Sexy slet - Apeldoorn

lekker ding

Legende
1 apr 2015
2.513
832
538douche zei:
lekker ding zei:
Is het wijs om hier het huisnummer te zeggen?

Wist ik dat maar. Iedere keer hetzelfde verhaal. Je krijgt het adres en als je in de straat bent een app sturen voor het huisnummer. Dan blijft het stil en reageert ze nergens meer op.

Welke straat kreeg jij door dan?

kawah

Toogplakker
22 dec 2015
62
1
ik was ook in die straat, geen reactie op w.a. terwijl te zien was dat ze oneline was. flikkerde mij eruit toen ik via w.a. probeerde te bellen!

lekker ding

Legende
1 apr 2015
2.513
832
dan hebben we dezelfde straat.

Nu het huisnummer cryptisch omschreven voor de goede rekenaar. ;)

haar leeftijd volgens haar adje gedeeld door 2, vervolgens -3 en dan 2 x 7 bij optellen dan heb je het huisnummer. :lol:

zen120

Toogplakker
16 apr 2015
248
5
Ben ik blij dat ik niet afhankelijk ben van de sexindustrie en het aanbod in Nederland.

Lijkt de politiek wel, een grote baggerzooi. Oplichting, wil dit niet/dat niet maar wel vangen he..., Bulgari troep, telefoon niet opnemen..i rest my case....Bananenrepubliek in wording zal ik dan maar zeggen...

Duitsland is zo'n heerlijk alternatief. Belgie ook. En nog goedkoper ook. Hahaha...

Brabo Bare

Toogplakker
26 mei 2015
98
9
Afgelopen donderdag met deze dame afgesproken voor een half uurtje.
Aangegeven dat ik wel een stukje moest rijden en dat was geen probleem.
Tot ongeveer 15 minuten voor mijn aankomst was ze nog online op haar whats app.
Toen ik appte dat ik was gearriveerd in de opgegeven straat geen reactie terug meer.

Dit is inderdaad een dame met een gebruiksaanwijzing.

SpiderBot

Toogplakker
6 apr 2015
72
0
Ook voor niets heen gereden.. zelfde verhaal.. direct afgesproken voor ongeveer uurtje later..
in de straat aangekomen.. was madame soms nog wel online.. maar nummer kreeg ik niet... FAKE

bbdeg

Ervaringsdeskundige
24 feb 2017
433
169
ik ben inmiddels 4x bij haar geweest. Geen klachten over haar service, hoewel ze wat matigjes pijpt. Ze neukt wel lekker en is lekkker strak. Je mag haar gewoon volspuiten.

Haar bereikbaarheid is wel slecht, maar vaak is ze redelijk bereikbaar via whatsapp op de dagen dat ze adverteert.

Daarnaast is ze lekker slank en goedkoop, vluggertje voor 50. Naar mijn mening dus ten onrechte in deze categorie.

bbdeg

Ervaringsdeskundige
24 feb 2017
433
169
Gisteren weer geweest voor de 5e en laatste keer. Afspraak maken gaat prima via whatsapp. Vluggertje voor 50.

Reden dat ik net meer ga? Ik ben gewoon op haar uitgekeken, ze is dommig, en pijpt echt slecht, heeft volgens mij ook amper tanden. Ze neukt op zich wel lekker. Luchtbed is inmiddels verruild voor een echt matras op de grond.

Ik vind het genoeg geweest. Maar ik begrijp niet dat zenin deze categorie zit en dat niet meer mannen bij haar langsgaan.

V

Verwijderd lid 1700

Guest
Als je terugleest dan snap je waarom ze in de beerput zit.
Nog steeds laat ze je zitten als je denkt een afspraak te hebben, overigens wel een stuk minder dan in het begin.

Als je doordeweeks afspreekt tussen 11.30-13.30 en 15.00-20.00 is de kans zeer groot dat het niet doorgaat, zonder dat je daarvan op de hoogte wordt gesteld. Overigens is dit niet exclusief voor genoemde tijdstippen.

Heel vervelend als je daarvoor een lange rit moet maken.

Voormalig lid 1209

Ervaringsdeskundige
5 jul 2015
607
319
Ik vind dat geen reden om een dame in de beerput te zetten, er zijn dan ook meer kandidaten die in de beerput mogen, bv layla pijpkoningin in Vlaarderen. Maar goed, ik laat het verder over aan de moderators.

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
In een beerput kan je ook neuken, tis allemaal wat onhandig maar er zijn mensen die het lukt.
Gewoon conclusies trekken als ze hier staan, en als je er toch naar toe gaat en alles gaat prima heb je mazzel.

Terug
Naar boven