Sex met collega(s)

Voormalig lid 14701

Ervaringsdeskundige
19 nov 2019
639
301
Er is al een topic over sex op kantoor. Dit sluit er bij aan , alleen vindt de daad met collega niet op kantoor plaats maar elders.
Werk al wat jaartjes voor dezelfde baas. Personeelsbestand is ongeveer 40% man en 60% vrouw. Zitten vele types vrouwen bij, leeftijd van begin 20 tot eind 50. Sommigen afstandelijk, anderen juist heel sociaal.

Ik had al paar jaar leuk contact op de werkvloer met eentje. Een dame van eind 40, blond, stevig. Altijd leuke gesprekken, van serieus tot ontdeugend. Toen kwam Corona. Thuiswerken, alleen maar thuis werken. Contact met collegas had je alleen via teams. Zo ook met haar dus. Ze woont alleen dus verveelde zich stierlijk iedere dag alleen thuis te werken. De chatjes via teams veranderden werden daardoor wat talrijker en op bepaald moment gaf ze aan liever via Whatsapp verder te chatten. De baas zou het mogelijk niet zo waarderen dat er zo veel via Teams werd gechat. En chat via Whatsapp zien ze lekker niet: je werkt toch thuis. De chatjes werden al heel snel gewaagder. Op bepaald moment al foto's van haar goed gevulde truitje, later pussy pics die ik weer beantwoorde met foto van deel van het lichaam wat daar precies in past.

Dit ging even zo door. Werd uitgenodigd voor koffie. Een goed bakje sla ik uiteraard niet af. Naar haar toe gereden. Koffie gedronken en wat geknuffeld op de bank. Paar voorzichtige kusjes en toen hield het op. Verder gezellige middag gehad. Thuis kreeg ik Whatsapp bericht dat ze wel verder wilde gaan. Dat wilde ik ook wel. We waren beide nerveus en ze vertelde me dat ze wel sex wilde, maar geen relatie/verliefdheid enzo. Ze stelde een FWB voor. Dat klonk als muziek in de oren. Een volgende keer er weer naar toe gereden. Op de bank begon het knuffelen weer. Nu wat intenser. Op bepaald moment nam ze het initiatief. Ze pakte mijn hand en duwde die onder haar trui. Kon zo heerlijke met haar grote borsten spelen. Ik kuste haar in haar nek en ze begon zwaarder te ademen. Ze vroeg me of ik samen met haar wilde douchen. Dat was in de chats, met de nodige voorbeeld plaatjes, al eens besproken. En nu was het echt zo ver. In de douche haar heftig gezoend, gevingerd, gebeft en haar tieten gekneed. Ze ging me helemaal inzepen en ging me lekker wassen. 1 lichaamsdeel kreeg extra aandacht. Toen in bed beland. Haar goed gebeft voordat ik er zonder condoom in ging. Dat voelde echt lekker. Ze had na het verbreken van haar laatste relatie, al behoorlijke tijd geleden, geen sex meer gehad. Ze kwam aan haar trekken door middel van sex speeltjes. Ze vond het heerlijk weer een echte lul in haar te voelen. En dat was te merken. Ze was echt vreselijk nat. Lekker tijdje liggen neuken zo. Diep in haar gespoten en lekker in haar blijven zitten. Ze voelde dat mijn lul op bepaald moment weer langzaam slap werd, terwijl die nog in haar zat. Opgefrist, wat gegeten en nagekletst. Daarna weer naar huis. Er is nog vervolg gekomen. Ze deed, gekleed alleen in een badjas, de deur open en gingen daarna direct naar boven. Nu is het een tijdje rustig. Ze zou daten met een man die ze leuk vind (toch weer relatie proberen???) Die laat het echter vaak afweten omdat hij het druk heeft. Het zal wel. Ik heb haar beetje losgelaten omdat ze dus met die man ging daten. Nu dat niets lijkt te worden gaat het van beide kanten weer kriebelen. De uitnodiging voor koffie is alweer binnen

