Simona - Hoofddorp (vh Rotterdam)

Sidcole

Toogplakker
21 jun 2018
27
1
Ik zag deze hier nog niet staan.

Prive ontvangst en sex afspraakjes met de geilste vrouwen

Ontvangt in Rotterdam Noord.
Je moet afspreken bij een hotel maar ze zit in een huis ernaast.
Grote kamer met zo'n dubbel bed.

Half uurtje bare voor 80 Euro. Vroeg eerst 90 maar mocht voor 80.
Ze is lekker fanatiek en pijpt goed.
Geen glijmiddel, moest er rauw in maar daarna ging het lekker los.
Verschillende standjes en intern afgemaakt.

Ik vond het niet zo'n frisse meid dus ga denk ik niet nog eens, beetje type dat drugs neemt en zich niet super verzorgd.
Ze rook verder niet vreemd of zo, meer een indruk van mij.
ze houdt zich wel aan de afspraak en is lekker slank.
Op mijn date had ze overigens geen make-up zoals op de foto's op Kinky.

Sidcole

Toogplakker
21 jun 2018
27
1
sorry .. moest geloof ik in forum Rotterdam .. kan het bericht zelf niet verplaatsen of deleten

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
Even een backup en wat meer beschikbare data toegevoegd

hviperen

Toogplakker
30 jul 2016
120
43
Lezen is schijnbaar toch moeilijker dan ik dacht.
Er staat: Ontvangt in Rotterdam Noord.
Je moet afspreken bij een hotel maar ze zit in een huis ernaast.
Grote kamer met zo'n dubbel bed.

Ze ontvangt dus niet in een hotel!!!

Cerato

Legende
16 jun 2015
3.476
2.159
Nu dus echt wel: heb haar ook gebeld.
Is ook niet meer in Rotterdam Noord maar Centrum.
Bij hotel Central op de west kruiskade.
Ik vroeg speciaal of dat in het hotel is of nabij.
Nee, in het hotel zei ze.
Ik zei dat ik niet wil afspreken in een hotel.
Geen probleem, dan spreken we niet af was haar reactie.
Dus kennelijk nu toch wel in een hotel en niet ernaast.

beffer007

Legende
3 mei 2015
4.017
574
Hotel Centraal zit op de Kruiskade schuin tegenover het Hilton.
West-Kruiskade is een stukje verder en daar zit geen hotel voor zover ik weet

Cerato

Legende
16 jun 2015
3.476
2.159
beffer007 zei:
Hotel Centraal zit op de Kruiskade schuin tegenover het Hilton.
West-Kruiskade is een stukje verder en daar zit geen hotel voor zover ik weet

Helemaal gelijk, geen west kruiskade maar kruiskade.

Knuffeltje

Toogplakker
2 aug 2018
107
21
Voorgaande berichten kloppen helemaal. Ze springt van hotel naar hotel door de stad. Haar verdovende middelen gebruik is een probleem voor haar. Maar haar leven is één grote bron van ellende. Haar diensten zijn goed tot zeer goed te noemen. Wat ze beloofd doet ze. Ik vroeg haar naakt in de kamer te zijn als ik arriveerde. Ze zei Oke en de deur is van slot. Nou inderdaad naakt in de kamer en ik nat van de regen. Gelijk haalde ze die kleine te voorschijn en begon te pijpen. Vervolgens alles zc bezocht en intern gesaust.

Ze klaagt over de geringe klandizie de laatste tijd in Rotterdam. Korte tijd is ze in Londen geweest maar daar was het een grote bende volgens haar en lagen de prijzen veel lager

Ook een quicky is bij haar mogelijk met een kleine fooi sluit ik zc dan ook beslist niet uit. Doe er je voordeel mee
Gr. Knuffeltje

