Selena goes

Voormalig lid 1013

Ervaringsdeskundige
18 jun 2015
930
1.102
1: De screenshots zijn NIET gePhotoShopped :!: Nee, echt waar niet, ik zal niet op alle technische details ingaan, maar ze zijn Authentiek door de Smartphone gemaakt. Wat TECHNISCH ZOU kunnen, is dat er berichten tussenuit gehaald zijn. Verder is niet mogelijk.

Het staat jouw vrij om JOUW screenshots hier te posten Selena :lol: . Authentiek graag. We zien graag het verschil!

2"Kan jij mij uitleggen Selena, waarom je dan zegt " Dat vind ik prima " .... "Maar niet klaarkome" ..... "Ik hou wel van duidelijk" .

Dat slaat werkelijk nergens op in relatie tot wat jij allemaal hier beweert. Vooral dat "maar niet klaarkome" . Uiteindelijk is er duidelijk te lezen '1 uur , € 200 , 'maar niet klaarkome' ...... Ieder ander betaalt op Hookers € 130,- voor een uur. Daarmee verklaar jij niets waarom hij 70 meer zou betalen en waar het 'maar niet klaarkome'' bij dat bedrag op slaat. Nogmaals, de screenshots zijn Authentiek. Wel kan je er VOORDAT je het screenshot maakt berichten tussenuit halen op de telefoon. Daarmee wordt het 'tijdstempel' van de berichten niet anders.

Het spijt me voor jou Selena, maar ik kan er technisch gezien niet anders van maken.

3: Weer een nieuw acount, net aangemaakt, op een NZC -forum, om zomaar toevallig even Selena bij te vallen. Nou Selena, dat zien wij hier nooit. Mannen die aan de lopende band speciaal op een NZC-forum zich komen aanmelden om even mee te delen 10 minuten na aanmelding dat ze een geweldige ervaring in GOES hebben gehad met een dame die alles met doet :mrgreen: :lol: :mrgreen: :lol: . Of je het dan zelf bent geweest ( als je weet wat PhotoShoppen is dan weet je ook dat die IP-flauwekul te omzeilen is ) of dat je de plaatselijke brandweer het voor je laat schrijven boeit dan niet meer. Ze tellen NIET mee als 5 onafhankelijke per toeval net aangemelde bezoekers die over jou wat gaan schrijven. Laat ze lekker allemaal een acount aanmaken op Hookers zoals Ferryferry86 , die net na aanmelding 1 recensie schrijft over jou daar. Of lukt dat daar niet om nog 5 acounts aan te maken en daarmee, alleen bij jou een recensie neer te zetten? :lol:

We zien graag dat betere verhaal van je met screenshot van jouw WhatsApp chat :!: . Gezellig die chat !

Losjes

Toogplakker
8 mei 2016
40
0
Blablabla knippen en plakken het is toch jouw nummer bovenaan het gesprek of niet? Blijf maar lekker jezelf van de domme houden. Ik denk dat de forum leden wel weten wie hier gelijk heeft. Dat domme ontkennen en dan nog zeggen dat je mij het privehuis hebt uitgegooit, hou op hoor :lol:
Ik schreef toch dat je ontvangt in een privehuis??? Damn ff serieus.
Ach blijf volhouden meid, iedereen weet beter.
Weet je wat slimmer zou zijn? Dit:
Ja klopt ik heb het een keer gedaan maar ik bied deze service niet (meer) aan. Dus mannen hoeven hiervoor met mij geen contact op te nemen. Dat zou een welles niettes discussie pas echt uit de weg gaan, want niemand wordt graag uitgemaakt voor leugenaar.

En roubaix, laat dat meisje toch eens met rust? Zij start hier zelf een hele discussie over dat ik een leugenaar ben en ze houd hier aan vol. Sterker nog ze gooit meer olie op het vuur door dingen te zeggen als dat ik afgewezen zou zijn, het privehuis uitgegooit zou zijn, dat ik haar zwart probeer te maken en als ik bewijs lever zou ik het hebben geknipt en geplakt, alsof ik niks beters te doen heb. Zij start zelf een welles niettes discussie terwijl iedereen wel beter weet. Het zou simpelweg slimmer zijn om te zeggen dat het een keer gebeurd is maar dat ze dit normaal gesproken niet aanbied en dat mannen haar hiervoor niet hoeven te contacten.