Maar...Ik ben ook niet stil blijven zitten. Dit avontuur smaakte naar meer. Of eigenlijk,..Met toeval kwam er mogelijk een nieuwe kans op mijn pad.
Vanaf dit voorjaar wordt er 1 a 2 dagen weer op kantoor gewerkt. En er zijn weer nieuwe collegas bij gekomen. Eentje daarvan had ik al paar keer via teams gesproken (zonder camera overigens) Met deze dame heb ik echt leuke klik. Op bepaald moment had ze ook profielfoto op teams gezet. Leuke dame, begin 30. Haar opgezocht op Facebook. Leuke foto's op haar pagina. Prima figuur en mooie hand vol tieten. Ook met deze dame veel online via teams gechat, Op kantoor kwam ik haar niet tegen omdat ze andere werktijden heeft. Tot kort geleden dat ze, op moment dat ik bijna klaar was met werken, binnen kwam om haar dienst te beginnen. Ze was uiteindelijk veel te laat met werk begonnen door mijn schuld omdat we de hele tijd stonden te kletsen. Daarna is online via teams verschoven naar Whatsapp. Daar worden de gesprekken ook al intiemer. Niet zo zeer over iets wat we samen gaan doen (ook al zegt ze dat ik een keer langs moet komen voor koffie....bedoelt ze daarmee misschien gewoon ook wel koffie)

De chat gaat nu over van alles en nog wat, maar ook vaak over sex. Zo weet ik dat ze condooms vreselijk vind. Dat klinkt als muziek in de oren. Ook stuurt ze soms foto van zich zelf. Al een paar keer in een iets te strak zittend truitje zodat je haar tepels goed kan zien. Daar moet ze zich van bewust zijn voordat ze die foto's stuurt. Het is zo duidelijk zichtbaar dat het niet iets is wat ze zelf niet heeft gezien voor ze de foto stuurde Ik ga verder niets pushen ofzo, hooguit klein beetje bepaalde kant opsturen. Toen we het hadden over relaties had ze het over een ex die haar slecht behandelde, dat ze nu vrij is en de mannen nu niet echt in de rij staan. Ik heb haar gezegd dat, als ik vrijgezel zou zijn en wat jaartjes jonger dat ik haar al lang een keertje mee uit had gevraagd. Ze reageerde met een hartje en dat ze dat lief vond. We gaan zien wat er verder gaat gebeuren.

In beide gevallen is er sprake van functies op het werk die volledig gelijkwaardig zijn. De ander of ik kan dus niet kwalijk worden genomen misbruik van zijn of haar positie te maken. Bovendien zie je elkaar amper in real life, wat een voordeel is als dingen toch niet zo lekker blijken te gaan.

Ben benieuwd of er meer mensen dit soort ervaringen hebben (gehad) tijdens of kort na Corona.

Mövenpick

Toogplakker
5 dec 2017
170
7
Hey Borus,

Ik vind het verslag van je avonturen met je collega's hartverwarmend en ik apprecieer je goed geschreven post. Zelf zou ik ook graag zulke ervaringen meemaken.
Werk je soms in een dienst waar telefonische dienstverlening centraal staat ?

Zelf heb ik enkele keren ongeveer dezelfde situatie meegemaakt. Ik kon aanvoelen dat er meer in zat dan gewoon collega zijn. De spanning van het flirten en de bedekte hints die worden gegeven, best een opwindende tijd. Zelf heb ik er nooit in doorgezet, behalve eenmaal, en dat is niet in de gewenste richting verlopen. Achteraf bekeken, had ik beter wel men kansen gewaagd, en er meer werk van gemaakt. Zoals het spreekwoord zegt, een neen heb je altijd, een ja kun je krijgen. Ondanks dat ik dan toch geen enkele te vermelden ervaring kan toevoegen aan jouw ervaringen, vond ik die situaties best aangenaam die beschrijft.

Cheers.

