shangrila massage wevelgem

lieverleffe

Ervaringsdeskundige
7 mei 2015
857
525
Dit is met 100% zekerheid een kathoey. En ja, vaak moeilijk te onderscheiden van te zijn geboren als vrouw
Please. Het is misschien een lelijke vrouw in jouw ogen. Je ziet zelfs mannelijke trekjes. Dat kan. Smaken verschillen. Maar neem van me aan, het is 100% een vrouw. Het is een hele goede kennis van mijn Thaise ex.

lieverleffe

Ervaringsdeskundige
7 mei 2015
857
525
wel vandaag zat ze weer op tiktok geil te poserne in badpakken en korte rokjes. als ze enkel kuis masseert, wat is het doel van die video's dan???
Euh, ik had dit soort reacties en redeneringen van jou niet verwacht, eerlijk gezegd. Ben je soms aanhanger geworden van Islamitische Staat? Zo eentje die denkt dat elke vrouw zonder hoofddoek een vuile hoer is? Of iemand die een verkrachter zou verdedigen omdat het slachtoffer zogezegd te uitdagend gekleed was en er dus eigenlijk om vroeg... Allez, hierin kan ik je echt niet volgen.

Voor een Thaise vrouw is dit soort kleding redelijk normaal. Die willen er altijd goed en sexy uitzien. Voor hun is dat zeker niet uitdagend en al zeker geen uitnodiging voor meer...

Seppen

Toogplakker
7 mei 2015
118
64
Voor iemand die claimt getrouwd te zijn geweest met een Thaise ben je wel heel slecht op de hoogte. Deze kledij is allerminst normaal voor een thaise dame, die zijn stukken preutser dan westerse vrouwen en heel zedig gekleed. Behalve dan de bargirls en vooral de kathoeys, die lopen er bij zoals deze hier, want dat is heel zeker ene.

wandelstudent

Toogplakker
4 okt 2020
176
60
Ok we snappen het nu. Ook niet overdrijven he, hij wou gewoon weten of er meer mogelijk is en dat blijkt niet zo te zijn.

Er zijn veel dames die eerst begonnen met uitdagende foto's op instagram en uiteindelijk een Onlyfans gestart zijn met sexvideos.

Dat is wel iets anders dan prostitutie maar ik begrijp van waar de vraag komt.

Weer direct naar extreme voorbeelden verwijzen zoals verkrachters en islamitische staat, man man man.

Terug
Naar boven