Sex in het buitenland

piet

Ervaringsdeskundige
12 dec 2015
849
800
Al enige tijd verbaas ik mij eigenlijk wel een beetje als medewandelaars op een trip naar het buitenland gaan en als ze dan op zoek gaan naar sex, dat ze altijd linkjes delen met Chinezen, Oostbloklanden, etc. Maar land van herkomst ho maar. Als ik een voor een trip naar het buitenland ga, dan wil ik een echt Turkse vrouw in Turkije, Engelse in Engeland en een Belgische in België. Waarom altijd met een 13 in een dozijn Chinees aankomen of een Oostblokker? Die hebben er toch hier ook?

Cerato

Legende
16 jun 2015
3.476
2.159
Dat ben ik met Piet eens.
Een Chinese dame of Oostblok dame in exotische oorden tref je zeker aan.
Maar ik doe dan ook liever de exotische snoepjes ipv de import dames.

vovin_2

Ervaringsdeskundige
5 okt 2020
305
346
Hele volksstammen gaan naar verre oorden en eten dan nog steeds liefst wat ze thuis eten of een burger met friet. Voor mij ook onbegrijpelijk. Smaken verschillen en niet iedereen is een avontuurlijke eter. Of neuker. In beide gevallen proef ik overigens ook liever de lokale delicatessen.

flapdrol

Toogplakker
13 feb 2023
153
178
In Marokko bijna tot geen import, Brazilië, Colombia alles 100%!locals

Dat zijn voor mij de toplanden om naartoe te gaan.
Colombia alles 100% locals? Hoe kom je daar nu bij. In Colombia stikt het van de immigranten, in veel plaatsen zijn er meer Venezolaanse dan Colombiaanse DvP's. Niet dat het geen topland is, daar niet van (ontzettend veel echt mooie vrouwen, het valt gewoon echt op als je er bent), maar er loopt veel import en onder sekswerkers al helemaal.

katwesel

Ervaringsdeskundige
16 jul 2015
690
295
Hum , heb zelden Nederlandse meiden bezocht in Nederland, en in het buitenland kijk ik rond maar zelden een lokale meid bezocht . Ben tegenwoordig meer van de combinatie massage/sex en dan kom je toch meestal bij de asiagirls uit en daar zitten heel veel snoepjes bij hoor

Terug
Naar boven