sexy Wendy heel belgie

catatje

Toogplakker
17 jul 2015
188
5
Zoals mijn vermoeden me deed vermoeden ;-) Had een slecht gevoel bij het telefonisch gesprek over wat ze zogezegd allemaal deed, zowat alles. Ze overtuigde me niet. Ik zei haar "dat ik het eerst wel eens wilde lezen op forums" en we zijn nog geen 24 uur verder en haar profieltje is al verdwenen. Had ze niets te verbergen dan stond ze er nog ;-)

A

Anonymous

Guest
QR is toch betalend. Begrijp niet waarom iemand hier dan fake advertenties op zet..... Iemand een idee ? Oz zijn er dan zo een zielepoten die hier fun uithalen ?

catatje

Toogplakker
17 jul 2015
188
5
Bruintje45 zei:
QR is toch betalend. Begrijp niet waarom iemand hier dan fake advertenties op zet..... Iemand een idee ? Oz zijn er dan zo een zielepoten die hier fun uithalen ?

Ik spreek niet over fake, ik wil zeggen in hun advertentie beloven ze vanalles en als puntje bij paaltje komt. Krijg je wat trek en sleurwerl, heb je geluk dat ze u nog pijpen met condoom of neuken met en is uw geld foetsie voor een zoveelste ontgoocheling.

A

Anonymous

Guest
1)Alleen spijtig dat ze zo dik is anders had ik haar is laten afkomen
moet ik nu bij elke slanke griet hier schrijven "spijtig dat je daar een blauwe plak haalt als je met zo'n skelet naar bed gaat" of wat? Had ik geen tijd meer om te werken. Als het uw smaak niet is, maak je niet druk. Was nog anders geweest had iemand een foto van zo'n skelet gepost en had dan in't echt een BMI van 46...
2) ik kan mij ook van de indruk niet ontdoen dat sommige black sistahs (of hun commercial representative) alle opties op RL aanvinken. Of niet begrijpen of denken dan leest wel iedereen de advertentie. Dat is een beetje als in de politiek. Aan iedereen van alles en z'n tegendeel beloven. En dan als puntje bij paaltje komt doen zoals wijlen Konrad Adenauer: wat jeht mich mein jeschwätz von jestern an?

catatje

Toogplakker
17 jul 2015
188
5
Puntje 2 is nu eens de nagel op de kop slaan. Zulke dames zou iedereen moeten negeren, zo rap mogelijk eruit.

Terug
Naar boven