Shu Xin Tang - Alpen

raetsel

Toogplakker
26 mei 2015
68
63
Afgelopen 2 keren dat ik hier was bleken er maar twee dames te werken. Eentje doet AO, de andere niet. Dus al een paar keer hetzelfde recept gehad. Deze ene masseert een halfuur, de ander komt binnen en werkt af.
Ze is al best oud, beetje mollig.

Ik schrijf altijd op whatsapp met de cheffin, vroeger deed zij nog weleens open, maar sinds corona is het allemaal anders daar. Lijkt er op dat de cheffin niet eens meer aanwezig is in het pand. Zij zag er best leuk uit, ik zou altijd haar nog wel een keertje willen nemen... ik zat het haar eens vragen in de app :D

Maar voorlopig ga ik hier (wederom) niet meer naartoe. Service was zeker niet slecht, maar te vaak hetzelfde. Af en toe vraag ik de cheffin of er nieuwe dames zijn. Laatste tijd antwoord ze steeds met nee.

MartinG

Ervaringsdeskundige
21 feb 2022
648
650
Ik wil graag eens kijken, helaas werkt de website niet meer. Wie heeft meer info?
wat kost een complete behandeling nu?

ReneK19

Toogplakker
31 mrt 2023
115
59
Hi Martin ,
Ik was hier laats ,ongeveer 2 weken geleden en moet zeggen service beneden pijl .
Complete behandeling kost 150eu+1uur massage 70eu.
En inderdaad de cheffin ziet er beter uit als de massage dames.
Vroeger was het daar veel beter met cheffin Coco maar die is weg.

MVG,
Renek19.

Bernaldo

Toogplakker
22 aug 2022
34
23
Ik weet helaas d'r naam niet, nog niet ter sprake gekomen, .. :lol:
maar was vanafond nog even weer geweest, en had ge-appt of er nog wat moois was: ik ging er van uit dat de bazin deze roep om een nieuwe dame wel zou begrijpen, dus heengereden maar het werd weer dezelfde, derde keer nu al. Het meisje was blij mij weer te zien, en deed heel goed d'r best want ik moest pauzeren om niet te vroeg te komen, iets waar ik normaal niet zo snel last van heb. maar toch had ik eigenlijk de hoop dat ik weer een nieuw gezicht zou zien vandaag. Er komt vast nog wel een nieuwe keer, en dan ga ik er expliciet om vragen. Vorige keer deed ik dat door te zeggen "Kein Lulu, kein Yoyo en kein Lucy", maar ik weet van deze de naam niet... Ik zie ook telkens in de woonkamer jongere dames zitten tv kijken, die zou ik ook weleens willen maar ik denk dat ze niet AO doen ofzo, gezien mijn vorige ervaring.

Maar deze dus wel flink volgespoten, ze heeft een strakke kut die het goed doet. Ze begon met eerst mij overal te likken, tot ik niet meer kon wachten om d'r op te vullen, toen flink geneukt, toen een korte pauze om te voorkomen dat ik al na een paar minuten kwam, toen nog een keer met haar bovenop en toen in missionaris volgespoten. Ik wilde eigenlijk naar huis daarna, maar ze stond er op dat ik bleef voor een massage om het uur vol te maken. Dat was best een goeie massage. Dus uiteindelijk gewoon weer tevreden, maar ik denk dat ik eens op onderzoek uit ga naar een andere locatie.
Hi Raetsel,

Kun jij me aan het mobiele nummer van de mamasan helpen? Ik heb wel een telefoon nummer maar daar kan ik niet naar appen.

Bellen is voor mij geen optie.

Dank alvast!

Gr Bernaldo

Geile henry83

Toogplakker
30 sep 2021
49
8
Hier een recente update.

