Shania / Shaina - Arnhem

Zonder moeite

Legende
4 jun 2019
1.807
1.483
Voor haar vakantie nog even geweest, het blijft bijzonder dat zo een knappe dame ervoor gaat.

Gewoon een toplocatie voor ontvangst de setting alles klopt

Bij binnenkomst eerst ff lekker tongzoenen en voelen ach ach ach

iets te drinken voor beide ingeschonken en dan begint het

Zo een meisje moet je likken en dan hoe ze klaarkomt geweldig, holle rug adem schokken en kreunen als een malle

Dan doggy ging ze zitten tot de wortel erin en ja natuurlijk kom je als 25 jaar oudere kerel veel te vroeg klaar

Ze kwam gehurkt boven me zitten en liet alles uit haar kutje lopen

Even rusten, drinken en multiple orgasmes beide kanten

Amigo1

Ervaringsdeskundige
12 apr 2017
336
19
Waar in Arnhem (ongeveer) ontvangt deze dame? Welke buurt/wijk?
Dit ivm vervoer.

JohnnyBare

Ervaringsdeskundige
8 mei 2025
265
534
Op een of andere manier betaal ik iedere keer andere prijzen en lijkt dit afhankelijk per dag of drukte
Ah op die manier, dacht uit je woorden te halen dat je tegenwoordig standaard dat tarief betaalde blijf het jammer vinden dat ik het geluk niet had bij haar wat een genot moet dat zijn deze dame bare te nemen 🥵

barney

Toogplakker
11 dec 2019
117
82
Heb haar benaderd maar ze gaf aan geen bare te doen. Dan is die 630€ per uur toch wel erg duur, hoe knap ze ook mag wezen. Heb vriendelijk bedankt. Voor de snoeperts hier die meer geluk hebben gehad; jullie zijn mazzelaars

burrito

Ervaringsdeskundige
25 nov 2016
420
116
En kom je van tevoren bare overeen, Desmond? Of gaat het eerder gaandeweg?

Zonder moeite

Legende
4 jun 2019
1.807
1.483
Zakelijk kan je shaina ook heel goed inzetten. Ik moest iets geregeld krijgen tijdens mijn laatste date de details en prijs besproken met haar en smooth zoals het ging.

Topdame die gewoon van veel markten thuis is en zakelijk goed onderlegd

JohnnyBare

Ervaringsdeskundige
8 mei 2025
265
534
En kom je van tevoren bare overeen, Desmond? Of gaat het eerder gaandeweg?
Nee want dan is het bij hoog en laag geen mogelijkheid heb ik uitgeprobeerd met een ander nummer omdat ik de eerste keer bot ving toen ik er was en ze geen nzc aanbood maar via app dus ook niet

barney

Toogplakker
11 dec 2019
117
82
Bij de heren die wel geluk hebben gehad; hebben jullie dan gewoon de gok gewaagd met 500€+ of ter plekke voordat het geld werd overhandigd toch wat zekerheid ingebouwd? Ik vind vooral het bedrag nogal hoog om een gokje te wagen zeg maar... Haha

• Like
Waarderingen: doc
Terug
Naar boven