Shui Ling long - Amsterdam

A

Anonymous

Guest
Hier ging ik vaak heen vorige jaar.
Werken meestal 2 dames en je moet die hebben die wat joger uitziet met een normale postuur.
Voor 150 euro voor een uur krijg je een zeer goede massage en aan het eind mag je haar neuken. Intern klaarkomen geen probleem.
Haar tepels zijn zeer gevoelig dus als je aan ze gaat likken en zuigen wordt ze helemaal gek.

Nou,
In het begin ging ik r heen puur voor massage en handmatig happy end en nieta meer. Na 3 keer vroeg ik wat pijpen en neuken zou kosten en of het uberhaubt een optie zou zijn.
Laat je het geld zien denk ik niet dat ze moeijlijk doet vanaf eerste keer.
Spreekt weinig engels maar geen probleem om duidelijk te maken wat je wil. Zeer lief en aardig dame rond 30-35.
Ging vandaag voorbij en ze stond buiten dus ze werken r nog.
Reguliersdwarsstraat 25, 1017 BJ Amsterdam

Stael

Toogplakker
4 feb 2016
55
1
Hoe breng ik iemand om zeep? Ook deze massagesalon heeft geen bordeelvergunning. Zeker in Amsterdam wordt streng opgetreden tegen massagesalons waar seksuele handelingen worden verricht. Het bericht van Samurai wordt vermoedelijk het einde van deze massagesalon. Zou jammer zijn want Ling is een aardige vrouw. Het is een ongeschreven wet in de wereld van de wandelaars dat je massagesalons en wie daar werken niet met naam en adres in sociale media onder de aandacht brengt. Wie dat toch doet jaagt de mensen van de massagesalon de stress en de vernieling in. Te verwachten is dat binnenkort een inspectieteam van de afdeling zeden een inval doet, want de zedenrechercheurs speuren op deze en andere sites naar mensen in overtreding. Vinden ze bij een inval geen spermasporen dan komen ze terug want het bericht van Samurai geeft daar aanleiding toe. Klanten krijgen bij zo'n inval de stuipen op het lijf en gaan voortaan liever naar een andere salon. Wordt er wat gevonden, dan gaat de zaak pardoes dicht, worden forse boetes uitgedeeld en staan de vrouwen op straat. Dat gebeurt dan allemaal met dank aan Samurai. Hoe haalt hij het in zijn hoofd naam en adres te vermelden en zo het hoofd van Ling en anderen in de strop te steken, die de zedenpolitie alleen nog maar hoeft aan te trekken.
Samurai verdient een levenslange ban op dit forum.
Dringend verzoek aan de moderator het bericht van Samurai onmiddellijk te verwijderen en nooit meer zulke berichten toe te laten.

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
Onzin reactie op Samurai.

als je even kijkt op het internet weet een ieder dat je daar voor een rukbeurt terecht kan, en als er een rukje gegeven wordt kan je 9 van de 10 keer ook neuken
http://diensten-vakmensen.marktplaa...salons/50682-chinese-ontspanningsmassage.html
Even googlen op een willekeurige massage salon en je weet wat je te wachten staat.

Misschien dat je zelf eens wat ervaringen kan delen ipv commentaar te leveren en hier de pooier / mensen handelaar uit te hangen....

Stael zei:
Aardige suggestie. ik zit hier opgescheept met 4 vrouwen. Je mag er drie meenemen voor de vakantie. Na afloop hoef ik ze niet terug te krijgen. Misschien kan jij ze in de verhuur doen. Het zijn allemaal nichten van me, die destijds onder dak moesten. Zo lelijk als de nacht, maar er zitten neukbare gaten in. Dus hoef je je op de vakantie niet te vervelen. Aan welke data had je gedacht en welk land?

Cerato

Legende
16 jun 2015
3.476
2.159
Quote van Stael: Samurai verdient een levenslange ban op dit forum.
Dringend verzoek aan de moderator het bericht van Samurai onmiddellijk te verwijderen en nooit meer zulke berichten toe te laten.

Wat een onzin.
Ben jij een zelfbenoemde jury en executeur in dit soort zaken?
Lijkt wel een voetballer die iemand van tegenpartij een gele kaart wil aan naaien.
Je hoeft het niet met Samurai eens te zijn en mag je bedenkingen hebben over wel of niet plaatsen.
Maar het is aan forum moderator of iets hier blijft staan of niet.
En eerlijk is eerlijk: wat is een forum als er niets geplaatst wordt?
Ja, de politie leest vast mee maar vergis je niet: ook zonder onze berichten komen zij erachter want wij
denken misschien dat politie achterlijk is en niks doet maar dat valt wel mee hoor.
Hier in Rotterdam worden alle Chinese salons ook ineens gecontroleerd en enkele al gesloten.
En daar staat niets over op dit forum.
Politie doet welbewust onderzoek naar Chinese salons, ook in Duitsland is dat aan de gang.
Daar heeft men ons forum niet voor nodig.
Recensies horen bij een forum, anders kan je het net zo goed sluiten.
Samurai, blijf gewoon recenseren hoor. Voor sommigen is het nooit goed, jammer dan.
En zelf schrijven doen ze bijna niet dus weinig recht van spreken.