Bespaar je de moeite om hier heen te gaan als je van mooie slanke en jonge vrouwen houd.
Ben er vorige week geweest.
Bij binnenkomst werd ik gelijk in mn kruis gepakt wat op zich niet erg is.
Maar er werd niets gevraagd,ik moest gelijk naar een kamer en douchen.
Ik was voornemens om slechts voor een massage te gaan.
Maar de Chinese oma kon niet van mijn lul afblijven.
Tijdens masseren nam ze mijn pik steeds even in de mond.
Toen maar besloten om haar even vol te pompen.
Ze bleef aandringen,en ook zonder condoom.
De betreffende dame was ongeveer eind 50 begin 60 schat ik ,en zo rond als een tonnetje.
ik heb haar laten pijpen ,ze likte mijn ballen ,en ik ben ook nog gerimd.
Ik heb haar doggy gepakt ,zo was het uitzicht nog redelijk.
Achter af heb ik spijt dat ik er aan toegegeven heb omdat de dame totaal mijn type niet is.
Er waren nog 2 dames aanwezig met dezelfde specificaties.
L 1.60 X B 1.40.
Keuze is beperkt,service is wel goed.
Over haar inzet kan ik niets zeggen.
Volgens mij word hier meer geneukt dan dat er massages gegeven worden.

#Edwin#

Snuffelaar
2 nov 2023
11
7
Een week geleden hier geweest, was dus redelijk in de buurt.
Een chinese dame ca 45 Jr, cup B, ca 1m50 groot, naar de kamer. De andere dame was al bezet. Voor 150(pzc, nzc) uurtje doorgebracht. Pijpen was goed. Verschillende standjes, geen probleem.

Robert44

Toogplakker
23 dec 2018
56
4
Morgen komt ik in de buurt van Alpen en wil hier eens langs gaan weet iemand hoeveel er zitten en welke leeftijden

Rene71

Toogplakker
17 feb 2022
38
43
4 weken geleden,.Youyou en nana aanwezig en een ontvangst dame.
Nu nog steeds dezelfde dames.
Youyou oudere dame ongeveer 48 jr geen kont( plat) verder cup b maar goed in de omgang doet verder alles incl 100 half uur 150 uur.
Nana denk rond 30 gezette dame ook zelfde prijzen.
Ontvangst dame masseerd alleen geen ao.
Service is best ok daar maar als je echt een beetje een lekkere dame wilt kun je beter naar een andere salon.
Vorige berichten gelezen en eigenlijk is er niet veel veranderd.
Service best goed kunt er goed douchen zijn ook aardige dames maar niet echt knap.
Doe er mee wat je wilt.

KoosRubberloos

Toogplakker
9 apr 2015
55
46
Youyou en Nana zijn daar alweer een tijdje. Bij Youyou was vorig jaar geen NZC mogelijk. Ik vraag geregeld of er nieuwe dames werken, vorig jaar daar een leuke jongedame voor 150 een uurtje. Douchen vooraf en erna is op een zeer nette badkamer, met een fles Sanex en schone handdoeken.
Als er weer nieuwe dames zijn offer ik me wel weer n keer op voor wat veldwerk😉

Nick900

Toogplakker
5 dec 2021
29
38
Vorige week hier een keer langs geweest.
Toen ik er aan kwam zag het er dicht uit maar toen terug reed zag ik achter het pand een paar dames de was ophangen.
Ik er naar toe en een massage was mogelijk, een redelijk knappe dame met een bril stond me te woord en de andere, minder aantrekkelijke dame ging met mij mee.
Eerst even douchen en daarna vroeg ze meteen of ik "vol program" wilde.
Het koste 130,- gaf ze aan door het op haar telefoon te laten zien, ze vroeg niet om meteen te betalen.
Ze begon meteen een redelijk goede massage aan de achterzijde nadat mijn benen klaar waren begon ze te strelen en met haar tong en borsten ging ze over mijn hele lichaam en ook tussen mijn billen.
Na het omdraaien gleed ze over mijn lichaam heen en begon ze te pijpen, mijn ballen te likken en mijn anus, dat heb ik nog nooit meegemaakt en het was heerlijk.
Daarna heb ik haar gebeft en haar kontje gevingerd, wat ze wel kon waarderen aan haar gekreun te horen.
Tijdens het neuken lukte het niet om klaar te komen dus dacht ik na een tijdje ik vind het wel prima zo, als ze nog even masseert is het wel goed.
De masseuse dacht daar anders over en ging vol overgave pijpen, toen ik klaar kwam in haar mond spuugde ze het uit in een tissue.
Al met al ben ik 1,5 uur binnen geweest en moest 130,- afrekenen + 10,- fooi.
Toen ik me aan het aankleden was liep er een jongere en slankere dame door de gang, misschien die de volgende keer eens bezoeken, de dame die ik had gaf goede service, maar ja, het oog wil ook wat.
Weet iemand de naam van die jongere dame?

