Sibel - Krefeld

Krefelder

Toogplakker
26 sep 2016
43
1
Sibel is een leuk uitziende, iewat mollige MILF met lekkere tieten. De foto's op sexdo zijn redelijk accuraat.
Zelf geeft ze aan 28 te zijn, maar ik denk dat mid 30 meer in de buurt van de waarheid zit, op zich is dit natuurlijk geen verassing.
Nu moet ik wel zeggen dat ik geen Optikficker ben, de kwaliteit van de sex is voor mij belangrijker dan het uiterlijk.
Sibel is Turks en ik heb tot nu toe eigenlijk vooral goede ervaringen met Turkse vrouwen.

Ik had van te voren gebeld. Dat doe ik meestal. Het geeft je een betere onderhandelingspositie dan wanneer je aan de deur staat want ze weet dat de kans erg klein is dat je ongepopt weer vertrekt. Ze vroeg 130 voor het hele pakket (tongzoenen, pijpen en neuken in poesje en in kontje tot het einde, mit reinspritzen). Dat vind ik een redelijk prijs en dan ga ik ook niet meer onderhandelen voor goedkoper, dat komt de service meestal niet ten goede.

Ze ontvangt op het adres Vereinstrasse 27, een bekend pand in de Krefeldse scene, op twee hoog. Zoals de meeste panden in Krefeld is ook dit pand behoorlijk vervallen en in een slechte staat. Maar dat geeft niet. Ik kon netjes douchen van te voren en het was er redelijk schoon.

Sibel bleek een heel aardig meisje te zijn, waarmee ook nog eens een redelijk geprek gevoerd kon worden. Ze spreekt prima Duits en heeft ook wel humor. Maar goed, ik was niet voor een praat sessie gekomen, al vind ik het wel meerwaarde hebben als je redelijk normaal kunt communiceren. Dus al vrij snel over gegaan naar de daad.
Het tongzoenen was een regelrechte tegenvaller. Heel voorzichig en duidelijk met enige tegenzin (voor de duidelijkheid ik had lekker fris gespoeld met mondwater en ben geen roker). Dat tongzoenen was ook na een paar minuten gedaan. Toen begon ze met pijpen en dat deed ze beter. Redelijk goede pijpsessie zonder al te veel gebruik van handen en ook redelijk diep.
Het pijpen was zelfs dusdanig van kwaliteit van ik haar na een minuut of vijf moest stoppen, ik betaal immers geen 130 euro om even snel een mondje vol te spuiten. Haar op haar rug gelegd en in mssio gaan neuken. Ofschoon ze wat veel glijmiddel gebruikte en niet echt strak (meer) is, toch best redelijk. Ze deed in ieder geval haar best en aangezien ik al op knappen stond, vrij snel haar poesje gevuld.
Na even uitpuffen, begon ze me opnieuw te pijpen. Dit keer kon ik er uiteraard wat langer van genieten, de druk was er af. Na een tijdje haar dusdanig gepositioneerd, dat ik haar lekker kon rimmen terwijl ze me pijpte. Ze was goed schoon en smaakte gewoon lekker. Ook genoot ze duidelijk van het rimmen en ze kwam ook een beetje meer los. Want toen ik aangaf haar anaal te willen nemen, begon ze eerst te tongzoenen. In tegenstelling tot in het begin nu wel diep en hartstochtelijk. Daarna lekker in haar kontje geneukt en dit maal zonder extra glijmiddel ! Eerst lepeltje-lepeltje en daarna op z'n hondjes. En haar kontje is wel lekker strak ! Bovendien stopte ze nog een vibrerend eitje in haar poes. Dus na niet al te lange tijd ook haar kontje lekker vol gespoten.

Al met al best een leuke ervaring, met een lekkere Turkse MILF die ofwel even nodig heeft om los te komen, ofwel vooral van anaal houdt. In ieder geval heb ik het idee dat dit bij regelmatig bezoek best wel een toppertje zou kunnen blijken. Ik ga daarom zeker nog een keer terug !
Ben in totaal (inclusief even douchen voor en na) net geen 50 minuten binnen geweest, maar voelde geen tijdsdruk van haar kant.