Cerato

Legende
16 jun 2015
3.476
2.159
Vandaag Simona bezocht.
Ontvangt nu in Hotel aan de `s Gravendijkwal nabij kruising Middellandstraat.
Je moet haar van tevoren even bellen en dan doet ze open bij de gasten ingang, naast hotelingang dus
je hoeft niet bang te zijn dat je langs receptie moet of zo.
Een klein kamertje op 1e etage, voorzien van éénpersoons bed en er is een douche op kamer.
Dame is klein, de opgegeven 1.55 zal kloppen en ze ziet er zonder make up leuk uit hoor.
Vrolijk koppie en praat correct en vriendelijk in goed Engels.
Ze is zeer slank, eerder mager/skinny maar ik hou daar wel van.
Dame is zeker een gebruikster maar vertoont niet de nare trekjes daarvan.
Dus geen onsamenhangende verhalen, geen haast en ze doet juist alles om het je naar je zin te maken.
Pijpt lekker en ze wilde bij neuken wat olie op en in haar poes doen.
Dit tegen gehouden, deed beetje spuug op m`n eikel en toen erin.
Wow, dat is echt krap kutje hoor. Dat viel nog niet mee maar ze doet rustig aan en helpt kalm mee.
Eénmaal binnen lekker losgaan en ze doet mee, gaat gewillig in alle standjes mee en interne donatie geen gezeur of probleem.
Sprint niet meteen weg maar blijft nog effe lekker bij je liggen.
Wat een leuke meid, dat kunnen we in Rotterdam wel gebruiken.
Laten we hopen dat ze zo leuk en vriendelijk blijft, dus behandel haar goed.
Half uur was 80 euro inclusief, denk dat als je vaker komt er wat af kan: 60 of 70 moet wel lukken lijkt me.
Ik bezoek haar zeker nog eens en als ze zo blijft nog wel vaker ook.

tosti

Toogplakker
21 apr 2018
35
1
Ben ook geweest, Hotel Centraal (wat een vervallen toestand is dat zeg!).
Leuke meid, viel mij 100% mee. Veel beter dan op de foto's.
Ze is idd erg slank, lolita type. Pijpen doet ze echt super en neemt er de tijd voor. Ze kijkt je ook aan en af en toe een knipoogje en lachje tussendoor. Vooral als je laat merken dat ze het goed doet waardeert ze en doet er dan vervolgens nog een schepje bovenop, zonder dat het afraggen wordt. Niet in dr mond spuiten!
Heb haar even gelikt, maar ze wilde niet klaarkomen. Dame gaat er helemaal in op en wat een lekker kutje zeg! Smaakt goed, geen rare luchtjes, enkel royale hoeveelheden kutsap.
Neuken kan in elk standje en ze opent zich echt helemaal. Super-super strak. En dit terwijl ik echt maar een gemiddelde lul heb. Als je groot bent kan dit een probleem worden.
Ze geniet er trouwens ook van, elk standje kan, ook cowgirl. Doet ze superlekker en ze heeft me bovenop me met haar superkutje leeggemolken. Ze kijkt je ook aandachtig aan als je klaarkomt en een glimlach van oor tot oor! Jammer alleen dat achteraf haar vriendje belde waar ze ruzie mee maakte. Of ik even appje voor wilde lezen om dat ze hem niet begreep. Ze was niet helemaal blij met de inhoud en ging helemaal door het lint aan de telefoon. Jammer weer dat dit soort meiden altijd de verkeerde lui treffen. Maar goed, daar kwam ik uiteindelijk niet voor.
Superlekkere date, ga ik zeker nog een keer doen.
Schade, €80 voor half uur lekkere condoomloze sex :)

4fun

Legende
26 mrt 2015
1.396
340
Na alle goede recensies heb ik deze dame ook bezocht. Simonne is inderdaad een lekkere skinny, vrolijke dame. Als je haar met respect behandeld krijg je er een goede date voor terug. Lekker reverse cowboy gedaan met heerlijk uitzicht. Daarna in missio afgemaakt. Deze dame gaat me nog vaker zien.

4fun

Amigo1

Ervaringsdeskundige
12 apr 2017
336
19
Mag je bij deze dame ook meerdere keren klaarkomen?
Of is ze ideaal voor een quickie?
En kan je je auto in de buurt parkeren?