Djingo

Ervaringsdeskundige
31 mei 2015
383
453
Sex met collega´s is van alle tijden en vind je terug in iedere sector tussen alle lagen. Van onderhoudspersoneel en bandwerkers tot directie.

Als ik snel overloop heb ik sinds begin jaren '90 tot op heden met 5 collega´s gefoefeld. Dat ging van een pijpbeurt in het toilet tot afspreken op een kamer tot een weekend er op uit.

Met 1 heb echter een zaak voorgehad die zeer faliekant had kunnen aflopen. Met die mamzel had ik al een tijdje wat onschuldig zitten wriemelen en paar keer iets gaan drinken. Het ging bij haar vent moeilijk, uit elkaar gegroeid, geen aantrekkingskracht meer, leven als broer en zus. Op een moment wou ik eindelijk wel wat meer en stelde voor om een kamer te huren. Ja zei ze, oké voor mij. Paar toffe uurtjes gehad en halverwege de nacht gingen onze wegen uiteen.

De maandag nadien hoorde ik opeens m´n naam roepen en moest naar de sociale dienst van het bedrijf. Daar mocht ik gaan uitleggen wat er de vrijdagavond voordien was gebeurt...waar ik was geweest en bij wie...

Bleek dat die trien bij de sociale dienst was gaan janken dat ik haar zou verkracht hebben en niet wist wat ze moest doen. Naar de politie gaan of niet want ze was getrouwd en wou niet dat haar vent te weten zou komen dat ze bij een andere man was geweest i.p.v. met vrouwelijke collega's een avondje uit.

Ik verzeker u, dan slaat uw hart enkele slagen over als ze u daar opeens aanduiden als verkrachter!
Gelukkig was die sociale assistent een vrouw met verstand in haar hoofd en snapte ze ook dat een volwassen vrouw zeer goed beseft dat je voor een spelletje kaarten niet met een man alleen naar een gehuurde kamer gaat.
Dat was daar redelijk rap duidelijk hoe de pan aan de steel zat en de kous was af zonder verder gevolg.

Ik wil maar zeggen, pas er toch maar mee op. Ik had chance dat dit voorval +-20 jaar geleden is geweest. In de huidige maatschappij ben je al veroordeeld voor je als man nog maar iets kan zeggen.

Voormalig lid 14701

Ervaringsdeskundige
19 nov 2019
639
301
@ Mövenpick. Telefonische dienstverlening staat niet centraal. Dus niet een telefonische hulpdienst ofzo. Wel veel thuiswerken en door chat lijkt het, voor mij althans, wat laagdrempeliger om wat meer gewaagde gesprekken te voeren.
Maar zoals andere collega ook omschreef: sex met collega's komt bij heel veel beroepen voor.

phantom30

Toogplakker
28 mrt 2015
208
56
Alleen in mijn beroep niet zo vaak alhoewel er wel meer vrouwen op de bouw komen maar in mijn bedrijf gebeurt dat niet zeker niet met collega s maar soms beetje flirten bij een verbouwing wel maar meer ook niet wil niet in de problemen komen ivm met gezeik achter af over mss rekeningen

Voormalig lid 409

Toogplakker
21 apr 2015
99
21
*Never fuck the payroll* zei een oud geleerde collega me ooit.
Heb dat altijd onthouden en is zo, voorkom je hoop miserie mee...

Voormalig lid 876

Ervaringsdeskundige
6 jun 2015
277
66
Intiem worden met collega's kan inderdaad problemen. Nog nooit sex gehad maar wel dichtbij geweest, als ik wou en mijn kansen greep toch telkens niet gedurfd. Met enkele vrouwelijke collega's waarmee het goed klikte op en naast het werk zo ver gegaan tot samen naar de naaktsauna (publieke en privé): daar elkaar gescrubt met onze lichamen dicht tegen elkaar dus opletten voor een erectie, die ik steeds kreeg in het bubbelbad haha. En ook bij elkaars thuis blijven slapen zonder sex maar volle bak geknuffel en gewrijf. Kussen op elkaars mond met beetje tong als begroeting of regelmatig spontaan.

