Sexjobs is veranderd.

beffer007

Legende
3 mei 2015
4.017
574
Beste vrienden,

Misschien is het jullie al opgevallen maar Sexjobs is veranderd en niet ten goede wat mij betreft.
De zoekfunctie is zeer zeer verslechterd daarom heb ik op http://www.sexjobs.nl/contact.php het Contact formulier ingevuld.

Mochten jullie ook tegen problemen aanlopen vul het dan aub in in de hoop dat men er wat mee gaat doen.

Mijn klacht die ik gestuurd heb is.

Beste mensen,

Waarom hebben jullie de site zo veranderd ? Je kan niet eens meer in een rubriek op provincie zoeken. Dit vind ik echt een verslechtering.

Als ik nu in bijvoorbeeld Neuken zonder condoom wil zoeken dan kan dat niet maar pakt het systeem de Rubriek Dames van plezier omdat het daar onder valt. Dit is echt een verslechtering en ik hoop dat jullie het terugdraaien of de zoekmogelijkheid gaan aanpassen naar zoals het voorheen was. Ik wil kunnen zoeken in het deel waar ik zit en niet in het overkoepelende gedeelte.

A

Anonymous

Guest
Wat ook irritant is, je kan een advertentie niet meer in een nieuw tabblad kunt openen; eerst deed je rechtermuisklik-open in nieuw tabblad. Zodoende kon je al de dames waar je in geinteresseerd was op een rijtje zetten en later alles op je gemak bekijken...dat kan nu dus niet meer.

beffer007

Legende
3 mei 2015
4.017
574
Dat is ook lekker slecht geregeld :shock:

Hoop dat iedereen die tegen dit soort zaken oploopt het contactformulier invult waarvan ik de link geplaatst heeft.
En dan maar hopen dat men er wat mee gaat doen.

A

Anonymous

Guest
@beffer007, jij bedoelt waarschijnlijk de mobiele site? Ja inderdaad die is niet meer aangenaam.
En het is ook niet meer mogelijk om de site op desktopversie te zetten. En het feit dat er minder advertenties zichtbaar zijn op de mobiele site.

PeeweeHerman zei:
Wat ook irritant is, je kan een advertentie niet meer in een nieuw tabblad kunt openen; eerst deed je rechtermuisklik-open in nieuw tabblad. Zodoende kon je al de dames waar je in geinteresseerd was op een rijtje zetten en later alles op je gemak bekijken...dat kan nu dus niet meer.

Dit kan je ook doen met middenmuisklik, veel efficiënter

cedric78

Ervaringsdeskundige
19 mei 2015
332
7
Idd, vind ik ook heel ambetant. Moet ik geen dames hebben van noord nederland of zo...

beffer007

Legende
3 mei 2015
4.017
574
Nee Kwatta ik werk gewoon met de normale computer en niet via mijn telefoon.

beffer007

Legende
3 mei 2015
4.017
574
Ik heb ondertussen reactie gekregen van Sexjobs.

Bedankt voor het sturen van je feedback dit stellen wij zeer op prijs.

Wij gaan zeker naar je aan en opmerkingen kijken en indien mogelijk zaken aanpassen.

Als je wil zoek dan kan dit nu alleen nog op de hoofd categorieën we hoppen snel ook weer op sub categorieën te kunnen gaan zoeken.

Het provincie is vervangen voor zoeken op postcode. Dit is veel nauwkeuriger dit omdat als je op een grens van een provincie zit je anders in meerdere provincies moest zoeken. Ben je op pad door Nederland en weet je niet een postcode in de buurt kijk dan op deze site voor de postcode in de buurt. Het Postcode en Adresboek van Nederland

Met vriendelijke groet,
Support TeaseMedia

Verder kan ik melden dat je nu ook weer gewoon kan zoeken in de Sub Categorie wat ook een grote verbetering is.

Kortom mijn en eventueel andere klachten die ingediend zijn helpen c.q. hebben geholpen. Ik ben weer tevreden zoals het nu is.

lekker ding

Legende
1 apr 2015
2.513
832
Ik ben nog niet tevreden. Had ze ook gemaild. Ze gaven dat per provincie wel weer terug zou komen.
En er zitten nog wel fouten in, als je o.a. bij nzc wil zoeken op postcode gaat ie automatisch terug naar DVP algemeen.
Nee ik vind het nog niet fijn :(

A

Anonymous

Guest
PeeweeHerman zei:

kan nog steeds... gewoon de crtl toets indrukken en op de ad klikken. voor Mac gebruikers is t de cmd toets.

Daarnaast ben ik het wel eens met de overigen dat het een gemis is dat je niet meer binnen een provincie kan zoeken.. dat was voor mij toch altijd veel duidelijker dan op postcode.

A

Anonymous

Guest
Kan nu idd weer, toen ik die opmerking plaatste hadden ze dat afgevangen. Blijkbaar lezen ze hier mee of hebben ze er veel klachten over gehad.
Iig, blij dat het weer kan...

lekker ding

Legende
1 apr 2015
2.513
832
PeeweeHerman zei:
Kan nu idd weer, toen ik die opmerking plaatste hadden ze dat afgevangen. Blijkbaar lezen ze hier mee of hebben ze er veel klachten over gehad.
Iig, blij dat het weer kan...

o.a. ik had ze gemaild hier over en kreeg feedback terug....

A

Anonymous

Guest
lekker ding zei:
beffer007 zei:
Als ik bij NZC op postcode zoek en afstand 25 km dan krijg ik echt alleen maar meiden die NZC doen te zien.
Voorbeeld link http://www.sexjobs.nl/public/index....=14&postcode=3012&distance=25&c=search&a=init

Yep het is inmiddels veranderd en nu blijf ook de postcode er in staan , die moest ik ook steeds weer invoeren...gelukkig maar, nu nog de provincies terug....

Ook ik heb er feedback over gestuurd, dit kreeg ik als antwoord.

"Bedankt voor je feedback.
Wij zijn bezig om in de nieuwe weergave ook weer op provincie te kunnen gaan zoeken.
Wanneer deze weer online staat kan ik je helaas nog niet vertellen.

Met vriendelijke groet,

Support TeaseMedia"

Dat het terug komt zal dus wel met zekerheid zijn vast te stellen, wanneer is voor nu alleen nog onduidelijk.

cedric78

Ervaringsdeskundige
19 mei 2015
332
7
Ja dit is zo kut nu met die postcode ! Je kunt geen Belgische postcode intyppen want ziet dit als een Nederlandse postcode ! Is dus echt niet gemakkelijk om Belgische dames te vinden :oops: :oops: :oops:

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
Lijkt er op dat de devvers van Sexjobs de klachten aan het verwerken zijn....

Schermafbeelding 2016-07-27 om 12.46.44.png

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
Wel jammer dat er een aantal groepen weg zijn, met name geldzaken, al vaak een leuk contactje aan over gehouden door een huisvrouwtje uit de brand te helpen. was even wat onderzoek doen of het geen Pro was die op een andere manier geld wilde maken, maar 2 van de 10 waren echt.

De volgende rubrieken zijn komen te vervallen:

Kamers per uur
Ramen
Werkruimte gevraagd
Fotografen
Castings
Film en video opdrachten
Tv / Reclame / Media
administratie, belasting & juridisch
Huis en inrichting
Leningen & financieringen gevraagd
Leningen en financieringen aangeboden