sexy paris - nu in rotterdam licht getinte sexy meid paris

SS_Trunks

Ervaringsdeskundige
30 mrt 2015
649
249
Jaren terug deze dame bare geneukt aan de Berkelselaan. Ze werkte toen samen met Donna Ilona en een meisje die adverteerde als "de Poolse neukpop" die ik later die week ook nog zou neuken.
Het is/was toen een geile meid die alles deed van anaal tot klaarkomen in het gezicht.
We zijn nu een aantal jaar verder dus kan je niet garanderen dat die service nog zo goed is.

A

Anonymous

Guest
Is een van die meiden die constant van locatie en werknaam veranderen. Heb zelf geen ervaring met haar, maar heb alleen maar negatieve recensies gezien.

frankypanky

Ervaringsdeskundige
15 sep 2015
308
103
PeeweeHerman zei:
Is een van die meiden die constant van locatie en werknaam veranderen. Heb zelf geen ervaring met haar, maar heb alleen maar negatieve recensies gezien.

Het is een gegeven dat DVP die constant van naam en/of werkplek veranderen geen goede diensten aanbieden. :(

SS_Trunks

Ervaringsdeskundige
30 mrt 2015
649
249
fergiefucksgirls zei:
Dus 22 jaar is inmiddels 32? Foto's net zo gedateerd?

No way dat zij 22 is. Anders had ik toentertijd een minderjarige liggen neuken.....

A

Anonymous

Guest
Dat zou ook zomaar mogelijk geweest zijn toch? Gebeurt vaak genoeg dat 16-17 jarige meiden hun diensten aanbieden.

fergiefucksgirls

Toogplakker
3 apr 2015
185
2
frankypanky zei:
PeeweeHerman zei:

Het is een gegeven dat DVP die constant van naam en/of werkplek veranderen geen goede diensten aanbieden. :(

Ironie denk ik? Want het is m.i. geen wet van meden en perzen.

Dit is denk ik haar huidige vriendin/huisgenoot, zelfde kamer en bed.
http://www.kinky.nl/sex-afspraken/v...ijk-verwend--worden-kom-dan-snel/default.aspx

Terug
Naar boven