Knuffeltje

Toogplakker
2 aug 2018
107
21
Zij vraagt 50 euro voor 15 minuten. Ze zegt dan geen NZ te bieden. Maar probeer het of een klein extraatje
Parkeren is mogelijk maar niet ideaal. Gebruik de parkeergarages.
Ik hoop dat je er wat aan heb en hoor graag je ervaring

MrUniverse

Toogplakker
16 jun 2015
71
4
Vannacht had ik dringend een date nodig. Omdat de paar dames die ik in gedachte had het af lieten weten, had ik besloten om eens met Simona af te spreken.
Ze ontving in Turkuaz nabij CS. Een hotel met een zeer louche uitstraling, bijna onwerkelijk zo ghetto. Een groepje mannen hing voor de ingang, waar ik helaas doorheen moest. Omdat ik zo stom was om mijn telefoon in de auto te vergeten, moest ik er nóg een paar keer langs... Ik kreeg de indruk dat een paar mannen daar werken en de boel in de gaten houden. Simona bevestigde later dat zij idd weten wat zij doet en een provisie ontvangen.

Simona is qua uiterlijk de dame die je op de foto's kunt verwachten, maar in het echt vond ik haar wat kleiner/tengerder. Heb ik totaal geen problemen mee. Ze heeft zeker een spontaan voorkomen.
Qua dienstverlening verstaat ze haar vak prima; goede inzet om het naar je zin te maken. Wel eerst zo'n verschrikkelijk babydoekje over je lul, terwijl die al schoon is. Ik ga bij een date meestal uit van een uur, met uitloop tot 1,5. Neuken was lekker, ze kan actief leuke bewegingen maken, maar laat zich ook lekker nemen. Na 20 min. zei ze dat ze pijn begon te krijgen en vroeg ze of ik het snel wilde afmaken. Ik ben zeker niet groot geschapen, maar hou wel van stevig penetreren. Op haar verzoek heb ik het niet te lang gemaakt, maar vond het wel een beetje jammer. Ze wilde er dan wel een half uur qua kosten van maken.
Na afloop zei ik dat ze waarschijnlijk teveel werkt en misschien moet overwegen om eens op vakantie te gaan. Zei liet toen kort wat los over haar verleden; over geldkwesties, familie en vrienden en dat ze geen 'thuis' meer heeft. Het liefst wil ze ergens ver weg, weg van de mensen, zei ze.... Dan besef je dat veel van deze dames toch een hoop pijn met zich meedragen. Ik heb verder weinig gezegd, maar haar een lange, innige knuffel gegeven, bedankt en daarna vertrokken.

Enrico

Toogplakker
16 aug 2018
126
79
Ik ben vanmiddag bij Simona geweest. Ik ben niet wildenthousiast eerlijk gezegd.

Ze ontvangt nog steeds in hotel Turkuaz. Ik vond haar een stuk minder knap dan op de foto's. Lekker figuurtje (ik hou wel van klein en tenger) en niet onverzorgd of zo, maar doet ook niet haar best om er aantrekkelijk uit te zien. Ik twijfelde, maar koos toch voor een uur, €120.

Pijpen doet ze goed. Daarna reverse cowgirl en cowgirl. Ze heeft een strak kutje, erg strak zelfs, dat ik lekker heb volgespoten. Daarna begon ze te praten. Ze heeft veel ellende meegemaakt en daar vertelde ze erg uitgebreid over. Ik vind het echt heel rot voor haar en haar verhaal raakte me echt. Maar de andere kant was dat ik niet meer opgewonden werd. Dus uiteindelijk niet gekozen voor een tweede ronde. Ze gaf me uit eigen beweging een deel van mijn geld terug en dat vond ik wel heel tof en netjes van haar.

Ondanks dat ze naar mijn smaak een lekker figuurtje heeft, voor een schappelijk bedrag bare neukt, en echt een lieve en eerlijke meid is, was het voor mij toch een eenmalige ervaring.

zomerzin1

Snuffelaar
27 jun 2015
23
1
Ze ontvangt nog steeds in hotel Turkuaz,
Ze ziet er leuk uit maar kamer is drie keer niks.
Had een uurtje en na 20 min zei ze dat ze pijn in de buik had.
Later moeilijk doen over betalen.
Als je hotel uit wil, moet de receptie de deur open doen en krijg je allemaal lastige vragen.

Ziet er heerlijk uit maar mij ziet ze niet meer

zomerzin

Terug
Naar boven