Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
En je krijgt er een gratis ziekte bijVoordeel van de junk is als de nood hoog is kun je voor 50 euro bare anaal onderweg![]()
NOPE dvp bepaalt over haar lichaam, dingen doen die ze niet aanbiedt valt onder verkrachting mensen als jij horen achter slot te zittenWie betaalt die bepaalt
Fatima in Gent.. zwerft soms rond in hoerenbuurt..Voor oost vlaanderen heb ik ook interesse
angela in leuven......is niet echt oost maar te rijden toch?Voor oost vlaanderen heb ik ook interesse
Weet je ook soms wanneer ongeveer ? AubFatima in Gent.. zwerft soms rond in hoerenbuurt..
Is ook geen eigen topic.Niet alleen dit topic kan op nogal wat kritiek rekenen op girlsreview, dit hele forum wordt daar zwaar afgekeurd.
Ik kan overigens dat onderwerp op girlsreview niet vinden daar. Waarschijnlijk onder een andere titel daar dan.
Snachts lopen er genoeg met en zonder tandennog steeds geen junk gevonden. weet iemand een geile junk in groningen? beetje slank enzo![]()
Ja ik vind dat ook altijd zeer vreemd om te lezen. Ze worden nog net niet heilig verklaard. Zogenaamd zijn al deze dames verliefd op hen en zij zijn de enigen die ze kunnen bevredigen. Kan inderdaad best dat het in die eigen onderwerpen daar staat. Beetje veel zelfverheerlijking daar allemaal.Figuren zoals Marco, Toffeetoday, Forumlurker en Roxas gaan aandoenlijk ver in hun adoratie en vleierij naar de dvp's om toch maar een duimpje van de dames te krijgen![]()