Rene71

Toogplakker
17 feb 2022
38
43
Youyou en nana werken daar al een hele poos.
De omtvangstdame met bril is zeker de knapste van de 3 maar doet alleen massages en niets erbij.
Uit jouw tekst te lezen heb je met Youyou een afspraak gehad die is idd de oudste van de 2 een aardige dame schat rond de 50 maar niet echt knap zonder enige kont!
Als je daar niets om geeft is het ok.
Nana is de jongere schat ongeveer 35 maar ietswat mollige dame maar zeker niet onaardig.
Ik hou zelf meer van wat afwisseling van dames bij die massagesalons zodat je niet continu dezelfde hebt maar dat is mijn persoonlijke mening.
Douchen kun je er wel goed in bad daar is verder niets mis mee.
Ook nu zijn er nog dezelfde dames want heb gisteren nog gevraagd via de app wie er qua dames aanwezig waren.

Nick900

Toogplakker
5 dec 2021
29
38
Het was inderdaad Youyou aan de omschrijving te zien, de volgende keer Nana een keer proberen.
Ik hou ook wel van een beetje afwisseling en proberen, soms zit en mee en soms zit het tegen.
Ik was laatst nog in een salon waar ik dacht dat er meer te halen was maar het enige wat ik kreeg was een kopje thee na afloop 😀

Nick900

Toogplakker
5 dec 2021
29
38
Tijdens een motortochtje de grens maar even over gestoken om hier de andere dame te bezoeken.
Bij aankomst meteen maar achterom gereden en mijn motor daar geparkeerd.
Er zaten twee dames van de zon te genieten, een met bril en degene die ik de vorige keer in de gang zag lopen en die ging met mij mee.
Ze stelde zich voor als Youyou dus dan was het de vorige keer toch Nana??
Meteen 140,- afgerekend voor voll program zonder.
Toen ik terug kwam van het douchen was ze zich aan het uitkleden en ik ging op mijn buik op de tafel liggen, er lag een kussentje op het gat aan de bovenkant van de tafel, een beetje vreemd dacht ik nog maar later bleek het de bedoeling was dat we eerst gingen sexen en dan masseren.
Persoonlijk heb ik liever eerst masseren dan sex en daarna een hoofdmassage.
Dus na een beetje strelen aan de achterzijde zei ze dat ik me om moest draaien.
Ze ging verder met strelen wat overging in een body to body met tongzoenen en ik heb daarna lekker aan haar tepels gezogen.
Daarna ging ze zoenend over mijn borst en buik naar beneden en begon ze me te pijpen en nam ook mijn ballen en anus mee.
Toen ze weer over me heen kroop wilde ze meteen mijn lul erin doen maar ze was niet nat genoeg en dat werd opgelost met massageolie.
Het nadeel van massageolie is dat het veel te glad wordt en het gevoel en stumulatie een stuk minder is.
Toen omgedraaid zodat ik haar kon likken en daarna kon tongzoenen tijdens het neuken, is voor mij toch wel een pre, ondanks de gladde olie was er toch genoeg stimulatie om klaar te komen.
Nadat ze zich had opgefrist gaf ze nog een goede harde massage.
Tijdens de massage hoorde ik de bel en er kwam een nieuwe klant binnen die in de kamer naast ons ging, volgens mij had hij een praatsesie geboekt want ik hoorde hem constant praten....
Daarna weer de bel, deze klant werd verteld dat hij even een half uurtje moest wachten.
Na de massage even douchen en toen ik achter buiten kwam zat er een man, de klant die moest wachten? met de twee dames perziken te eten dus vroegen ze of ik er ook een wilde, prima een lekkere perzik gaat er wel in, ook nog even bij de, door de dames zelf gekweekte kruiden, gekeken en de belofte van Youyou gekregen dat ik de volgende keer dumplings zou krijgen met door hun gekweekte kruiden erin.
Al met al een prima ervaring.

Terug
Naar boven