Skinny bare Gangbang Tilburg

MartijnG88

Toogplakker
13 jul 2019
191
74
Kreeg een foto dat ze bezig was. Wel een lekker wijffie, uit Kroatië, schijnt wel Nederlands te spreken. Kost 200 voor bare, maar je mag haar kutje niet volspuiten. Tsja dat is nu de kik van een bare bang toch?

Jammer van deze organisator

4fun

Legende
26 mrt 2015
1.397
340
Daarom afgehaakt, 200 is eigenlijk al teveel. Zeker als het kutje niet mag worden volgespoten.

4fun

A

Anonymous

Guest
en de GB is in Almere...

klinkt als oplichters die actief zijn dus

Bare Beer

Toogplakker
27 okt 2016
119
27
Normaal krijg ik een uitnodiging in mijn mailbox van deze organisator... maar nu niks. Vertrouw het ook niet helemaal.

Dilemma

Toogplakker
24 jul 2018
214
140
Dezelfde organisator, een totaal andere dame. Het klopt wel, en deze dame is een plaatje. Maar 650 euro voor 2 uurtjes barebang is totaal voorbij de prijs/kwaliteit verhouding. Ze richt zich dan ook op mannen die dat geld zo kunnen wegpissen.

A

Anonymous

Guest
Dezelfde organisator had voor vanavond een gb met Raven georganiseerd en geadverteerd in Den Haag. Het zou zijn in een privelocatie. Ik had me opgegeven en had er zin in. Toen opeens werd het op het laatste moment verplaats naar een parkeerplaats (@#??) in Rotterdam, voor dezelfde prijs en een half uur korter. Of ik nog kwam....yeah right...
Totaal onbetrouwbare organisatie wat mij betreft.

Bare Beer

Toogplakker
27 okt 2016
119
27
Zelfde bij mij. Super skinny en jong is helemaal mijn ding, maar als ik niet in het kutje mag klaarkomen hoeft het voor mij ook niet :cry:

Terug
Naar boven