Sindy Rotterdam

beffer007

Legende
3 mei 2015
4.017
574
Wat ik me van haar herinner zat zij vorig jaar in Zandvoort volgens mij onder een andere naam.
Kan op haar advertentienummer op Kinky forum en Hookers GEEN recensies vinden.

A

Anonymous

Guest
Die heb ik een paar jaar geleden in Rdam Zuid een keer geneukt (Wolphaerstraat)
Hele aardige meid, ziet er in het echt een heel stuk beter uit dan op de fotos, want die zijn echt dramatisch.
Ze ontving in een klein kamertje met op de grond een heel groot, maar ook heel zacht matras. Neuken was haast niet te doen want ik rolde alle kanten op. Haar kut was ook behoorlijk ruim. Ze liet zich wel heel gewillig neuken heb haar probleemloos volgespoten. Ben er niet meer geweest vanwege de belabberde ontvangstruimte. Lijkt me stug dat ze daar nog steeds zit....

Bareneuker

Ervaringsdeskundige
6 apr 2015
764
118
PeeweeHerman zei:
Ze ontving in een klein kamertje met op de grond een heel groot, maar ook heel zacht matras. Neuken was haast niet te doen want ik rolde alle kanten op.

Volgende keer zelf een matras meenemen. :lol:

A

Anonymous

Guest
Zie dat ze 50 extra vraagt voor bare. Dat was eerst niet, prijs was all in. Als je dus slim bent en je gaat, dan zeg je gewoon dat je haar een tijd geleden zc kon neuken zonder bij te betalen. Zal ze wel gaan zeggen, prijzen zijn veranderd. Zeg dat je dan weggaat, 9 van de 10x kun je dan voor de normale prijs. Of zeg dat je nog maar 2 tientjes hebt, die zal je ook van je aannemen.

Terug
Naar boven