Selena, Schippersstraat 18/2

A

Anonymous

Guest
Eens langs geweest bij deze kinky dame en even geïnformeerd naar het pakket dat zij aanbiedt. Minimum instapprijs 100€ voor 30min standaardpakket. Toen ik voorzichtig informeerde naar pzc en nzc dacht ik de deur tegen mijn neus te krijgen maar nee hoor. Voor deze extra's vroeg pzc 100€ extra en voor nzc 200€ extra (maar geen interne donatie). Dus voor het totaal pakket voor een halfuurtje 300€. Boven mijn budget dus helaas. :roll:

A

Anonymous

Guest
Toen ik een paar dagen geleden nogmaals voorbij haar raam wandelde lachtte ze mij toe en deed teken naar mij. Zij vertelde mij dat ze dan toch in geen geval pzc en nzc doet en dat het eigenlijk was om mij te plagen. Dus blijkbaar ben ik wat voorbarig geweest om dit bericht hier te schrijven, waarvoor mijn excuses. Ik heb haar maar niet gezegd dat ik dit al op dit forum had geplaatst. :oops: :roll: Misschien best dit topic over haar maar verwijderen vooraleer ik in de problemen kom.

lighano

Ervaringsdeskundige
2 jan 2017
327
71
De kans is heel erg groot dat er medewandelaars bij haar geïnformeerd hebben en dat ze dus maar al te goed weet dat zij ergens op een forum terecht is gekomen. Die dames zijn beter op de hoogte dan je denkt. Doordat ze jou heeft gewenkt, en deze info speciaal geeft, zal ze jou (o.a.) verdenken van iets over haar geschreven te hebben.

Terug
Naar boven