Sex met een junk/verslaafde

marcodark1986

Toogplakker
19 mei 2020
133
46
Was vanmorgen voor mijn werk in de buurt van de baan in Nijmegen bezig werd ik benaderd door een redelijke dame, met de vraag of ik zin had ergens in. Had helaas geen tijd op dat moment. Ze komt later terug, als ik klaar ben. Heb een foto mogen maken van de borsten.Bekijk bijlage 18394
Lijkt op Kim's borsten. Blonde dame die er uitgemergeld uitziet, die zichzelf Vida en nog wat andere benamingen had. Zit ook in Nijmegen op het moment

marcodark1986

Toogplakker
19 mei 2020
133
46
Je moet af en toe geluk hebben, heb net een paar goede sex gehad. Een Turkse dame Roosje heb ik vanalles mee kunnen doen. Ze kreeg er zelfs niet genoeg van.
Heb haar samen met een vriend goed kunnen neuken, ze wou toen zelf een dp, wat ze ook kreeg op haar verzoek.
En ze was niet vies van sperma.
Bedoel je dat je in haar mond mocht komen?

Cumgiver

Legende
6 mei 2019
1.451
1.066
Dat is absoluut niet mijn ding seks met drugsverslaafden of junks. Laatste tijd ook al minder met gebruikers. Ben zelf een zeer onregelmatige gebruiker van synthetische drugs, maar als ik bij voorhand weet dat medegebruikers V/Tg) er niet goed mee omgaan, dan is dat voor mij een no-go. Ben zelf niet vies van wappen en gemiddeld is dat eens per kwartaal. Zeker ook niet gif drugs "gebruikers" zoals crack en heroïne zoals verslaafden of junks nèvâh!

Kijk ik respecteer leden die daar wel van houden. Dat kan hum fetish zijn. Geloof dat iedere mens iets heeft waar ze selsueel opgewonden van worden. Dus iedere belediging naar hun is dusdanig laag, dat zelfs alle levende spermacellen begrijpen hoe stom dit is. Voor hun die naar de tippelzone gaan heb ik de reportage van Danny op de straat en kijk dan vanaf 9.20 minuut tm 10.00 minuut.

SS_Trunks

Ervaringsdeskundige
30 mrt 2015
649
249
Heb wel dames gehad waar van later bleek dat ze wel een snoepje lustten. Maar bij vermoedens van drugsgebruik sla ze ik ze altijd over...

Janneman

Ervaringsdeskundige
28 apr 2016
914
275
Heel wat jaren geleden heb ik met een Antwerpse meid die junk was een aantal keer gedate. Ervaringen waren super en sex mega geil. Maar opeens verdween ze van de aarbol en heb ze nooit meer gezien. Moet wel zeggen telkens ik met haar een date had was ze volgens mij niet onder invloed of.....ze kon het goed verbergen

Jehannis

Snuffelaar
5 sep 2019
15
0
Kan heel fijn zijn met verslaafde dame. In bed vaak relaxter. Zeker met de hardere middelen takelen dames soms wel snel af. Ondanks dat er dan vaak meer kan wordt de seks vaak wat risicovoller. Maar ongeremd bezig met een (vaste) jonge meid met een ballonnetje is af en toe wel heerlijk.

jimmyyyyy

Toogplakker
24 apr 2023
52
40
Vandaag een koopje gedaan een junkie voor 100 euro in de bek gepist en daarna bare anaal afgemaakt de junk zag er nog goed uit nog wel meeste gaan snel naar de klote

220mm

Ervaringsdeskundige
11 sep 2021
400
479
Neem aan dat je daar met haar sex hebt gehad, maar waar heb je haar ontmoet/opgepikt Nijmegen of Arnhem.

Jones

Ervaringsdeskundige
30 okt 2021
489
353
In haar huis is een beginnende coke junk van 28 jaar. Vandaag een koopje gedaan een junkie voor 100 euro in de bek gepist en daarna bare anaal afgemaakt de junk zag er nog goed uit nog wel meeste gaan snel naar de klote

Voel je er niet liever voor iemand te helpen. Is ook een persoon hoor iemand die gebruikt. Vooral een beginnende gebruiker.
Hierdoor gaat ze alleen maar meer in de goot. Misschien zou je iemand kunnen helpen naar een verslavingskliniek te gaan.

Vooral als je een beetje gevoel hebt voor deze vrouw. Mensen komen soms buiten hun schuld in een circuit. Het zou jou of mij ook kunnen gebeuren en dan ben je blij als iemand je helpt. Ik zou dit zelf nooit doen. Het is toch helemaal niet leuk om iemand naar de klote te zien gaan.
Hopelijk ga je haar helpen. Ik zou het niet uit mijn systeem krijgen.

jimmyyyyy

Toogplakker
24 apr 2023
52
40
Voel je er niet liever voor iemand te helpen. Is ook een persoon hoor iemand die gebruikt. Vooral een beginnende gebruiker.
Hierdoor gaat ze alleen maar meer in de goot. Misschien zou je iemand kunnen helpen naar een verslavingskliniek te gaan.

Vooral als je een beetje gevoel hebt voor deze vrouw. Mensen komen soms buiten hun schuld in een circuit. Het zou jou of mij ook kunnen gebeuren en dan ben je blij als iemand je helpt. Ik zou dit zelf nooit doen. Het is toch helemaal niet leuk om iemand naar de klote te zien gaan.
Hopelijk ga je haar helpen. Ik zou het niet uit mijn systeem krijgen.
Als je al in je bek laat pissen om aan je dope te komen ben je niet meer te redden

220mm

Ervaringsdeskundige
11 sep 2021
400
479
Is het niet zo dat bijna elke dame van plezier het doet voor het geld, omdat ze wel op een of andere manier wel problemen hebben. Verslaafd of niet, snap wat je bedoelt, maar als jij een dame bezoek, help je haar dan ook ?
Of dien de dames die je bezoekt het voor hun plezier ?

Jones

Ervaringsdeskundige
30 okt 2021
489
353
Als ik merk dat een vrouw het tegen haar zin doet of vanuit een dwang door iemand anders dan ga ik inderdaad weg of bezoek haar niet.
Verslaafden tenminste voor duidelijk bezoek ik ook niet. Ik beleef zelf geen plezier als de ander het met tegenzin doet.

Er doen wel veel vrouwen het voor het geld. Bijvoorbeeld bij tijdelijk financiële problemen. Deze vrouwen doen het vaak niet met tegenzin en ze denken ook aan het geld. Dus in zekere zin lost het dan een moeilijke financiële situatie op. Maar bij verslaafden gaat het direct op aan dope en komen ze nog verder in de put. Ik werk daar liever niet aan mee.

Ik heb inderdaad wel eens mensen geholpen. Maar daar ging het hier niet om verder.

Terug
Naar boven