Omdat we vaak allebei parfum op deden: beide ruiken en kussen & likken in de nek, achter de oren, zelfs op de borststreek en op haar borsten. Ook vaak in elkanders billen- kontje knijpen, over buik wrijven en ik mocht haar borsten masseren. Als er veel zon en we gingen samen weg om te zwemmen of naar zee of ergens buiten zitten, elkaars lichaam overal insmeren met zonnebrandcrème. Lol damn, heb ik bij die 2 ex-collega's serieus iets gemist want wie weet wat er zou gebeurd zijn. Tja, "sex verandert alles, daarom niks willen verliezen". Trouwens door verander (eigen en gedwongen) van jobs zie ik hun niet meer, ik mis deze gouden oude tijd. Toen was naar het werk gaan plezant haha.

Voormalig lid 14701

Ervaringsdeskundige
19 nov 2019
639
301
Never fuck the payroll.... Sue opmerking snap ik heel goed. Er is in dit geval qua functie geen machts- of gezagsverhouding. En je moet natuurlijk goed helder krijgen van 2 kanten wat wel en niet de bedoeling is. Geen garantie dat er geen gedoe komt. Maar je zal toch eens wen keer wat moeten wagen. De collega waarmee ik sex had, geb 8k nu gewoon normaal contact mee op het werk. De andere ben ik nog steeds mee bezig op te warmen. In chat had ik het met haar over collega's. Ze vroeg zich af met welke collega ik wel eens naar bed zou willen. Vreemde vraag en ze kent nog niet zo veel collega's persoonlijk vanwege het vele thuiswerken. Misschien doelde ze op zichzelf, dat ik haar zou noemen als mogelijke kandidaat? Heb er met een kwinkslag omheen geluld maar wel gezegd dat er wel iemand is waarmee ik het zou willen doen. Misschien snapt ze de hint of niet. We gaan rustig verder.

Jones

Ervaringsdeskundige
30 okt 2021
489
353
Als ze er zo om vroeg. Dan zou ik zeggen ik vind jou wel leuk. Zou niet zeggen ik wil met je naar bed, maar als je zegt ik vind jou wel leuk en zij stelt zelf de vraag dan zou het kwartje wel moeten vallen bij haar.

Voormalig lid 14701

Ervaringsdeskundige
19 nov 2019
639
301
Deze week de dame gezien op kantoor. Ze zocht direct oogcontact met me. Kort gesproken, ben weggegaan omdat ik weg moest. Simpelweg geen tijd om te blijven plakken. Wat me opviel is dat ze, in tegenstelling tot vorige keren, paar keer behoorlijk moest blozen. Via app deze week nog veel kunnen lachen met haar. Dat is ook iets waard. Misschien met de juiste opbouw dat er iets gebeurt. In ieder geval spannender dit dan naar een dvp gaan.

Voormalig lid 14701

Ervaringsdeskundige
19 nov 2019
639
301
Genoemde dame is geen collega meer. Maar heb nog wel contact met haar. Gaat veel over prive dingen, ook grapjes en soms dingen over sex. Ze heeft nogal wat teleurstellingen gehad de laatste tijd, zeker op gebied van daten. Vind ook dat ze als stront behandelt is door sommigen en heb gezegd dat ik zo iets toch wel heel anders zou aanpakken. Het is een leuk contact en gaat me niet eens zo zeer er om of ik haar een keer kan neuken of niet. Zou wel leuk en spannend zijn natuurlijk. Bovendien gedoe op het werk zal je dan niet meer hebben. Na wat geflirt via app contact zijn we er over uit dat we een keer gaan afspreken. Weet zeker dat dit leuk gaat worden. Over er sex gaat komen zien we dan wel. Als het er komt is het bare, dat is wel zeker. Ze vind condooms niet fijn voelen. Wordt misschien nog vervolgd dus

Terug
Naar boven