Slanke milf - anaal zc

dgludo

Ervaringsdeskundige
26 aug 2018
588
250
Tja, ze zijn dun gezaaid en hebben wsch veel werk.
Ik zou er wat voor over hebben, idem.voor "studentes"

MrKRVe

Toogplakker
19 jul 2019
188
93
Anna is zeker aan te bevelen.
Albina: Als de kleine generaal wat dik is, kronkelt ze in een positie waardoor je niet goed kunt doorneuken. Wel best aantrekkelijk.

Johan321

Legende
8 sep 2020
1.150
1.050
@MrKRVe ja Albina doet dat soms maar wat ik altijd doe is haar in doggy stevig bij de heupen grijpen en controle houden terwijl ze kronkelt en ze haar tanden in het kussen zet en haar handen in de lakens knelt, heerlijk dominant zicht 😛

Na enkele minuten beuken is ze mee in de zone en is het heerlijk anaal neuken, ik hou haar handen gekruist vast op haar rug en plaag haar door mijn penis er bijna helemaal uit te trekken en dan weer in een stoot erin, soms moet ze dan een wind laten waar ze zich voor schaamt maar ik vind het super geil.

En nooit last met iets dat aan de lul blijft hangen, super proper haar kont 😎

SAM9100

Snuffelaar
6 nov 2019
6
1
Bij Ilse in Stekene ( zie forum hier privéontvangst oost vlaanderen ) kon dat zeker , of ze nog ontvangt nu dat weet ik niet zeker dus zelf eventjes op zoek gaan .

Lieverzonderplastic

Snuffelaar
7 okt 2021
17
6
Ilse ontvangt nog steeds in Stekene, ben er 2 weken geleden nog langs geweest. denk niet dat ze nog adverteert, en maar beperkt ontvangt.
Werkwijze is niet veel veranderd, schoentjes uit en naar boven. nog even vriendelijk, een beetje passief maar alles is nog mogelijk.

Terug
Naar boven