Shantal - Breda

willem

Ervaringsdeskundige
4 jan 2016
294
47
oke dat heeft ze naar jouw geappt? ik heb nog geen reactie op whatsapp....

Trooper

Toogplakker
30 sep 2021
29
10
Maar niet vooraf, maar bij haar.

Triggert toch . Zit in breda. Iemand ervaringen?

Frank555

Toogplakker
14 mrt 2022
220
59
Heb contact gehad en vraagt 150 euro 50 extra voor onze hobby en 50 extra voor anaal.
Bij mij geen vooruit betaling gevraagd

Ik wacht nog even.

Trooper

Toogplakker
30 sep 2021
29
10
Exact dezelfde info teruggekoppeld als bovenstaande. Lijkt nergens moeilijk over te doen. Bijna te smooth.

Cerato

Legende
16 jun 2015
3.476
2.159
Kan toch best?
150 en 50 voor nzc is voor een uur een redelijk bedrag.
Dus ik snap niet wat daar nu zo "smooth" aan is.
Dat vragen veel dames.

Trooper

Toogplakker
30 sep 2021
29
10
Cerato ' app met der en kijk hoe dat gaat.
Het is niet het bedrag. Het is best 'gelikt' / pakt het erg goed aan.

nzcalltheway

Toogplakker
8 feb 2023
143
70
Andere taktiek is om de klant te laten geloven dat hij pas betaalt bij binnenkomst. Heb dat gehad net over de grens in Turnhout. Vervolgens als je er bent moet ineens voor de deur zogenaamd open gaat betaalt worden. Met andere woorden dan wordt een Tikkie gestuurd. Het is allemaal een variatie op dezelfde uitkomst.

Ze proberen de potentiele slachtoffers uiteraard steeds een stap voor te zijn net als zakkenrollers, ballet balletje spelers etc etc. Met een beetje inzicht en een dosis mensenkennis voel en zie je dat er iets anders aan de hand is dan een zuivere nette afspraak.

Sexjobs en Kinky zijn gewoon in internationaal opzicht het riool van de branche. Vergelijk het maar eens met websites in Spanje, Uk. Veel scammers, fake fotos, onjuiste leeftijden en noem maar op. Slechts een enkele keer is een parel waar te nemen.

Perineum

Toogplakker
5 okt 2020
77
50
Cerato doet helemaal niets, behalve overal zijn mening te verkondigen. Oude wijn in nieuwe zakken
Lijkt me een zeer correcte analyse. Na zijn "vakantie" 6 pagina's aan zijn reacties terug gelezen, en als 'ophitser' tot het plaatsen van recensies, buiten wat inhoudelijke medische bijdragen, geen enkele eigen nieuwe ervaring.

Het heeft zo wat weg van een voormalig hitsig hondje wat nu overal een plasje over moet doen.

En dan breekt de vuurstorm mogelijk weer los...

Terug
Naar boven