Slangentong?

Yuri

Toogplakker
17 jan 2022
184
79
Wie van jullie heeft ervaring met een dame die het puntje van haar tong heeft laten splijten?
Of wie kent er dames met een dergelijke eigenschap?

Voormalig lid 24316

Toogplakker
7 okt 2021
122
160
De mythische slang in het paradijs werd later geassocieerd met Lilith, de eerste vrouw van Adam, door hem verstoten onder meer omdat zij eigengereid "bovenop" wilde. De verhalen lopen uiteen, maar zij werd uiteindelijk een demon met een slangentong.

In veel middeleeuwse afbeeldingen (onder andere in een zijportaal van de Notre Dame de Paris) heeft Lilith een gespleten slangentong.

Of zij veel navolgers heeft gekregen ? Adam verstootte haar niet voor niets en kreeg toen de gewillige, onderdanige en door een duivels serpent sterk beïnvloedbare Eva.

Met een gewone vrouwentong.

"Met gespleten tong" betekent in veel talen van de inheemse bevolking in de USA: keihard liegen. Bij onze dames die "tongen" - of met hun tong onze "slang" beroeren - is hun "liefde" ook ietwat leugenachtig - hun liefde voor òns, welteverstaan, niet voor ons geld.

Hun "tong" is dan metaforisch gespleten.

Bij vele volkeren vond men "schoonheidsingrepen" bij vrouwen: lip-schijven, lang uitgerekte oorlellen, afgeplatte achterhoofden, spits-afgevijlde tanden. Maar gespleten lippen zijn althans mij niet bekend.

Succes met uw zoektocht. Wellicht vindt u een dame wier tong zodanig is gespleten dat uw edel deel er precies tussenin past.

Heerlijke variant op "Russisch", nietwaar ...

V

Verwijderd lid 12162

Guest
Ben ook op zoek naar een hoer met gespleten tong, vind t wel geil samen met veel tats enzo. Iemand adresje daarvoor ?

Rumba

Ervaringsdeskundige
25 okt 2017
930
419
Dat is bij mijn weten geen bare hoer

Serieus; ik ken zo geen hoer... wel met tongpiercings en serieuze clitoris piercings....

V

Verwijderd lid 12162

Guest
Rumba, mag je altijd delen , hoe meer piercings hoe geiler

Terug
Naar boven