Silvia - 's-Heerenberg

joop1965

Ervaringsdeskundige
29 aug 2016
383
22
Ik meen haar te herkennen maar kan niet meer op haar naam komen. Het is volgens mij iemand die al lang geleden gestopt is en toentertijd in de omgeving van Amersfoort actief was. Als dat klopt was het iemand die beschreven werd als een beetje simpel. Ik heb haar echter nooit ontmoet mede omdat ik begreep dat het langzamerhand geestelijk bergafwaards met haar ging. Als het goed is moet er dus ook een linkje in het archief zitten. Maar die naam hè. Ik dacht Cindy maar op die naam kan ik niets vinden. En als ik goed herinner heeft zij ooit lang geleden met haar toenmalige vriend een filmpje voor KimHolland gemaakt. Misschien dat de omschrijving bij iemand anders een belletje doet rinkelen.

538douche

Ervaringsdeskundige
16 apr 2015
558
245
Je bedoeld Sidney Saffier?

Aan de manier van kijken zou het haar kunnen zijn, maar man wat is ze dan dik geworden.

beffer007

Legende
3 mei 2015
4.017
574
Back-up

Bijlagen

• Silvia 03.JPG
    Silvia 03.JPG
    74,2 KB · Weergaven: 1.063
  • Silvia 02.JPG
    Silvia 02.JPG
    82,3 KB · Weergaven: 1.065
  • Silvia 01.JPG
    Silvia 01.JPG
    94,5 KB · Weergaven: 1.072

beffer007

Legende
3 mei 2015
4.017
574
tim zei:
Inderdaad, vroeger heete ze Sidney.
In het begin had ze een lekker lichaam maar.
Misschien van de drugs af en wordt je dan dikker.
Of ze voor oude klanten zoals mij nog een uitzondering maakt voor nzc, durf ik niet te zeggen.

http://www.nzcforum.be/viewtopic.php?t=95&sid=7458916a392bdec88b75b8a88992ed62http://www.poldertube.nl/Wulps-amateur-meisje-voor-het-eerst-sex-met-de-Handyman/

Als zij het inderdaad is dan doet zij nu geen nzc zo te zien. Ga jij het testen @tim ??
Op het filmpje van Handyman uit de citaat hier boven zie je eigenlijk al dat zij niet 100% is in mijn ogen.
Zie op de Kinky foto's ook een behaarde kutstreek wat het niet aantrekkelijk maakt voor mij.

BraveH

Toogplakker
12 jun 2018
167
11
In de sexjobs advertentie werd wel nzc bare aangeboden, maar de foto's spreken mij absoluut niet aan.

538douche

Ervaringsdeskundige
16 apr 2015
558
245
Nog niemand ervaring opgedaan met deze dame?
Voor mij ff te ver weg om het te gaan proberen.

Befchamp

Toogplakker
23 dec 2015
115
78
Ik ben vele jaren geleden ook een paar keer bij haar geweest. In Amersfoort en in Bunschoten. Maar wat ziet ze er nu uit zeg. In die tijd vond ik haar ook niet echt knap, maar verder wel voor alles in. Zelfs toen ze zwanger was gewoon iedere keer goed volgespoten.

Pieter1975

Ervaringsdeskundige
27 aug 2017
623
247
In dat filmpje met de Handyman zat ze waarschijnlijk goed onder invloed van (m)enig verdovend middel.
En de foto`s nu zijn geven niet meer weer dan vergane glorie

sergeantx

Toogplakker
3 dec 2019
210
26
Beste mensen.
De dvp Silvia (topic)is niet Sidney Saffier.
Heb ook met Sidney in Amersfoort jaren geleden vaak afgesproken.
Gisteren met Silvia afgesproken , snelle reactie op WhatsApp. Kon langs komen voor 100 euro maar niet intern klaarkomen.
Bij binnenkomst direct naar haar groot bed.(leek aardig schoon ,kamer is opgeruimd).
Dame legde condoom klaar. Ik zei we hebben alles zonder afgesproken, o ja zeg ze, dan maar niet in me kut spuiten.
Dame probeert haar best te doen, maar ik vind haar pijpkunsten niks.
Dame heeft best mooie borsten , vind ik . Dus heb daar lekker mee zitten spelen en aangesabbeld,terwijl ik met haar nat wordende kut speelde. In principe dacht ik. Ze wordt niet nat. Maar door met haar tepels te sabbelen begon ze te kreunen en wou neuken.
Ik heb goed mijn half uurtje besteed. Intern mocht niet maar tijdens de daad bleef ze roepen kom in me klaar,spuit me vol. Of ze is vergeetachtig , dan maar volspuiten he, haha.
Herhalingsgevaar voor mij niet.

Terug
Naar boven