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
Mooie recensie, heb je ook een linkje naar deze dame en wat foto materiaal ?

Timbo

Ervaringsdeskundige
21 aug 2015
551
187
Dame ontvangt nog of were in Krefeld :

http://www.fickanzeiger.com/gfp/index.php?id=1505309677
PLZ-Gebiet 4 - Krefeld - Annonce vom: 13. Sep 2017

Bei mir gibt es keinen langweiligen S*x, ich biete dir ein Erlebnis für Genießer! Geile Türkin Sibel, 27 Jahre, habe schwarze Haare, 162cm, 75C, KF38, braune Augen, glattrasiert. Küssen mit Zunge, Französisch, GV, Girlfriend-6, AV, 69, Petting, Knutschen, Gesichtsbes*mung, NS(a/p), EL, ZA, KV, Dildospiele, Fußerotik, Busenerotik, erotische Erlebnismassage...! Ich bin privat besuchbar. Leicht reizbare Brüste mit leckeren Brustwarzen erwarten dich... Du wirst sehen, meine Leidenschaft ist ehrlich, denn es macht mir selbst riesigen Spaß! Gerne auch Hausbesuche. Ruf einfach mal an...

Tel.: 015757873763

man56

Ervaringsdeskundige
26 jan 2018
337
186
Ja, Sibel Staat ook nog op mijn lijstje. Ze heeft een hele geile uitstraling.
Op de een of andere manier ben ik een beetje huiverig om in het Ruhrgebied bare te gaan.

man56

Ervaringsdeskundige
26 jan 2018
337
186
Iemand recentelijk nog contact gehad met Sibel?
Ik heb morgen vrij en wil een leuke date, liefst in Duitsland ergens.

20 aug 2022
1.328
767
Iemand recentelijk nog bij Sibel geweest?
Ze adverteert weer volop in Düsseldorf, zal nu wel rond de 42 jaar zijn, foto's zijn volgens mij wel recentelijk genomen, eerste foto van haar gezicht.

moi82

Toogplakker
8 mei 2015
190
46
Goh, dat is alweer een tijdje geleden. Het zal rond 2015 zijn geweest dat ze nog ontving in Krefeld. Ze was hoogzwanger, heb d'r toen heerlijk in alle standjes geneukt en d'r uiteindelijk goed volgespoten. Stond toen nog op m'n bucketlist om eens een zwangere dame te neuken. Daarna is het er nooit meer van gekomen.

man56

Ervaringsdeskundige
26 jan 2018
337
186
ik ben erg benieuwd naar je recentie. Deze staat al lang op mijn verlanglijst. Het is er om diverse redenen nog niet van gekomen om er heen te gaan.

20 aug 2022
1.328
767
Vanmorgen om 11:00 Termin met Sibel in centrum van Düsseldorf, in de Gustav Poensgenstrasse.

Rond 10:45 al gearriveerd en kon meteen bij haar terecht.

Ontvangst was op de 2e etage, Sibel was gekleed in een t-shirt en joggingbroek.
Sibel beweert 33 jaar te zijn en moeder van 4 kids.

De foto's op Fickanzeiger.com zijn zeker van een tiental jaren terug, Sibel mag je zeker een volslanke MILF noemen met een paar enorme lekkere borsten en een goede reet.

Prijzen werden wederom door haar aangegeven, gekozen voor 80€ halfuur inclusief anaal of vaginaal volpompen.

Na de financiële afwikkeling, uitgekleed en liggend op bed begon ze me te pijpen, niets bijzonders, standaard blaasconcert.
Gevraagd aan Sibel om haar doggy te neuken, wat ook gebeurde, haar kut is best wel ruim, maar ondanks dat had ik goede grip.
Mijn ballen ketste lekker tegen haar volle kont en ik voerde het tempo op, helaas te lang gewacht om haar anaal vol te spuiten, want ik voelde het zaad al opborrelen en spoot haar diep in haar kut.

Nog even mijn pik een wasbeurt gegeven, afscheid genomen en 20 minuten later stond ik buiten.

Sibel is zeker geen onaardige dame, maar wel wat afstandelijk en standaard service.
Herhaling zit er denk ik niet in.

Terug
Naar boven