Sexjob praatgroep n.a.v. Foto's van je date onderwerp

lekker ding

Legende
1 apr 2015
2.513
832
Edit moderatorteam: volledige quote verwijderd.

Nou ik moest van SJ toch echt minimaal 21 jaar er in zetten op straffe van een ban.😅

Laatst bewerkt door een moderator:

Justmeorwe

Snuffelaar
27 mei 2019
8
1

Gewoon nog eens proberen ik heb 18-25 en is bij mij gelukt.
Nu kijken of ik net zoveel geluk heb als nzc_addict met zijn nichtjes😏

Justmeorwe

Snuffelaar
27 mei 2019
8
1

Dan doe je het al beter dan ik😅

Huisvriend

Ervaringsdeskundige
6 jul 2015
271
83
Onder welke rubriek plaatsen jullie op sj je advertentie? Betaald contact gezocht of suikeroom? Bij de eerste weinig resultaat de laatste tijd.

Voormalig lid 1013

Ervaringsdeskundige
18 jun 2015
930
1.102
Gewoon nog eens proberen ik heb 18-25 en is bij mij gelukt.
Nu kijken of ik net zoveel geluk heb als nzc_addict met zijn nichtjes😏
Als je erin zet "tot 25 jaar" dan gaat het ook prima.

In de PB's dan wel even melden en vragen voor de zekerheid -dat je geen zin hebt in gezeur en of ze wel 18+ zijn- .

ErickVermaal

Toogplakker
23 nov 2021
47
61
Paar keer een fantastische date gehad via SJ. 350, 500 en 500 euro. Rubriek: suikeroom. Slaat natuurlijk nergens op. Maar het werkte wel. Gewoon het bedrag in de titel vermelden. En mooie tekst erbij: ik ging voor overnachting. Kostte soms wel 50 euro (niet goedkoop om advertentie te blijven pushen). Maar een betaalde/gouden of zilveren advertentie geeft een dame wel vertrouwen.

Ik maakte er een mooie avond van. Goede wijn, lekkere hapjes. Lekker ontbijtje. Klein cadeautje bij binnenkomst (een goede parfum?) deed het steeds érg goed. Steeds een top ervaring! Moet je wel een beetje gesprek op gang kunnen brengen ook. Maar dan is zc zéker mogelijk als een meid zich op haar gemak bij je voelt.

Steeds zc ook gedaan uiteindelijk. Bij eentje bleef condoom bij de derde keer neuken gewoon weg. 'Wat doe je? Dit is veel lekkerder ja, ga maar door.' Bij eentje was mc afgesproken maar was zo geil dat ze zei:'Ik wil je nu gewoon voelen.' Nou ja, dat kan. En de derde zei:'Ik wil dat je het condoom af doet. Wel op eigen risico.' Nou ja, dat ook maar gedaan haha.

Maar heb wel flink wat geld aan die advertenties besteed ja. Sommigen doen een overnachting voor 350, sommigen voor 500. Vanaf 750 veel keuze (maar nooit doorrgezet vond dat te veel). En als ik 1000 in de advertentie zette kreeg ik dagelijks 1 of 2 serieuze mailtjes. Ook niet te veel aangezien je dan ook 12 uur kunt neuken (met een pilletje haha).

Justmeorwe

Snuffelaar
27 mei 2019
8
1
Dat is enige wat ik buiten me ad had gehouden prijzen😅
Had ik moeten weten dat dat het belangrijkste zou zijn.

Klinken wel als fantastische dates, vooral al gaan ze zelf al om condoom loos vragen😏.

ErickVermaal

Toogplakker
23 nov 2021
47
61
Wat voor mij werkt hoeft voor een ander niet te werken he. Maar mijn inhoud van de advertentie was vooral hoe ik een date voor me zag. Teksten schrijven is onderdeel van mijn beroep. Dat helpt ook natuurlijk.

En laat ik zo zeggen: alle drankjes en hapjes kostten me dan ook wel een 100 euro extra. Maar plukte er de vruchten van. Normaal zou ik dit bewaren voor Tinder, maar was toen in relatie. En soms vind ik dit ook gewoon spannend om te doen.

Mijn laatste date (begon om 19:30 en eindigde om 12.00 de volgende dag), gaf duidelijk aan alleen met condoom te willen. Overdag van tevoren zelf nog gaan halen. Maar na 2 flessen wijn hoefde dat condoom niet meer haha. Ze was gewoon geil en wilde stout doen. 'Ok dan maar.' (Dit is overigens wel gewoon geluk hebben hoor).

Overigens heb ik ook eens een afspraak geregeld via suikerarrangement. Daar zijn (althans twee jaar geleden) veel dames die dit soort ontmoetingen zoeken (niet de hoofdprijs, maar wel gezellig/ongedwongen)

De dames wilden me altijd nog wel eens zien. Maar bleef meestal bij twee keer. Dan is de spanning er wel van af. Met twee nog gewoon bevriend gebleven.

Zo, mand.

Justmeorwe

Snuffelaar
27 mei 2019
8
1
Wel handig dat je het ook voor dit kan gebruiken.

Tegenwoordig ben je dat voor normale date ook bijna kwijt en dan weet je niet eens of ze sex met je willen😂
Het gaat mij ook om de ervaring van wie wil er in nu 5 minuten werk in donkersteegje😅.
Gewoon lekker langdurig lux genieten met lekker iemand.

Zal die onthouden om genoeg wijn te hebben en anders pech niet ergste al heb je lekker jong ding dat gewillig is en plezier heeft(anders ook zo saai met zee ster die tijd ligt te tellen).

Heb het zelf in verleden ook met onenightstands gehad van leuk voor een nacht of 2 maar daarna is spanning eraf voor meeste vrouwen.

Justmeorwe

Snuffelaar
27 mei 2019
8
1
Hoe gaat het met andere hier en hun zoektocht naar nichtjes?
Want ik tref zelfde types aan die ik ook op tinder kan vinden, bbw of met kind maar nu voor geld😅😂.
En (nog)geen naakt fotos sturen van hoe moet ik weten of ze het waard zijn🙄.

Moet misschien minder aardig zijn of wat is jullie ervaring daarmee?

NZC_Addict

Ervaringsdeskundige
3 aug 2020
389
364
To the point zijn in je adje,
wil je slank, zet dan slank, en dat dik niet moet reageren, wil je 18 zet dan dat 23 niet hoef te reageren
of zoek je ouder, zet dan dat 18 / 25 niet moet reageren. en zo voort.

scheelt een heleboel onzin mails. bij mij althans
en zet in je adje dat je zonder (naakt} foto niet wil daten, dat ze hun face afschermen en tattoos prima, maar zonder foto, geen suikeroom, en geen suikeroom betekend voor de meiden, geen euro's.

Terug
Naar boven