A

Anonymous

Guest
Holy smack!
Wat heeft dit te betekenen!? Lid sinds begin februari en probeer nu al de baas zijn. Wat een uber-rookie! haha.....
Ten eerste plaats ik wat ik wil hier op deze forum. Als Barefan vindt dat ik wat verkeerd doet hoor ik het van hem. Ten tweede, waarom hebben we hier een sub rubriek met naam "massage salons" als we, volgens jou, niets mag recenseren! Als r een reactie die weg moet is het die van jou want die is "off topic".
MIsschien ging je r heen en kwam je droog te staan omdat ze geen sex met je wou, en daarom ben je pissed en ga je hier op het forum te keer.

Cerato en CWP weet wie ik ben en als lid en daar laat ik het bij.

Hoe breng ik iemand om zeep?
Heel stoer van je. Ben ik onder de indruk? Meh....... :roll:

Barefan

Legende
Oprichter
26 mrt 2015
1.105
73
Stael zei:
Hoe breng ik iemand om zeep? Ook deze massagesalon heeft geen bordeelvergunning. Zeker in Amsterdam wordt streng opgetreden tegen massagesalons waar seksuele handelingen worden verricht. Het bericht van Samurai wordt vermoedelijk het einde van deze massagesalon. Zou jammer zijn want Ling is een aardige vrouw. Het is een ongeschreven wet in de wereld van de wandelaars dat je massagesalons en wie daar werken niet met naam en adres in sociale media onder de aandacht brengt. Wie dat toch doet jaagt de mensen van de massagesalon de stress en de vernieling in. Te verwachten is dat binnenkort een inspectieteam van de afdeling zeden een inval doet, want de zedenrechercheurs speuren op deze en andere sites naar mensen in overtreding. Vinden ze bij een inval geen spermasporen dan komen ze terug want het bericht van Samurai geeft daar aanleiding toe. Klanten krijgen bij zo'n inval de stuipen op het lijf en gaan voortaan liever naar een andere salon. Wordt er wat gevonden, dan gaat de zaak pardoes dicht, worden forse boetes uitgedeeld en staan de vrouwen op straat. Dat gebeurt dan allemaal met dank aan Samurai. Hoe haalt hij het in zijn hoofd naam en adres te vermelden en zo het hoofd van Ling en anderen in de strop te steken, die de zedenpolitie alleen nog maar hoeft aan te trekken.
Samurai verdient een levenslange ban op dit forum.

De keuze van die meisjes of dat salon om te neuken terwijl ze dat niet mogen maken ze zelf.
Ze zullen daar echt de risico's wel van kennen hoor. en dat dan bewust nemen.
Ze zijn echt niet zo naïef om te denken dat dat niet in no time op het internet staat.

Dus ik ga het zeker niet verwijderen.

Ps bij deze blokkeer ik ook de berichten zodat Samurai het ook niet meer zelf kan wegdoen in geval hij ineens bedreigd zou worden. Enkel ik kan het bericht nog weg doen vanaf nu. dus dreigen of andere gekke dingen moet je vanaf nu bij mij zijn en niet bij leden.

A

Anonymous

Guest
Alleen een heads-up,

Ze is r blijkbaar niet en zal tot een jaar duren voor dat ze weer terug komt.

Stael

Toogplakker
4 feb 2016
55
1
Dat is kras! Vanmiddag ca. 16.00 uur was Ling er nog. Kan zijn dat ze van de aandacht af wil, omdat ze lang niet met alle gegadigden van deze site wil neuken.

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
Kan zijn...

Rijst kan ook groen zijn. Als je komt stoken zeg het dan ff

Stael

Toogplakker
4 feb 2016
55
1
Dit is informatie die berust op geïnformeerd zijn. Ik ga deze week nog wel even poolshoogte nemen, want ik kom daar regelmatig.

A

Anonymous

Guest
Stael zei:
Dat is kras! Vanmiddag ca. 16.00 uur was Ling er nog. Kan zijn dat ze van de aandacht af wil, omdat ze lang niet met alle gegadigden van deze site wil neuken.
Nee nee, het is gewoon open maar de dame die mij altijd ging masseren/neuken is r niet.

A

Anonymous

Guest
Stael zei:
Dit is informatie die berust op geïnformeerd zijn. Ik ga deze week nog wel even poolshoogte nemen, want ik kom daar regelmatig.
Je kan poolshoogte nemen maar je pols gaat echter niet omhoog want ze is r niet.

Stael

Toogplakker
4 feb 2016
55
1
Waarom zit deze dame nog niet in de beerput? Ze is al vele maanden foetsie. In de zaak waar zij werkte zit nu een ander.

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
Stael zei:
Waarom zit deze dame nog niet in de beerput? Ze is al vele maanden foetsie. In de zaak waar zij werkte zit nu een ander.

Omdat ze zc te neuken is.

A

Anonymous

Guest
Stael zei:
Beerput!? Ze komt ook nog terug dus weet niet echt waar je heen wil met die opmerking.
Klinkt alsof je r heen ging en ging weg zonder te krijgen wat je wou!?

A

Anonymous

Guest
Deze tent kan jullie vergeten. Lijkt alsof big brother is in deze straat op bezoek geweest want deze salon bestaat niet meer, en die andere en klein stukje verder op is ook weg.

A

Anonymous

Guest
Deze tent heeft blijkbaar een makeover gekregen en een nieuwe naam. Toen ik voorbij ging stond r een dame bij de deur die ik niet kon herkennen van toen. Misschien ook een nieuwe eigenaar.

Stael

Toogplakker
4 feb 2016
55
1
Kan de moderator de beerput niet vinden? Of Shui nog leeft is onbekend. Dat ze hier niet meer neukt met of zonder is wel bekend.

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
T'zit je nogal hoog he ?

We hebben daar het archief voor.

Terug
Naar boven