woning geleid. Er doet een wat vreemdige maar zeker vriendelijke man de deur open en je komt binnen in een wat rommelig rookhol. Er word gevraagd de handen te wassen en af te rekenen. De trap op en de dame in kwestie ligt naakt en vastgebonden op bed met een kussentje onder de billen.
Mooi gladgeschoren en een clitpiericing duidelijk zichtbaar.
Wat ook niet te missen is zijn haar grote gezwollen tepels.

Het is een mooie dame. Draagt een hoofdkap dus over haae gezichtje kan ik helaas niets zeggen.

Ik heb haar vriend het verzoek gedaan om het zaad van mijn voorganger niet op te laten ruimen en tot mijn geluk is dit verzoek ingewilligd.

Ik heb haar grote kale kutlippen flink gelikt en geproefd en even mijn vingers erin geduwd. Ze genoot er zichtbaar van.

Toen heb ik mn pik diep in haar gepropt en met 15 halen haar heerlijke kutje gevuld met mijn warme liefde voor haar.

Voor herhaling vatbaar. Ondanks het iets wat vreemdogende tafereel van haar vriend die zit te spelen op zijn telefoon terwijl ik haar afneuk! Als hij en ik hadden gewild hadden we oogcontact kunnen hebben tijdens de daad ;)

Borstenlover

Ervaringsdeskundige
12 mrt 2017
310
328
Ook vandaag weer bij deze slet geweest.

De vorige keer was is nogal onder de indruk van waar ik beland was, en heb vandaag dn besloten om er nog eens heen te gaan omdat ik nu wist wat me te wachten stond.

Toen ik via app vroeg of er nog een mogelijkheid was om langs te komen vertelde de man van dit stel me dat er na 22h nog mogelijkheden waren.
Bij de vraag of de dame in kwestie haar kut NIET wilde wassen zodra de vorige klant diep in haar klaargekomen was, bleek dat geen probleem.

Bij binnenkomst de standaard riedel, melden als je op de parking bent, bij goedkeuring naar het huis lopen, de vreemdige man wacht je op. Binnen een beleefdheids gesprekje, je betaald en verteld wat je wilt, anaal of vaginaal.
Pijpen en zoenen zijn geen optie helaas.
De trap op, de dame wordt geshowd, en meneer gaat zitten op een bioscoopstoel op de overloop met de deur open en zicht op wat je doet zonder dat het storend is. Hij is bezig met zijn telefoon en kijkt nog niet op of om.

De slet lag klaar en des gevraagd met een volgeneukte kut. Ik duw haar kutlippen uit elkaar en een natte klodder zaad druipt uit haar kut. Mijn vingers glijden haar kut in en mijn andere had knijpen flink in haar grote tepels. Het zijn dikke grote tepels waar je flink aan mag trekken zonder dat ze gaat piepen of zeuren.
Het is gewoon een gebruiksslet.

Ik verplaats mijn middelvinger naar haar kontje en duw hem diep naar binnen.
Mijn pik is inmiddels hard en klaar om zich diep in haar gepiercte en inmiddels getatoeerde kut te proppen.
Ik verslap wat dus mijn pik eruit en 2 vingers erin. Als ik weer op sterkte ben duw ik mijn pik tegen haar kut en duw maar kom per ongeluk in haar kontje. Een paar keer stoten en in een simpele beweging uithaar kont diep in haar kut. Nog even stoten en onder de woorden dat het een geile hoer is die ik neuk spuit ik haar zachte baarmoedermond vol met mijn warme zaad.

Ze bedankt me en ik kleed me aan. Ik neem afscheid door haar tepel nog eens in mijn mond te nemen en er in te bijten, en nog vlug even voelen wat ik in haar gepompt heb.

Sinds mijn laatste bezoek is er Tussen haar kut en buik een wat goedkoop ogende "kiss me" tatoeage gezet met als een spuitende penis met gezichtje als I in het woord kiss. Dit leidde mij enigszins wat af…..

Maar al met al is het een prima adres om je zak even te legen in een heelijke neukslet. Kosten 100.

Terug
Naar boven