Simona - Hoofddorp (vh Rotterdam)

Richard

Ervaringsdeskundige
14 mei 2015
297
138
Heb ook onlangs maar eens een bezoekje gebracht aan deze dame, ik meen me overigens te herinneren dat ik een jaartje geleden ofzo ook al foto's van haar heb zien voorbij komen maar kon er niks over vinden.

in ieder geval nog steeds bij hotel turkuaz.. je moet je blijkbaar nu inschrijven!! helpt ze je wel mee, ze geeft haar id af en ze zegt dat je maar gewoon een fake naam moet geven.. vind ik wel beetje jammer en ze gaf aan ook daar liever weg te gaan nu.

Maarja verder, zeer gewillige dame die alles in principe prima vind om te doen. Maar helaas werd het ondanks dat ik voor een uurtje kwam toch maar een keer gaan.. er was genoeg tijd maar ze wist de tijd goed te rekken om te zeggen dat er niet genoeg tijd meer was om nog een rondje te doen.

Daarnaast heb ook ik een heel verhaal gehoord over haar leven, ja er zal vast een hoop van waar zijn en echt jammer dat ze het heeft moeten meemaken, maar op gegeve moment denk je ook wel van... ik ben niet je psych...

nouja goed, geen verkeerde date dus maar voor mij geen herhaling.

SS_Trunks

Ervaringsdeskundige
30 mrt 2015
649
249
Zat zij vroeger niet met Sabina aan de Oldengaarde in Rotterdam Zuid?
Ik meen me te herinneren dat ik haar daar gezien had.
Wat had die een lekker strak kutje zeg (Sabina dan)

Knuffeltje

Toogplakker
2 aug 2018
107
21
Achteraf moet ik zeggen, dat ik dat niet uitsluit. Ze weet overal de weg in Rotterdam. Dat bleek me ook toen ik haar voor foto's, die ze nu ook op Kinky gebruikt, mee nam naar een huis van een vriend van mij. Ze was die avond behoorlijk stoned maar ze heeft me vreselijk verwend. Pijpen en wippen zonder natuurlijk. Ze was blij met haar foto's. Het heeft mij weinig gekost. Hi hi.
Gr. Knuffeltje.

538douche

Ervaringsdeskundige
16 apr 2015
558
245
Iemand onlangs nog bij haar geweest? Vanmiddag moet ik in Rotterdam zijn en heb een uurtje over. Denk erover om haar te bezoeken maar om de een of andere reden twijfel ik.
Of toch beter Nasr de chineesjes?

Knuffeltje

Toogplakker
2 aug 2018
107
21
Bij mij zou het simpel zijn. Ik koos voor Simonne. Waar kan je hier in de regio zo makkelijk even rubberloos dumpen. Een vluggertje 20 minuten met interne donatie voor 60 euro. Maar de keuze is geheel aan jezelf.
Gr. Knuffeltje

Knuffeltje

Toogplakker
2 aug 2018
107
21
Helemaal met je eens. Ze zit nog steeds op het Henegouwerplein. Ze was eergisteren jarig. Gelijk ging op die dag haar leeftijd op haar profiel omhoog. Het is gewoon een speeldoosje dat je met respect moet behandelen. Dan krijg je er ook wat je wilt. Fijne dag.

RonJeremy

Toogplakker
1 okt 2018
27
0
Ben je wel eens in dat hotel geweest dan? Ik vond het maar een gribus bende met die irritante vragenstellende gozer aan de receptie.

Knuffeltje

Toogplakker
2 aug 2018
107
21
Ik ben er 4x binnen geweest. Ze had het kamernummer doorgegeven. Dus ik zei dat ik voor kamer 101 kwam. Hij vroeg mijn naam. Dus ik gaf een valse naam op. Kon zo doorlopen. Een andere keer was er niemand. Liep ik zo door. Niets van aantrekken. Je komt voor dat kleine kutje. Volpompen, je gerief halen en wegwezen.
Mazzel

Knuffeltje

Toogplakker
2 aug 2018
107
21
Na mijn laatste berichtje zag ik dat ze haar prijzen heeft verlaagd. Een slecht teken denk ik. 70 euro voor 30 minuten en 100 voor 1 uur. All inclusief. Ze zei zelf al dat ze zo weinig klanten trok. Blijkbaar laat ze zich meer volspuiten voor weinig geld, dan er aan te werken naar een hoger niveau. Jammer dat de drugs zoveel van haar vragen.

SS_Trunks

Ervaringsdeskundige
30 mrt 2015
649
249
Ik denk dat het ook met haar ontvangstlocatie te maken heeft. Dat hotel heb ik ook ervaring mee. Smoezeligheid hebben ze daar uitgevonden denk ik.....

538douche

Ervaringsdeskundige
16 apr 2015
558
245
Ben gisteren bij Simonne geweest. Voor mij eenmalig.
Ontvangstruimte is waardeloos, je moet nu een ID afgeven waar een kopie van gemaakt wordt anders kom je niet binnen.
Een uurtje doet ze niet meer anders komt de eigenaar controleren aan de deur zegt ze.
Zij ging wel eerst douchen, pluspunt. Maar ondanks dat ze gedoucht kwam er toch een penetrante lucht uit haar doos. Likken mocht niet. In de mond of gezicht klaar komen mag niet. Tongzoenen doet ze niet.
Pijpen doet ze erg goed. Neuken is plichtmatig maar ze doet wel de beentjes goed open zodat je helemaal naar binnen kan en diep in haar kan klaar komen.
Na het klaar komen houdt ze je nog wel even vast, ze springt dus niet meteen op.
Alles bij elkaar blijft het voor mij eenmalig.

Knuffeltje

Toogplakker
2 aug 2018
107
21
Vanavond een afspraak met Simonne gehad. Buiten het hotel afgesproken. Maar binnen werd inderdaad om legitimatie gevraagd. Tegen Simonne gezegd dat ik hier niet mee akkoord ging. Ben vertrokken zonder verder kontact. Jammer maar dit is niet goed voor haar. Ze zei nog wel dat ze uitkeek naar een ander onderkomen. Ze wilde wel vanuit hotels blijven werken omdat het haar een veiliger gevoel gaf.
Gr. Knuffeltje.

genieter1974

Snuffelaar
22 mei 2018
14
1
Je moet nog oppassen met je id afgeven ook, veel oostbloklanden proberen uit alle macht je BSN nummr te krijgen voor misbruik. De ANWB waarschuwt daar veelvuldig voor, nooit je id afgeven op campings, thuis kopieën maken met bsn nummer zwart en die verstrekken.

Enrico

Toogplakker
16 aug 2018
126
79
Ik had tijdje geleden hetzelfde. Was na mijn eerste bezoek niet zo enthousiast over Simona, maar moest echt even mijn zaad kwijt en besloot voor de herkansing te gaan.

Bij het hotel heel gedoe. Moest kopie laten maken van mijn id. No way en al helemaal niet in zo'n twijfelachtige tent. Vertrouwde die kerel achter de receptie ook voor geen meter.

Simona zei dat zijn dienst er straks op zou zitten en dat ik dan zonder problemen naar binnen kon. Ik besloot in de buurt te blijven en ging een uur later terug. Toen kon ik inderdaad naar binnen. Ik wilde een uurtje, maar ze vertelde me dat ze van het hotel alleen maar halve uurtjes mocht doen. Vond ik echt matig, want een uur is veel relaxter en ik wil altijd een tweede ronde.

Simona zag er echt veel beter uit dan bij mijn eerste bezoek. Ze is qua uiterlijk helemaal mijn type. Klein, tenger, kleine tietjes, pittig koppie. Maar de seks vond ik weer helemaal niks. Pijpen doet ze heel ok, maar verder gaat het allemaal niet van harte. Zoenen doet ze niet. Voor anaal was ik volgens haar te groot. En ze klaagt voortdurend over hoe vreselijk haar leven is. Rot, maar daar kom ik niet voor Wel lekker strak kutje. Heb haar volgespoten en ben vertrokken. Een tweede herkansing gaat er niet komen en al helemaal niet op deze locatie. Op een betere locatie zou ze nog een goeie snelle cumdump voor me zijn.

DriverC

Ervaringsdeskundige
25 okt 2015
597
117
Dat is geen geklaag maar toneelspel om je meer geld uit je zakken te kloppen, dat je het zielig vind en haar dan een flinke fooi wil geven, in zekere zin is het gewoon ordinair bedelen.
Dames die voortdurend klagen, daar loop ik met een grote boog omheen.

LTW

Toogplakker
26 apr 2015
72
17
Simonne is tijdelijk (zo hoopt ze) verhuisd naar Hoofddorp.

Heb haar gisteren bezocht en een leuk uit je gehad. Ze herkende me nog van een aantal jaren geleden, toen ze in Rotterdam Zuid ontving, maar kon het niet meer helemaal plaatsen. Toen ik vroeg of het rubbertje achterwege kon worden gelaten, vroeg ze of we het al eerder zonder hadden gedaan. (Klein leugentje verteld, want in die tijd deed ze het absoluut nog niet zonder).

Ik blijf het een heerlijke dame vinden. Superklein, beetje hangende stevige tietjes en als je dan ook nog je zwemmertjes in haar achter mag laten is het voor mij zeker geslaagd.

Ze vertelde dat ze wel hoopt weer terug te kunnen keren naar Rotterdam, daar woonde ze met veel plezier, maar dan wel met betere accommodatie.

Terug
Naar boven