Maarre selena wil je dat ik nog meer screenshots plaats waarin het 100% duidelijk is?

Selenaxx

Snuffelaar
26 jun 2016
3
0
ed-de-bef zei:
1: De screenshots zijn NIET gePhotoShopped :!: Nee, echt waar niet, ik zal niet op alle technische details ingaan, maar ze zijn Authentiek door de Smartphone gemaakt. Wat TECHNISCH ZOU kunnen, is dat er berichten tussenuit gehaald zijn. Verder is niet mogelijk.

Het staat jouw vrij om JOUW screenshots hier te posten Selena :lol: . Authentiek graag. We zien graag het verschil!

2"Kan jij mij uitleggen Selena, waarom je dan zegt " Dat vind ik prima " .... "Maar niet klaarkome" ..... "Ik hou wel van duidelijk" .

Dat slaat werkelijk nergens op in relatie tot wat jij allemaal hier beweert. Vooral dat "maar niet klaarkome" . Uiteindelijk is er duidelijk te lezen '1 uur , € 200 , 'maar niet klaarkome' ...... Ieder ander betaalt op Hookers € 130,- voor een uur. Daarmee verklaar jij niets waarom hij 70 meer zou betalen en waar het 'maar niet klaarkome'' bij dat bedrag op slaat. Nogmaals, de screenshots zijn Authentiek. Wel kan je er VOORDAT je het screenshot maakt berichten tussenuit halen op de telefoon. Daarmee wordt het 'tijdstempel' van de berichten niet anders.

Het spijt me voor jou Selena, maar ik kan er technisch gezien niet anders van maken.

3: Weer een nieuw acount, net aangemaakt, op een NZC -forum, om zomaar toevallig even Selena bij te vallen. Nou Selena, dat zien wij hier nooit. Mannen die aan de lopende band speciaal op een NZC-forum zich komen aanmelden om even mee te delen 10 minuten na aanmelding dat ze een geweldige ervaring in GOES hebben gehad met een dame die alles met doet :mrgreen: :lol: :mrgreen: :lol: . Of je het dan zelf bent geweest ( als je weet wat PhotoShoppen is dan weet je ook dat die IP-flauwekul te omzeilen is ) of dat je de plaatselijke brandweer het voor je laat schrijven boeit dan niet meer. Ze tellen NIET mee als 5 onafhankelijke per toeval net aangemelde bezoekers die over jou wat gaan schrijven. Laat ze lekker allemaal een acount aanmaken op Hookers zoals Ferryferry86 , die net na aanmelding 1 recensie schrijft over jou daar. Of lukt dat daar niet om nog 5 acounts aan te maken en daarmee, alleen bij jou een recensie neer te zetten? :lol:

We zien graag dat betere verhaal van je met screenshot van jouw WhatsApp chat :!: . Gezellig die chat !

Edje wat jij zegt klopt maar niet helemaal ik heb voor 200 euro anaal en pzc en niet klaarkomen in me mond en dat word daar mee bedoeld in dat "app gesprek" en bij mij is wat ik net opnoemde 200 voor een uur dan krijg je dat als service. "Ik houd wel van duidelijk" duidelijke afspraken houd ik van,en niet achteraf dat iemand boos weggaat en er uit word gezet ook omdat ik geen NZC doe. Vandaar ik hou van duidelijk snappie? Diegene die is uit het privehuis gezet omdat hij bleef doorzeuren over NZC en ik via de whatsapp het anders af had gesproken had wat ik net aan jou uitleg. In het gesprek zijn eerst dingen weggehaald en later screenshots van gemaakt ik bewaar mijn whatsappgesprekken niet omdat dat normaal niet nodig is en me telefoon dan bomvol is maar voor deze onzin is het blijkbaar wel nodig. Ik weet wel waarom deze andere mannen wat publiceren omdat ze weten dat ik geen NZC aanbied en ze hebben dat aangemaakt om dat openbaar te delen met andere. Ik ga geen nep accounts aanmaken of gesprekken bewerken photosshopen ik doe gewoon me werk en dat wil ik ook blijven doen. Sorry Ed ik hoor niet op dit topic thuis, is onnodig. Het word een welles niettes disscussie.. Ik geef zelf al aan dat ik het niet doe en het heeft het ook weinig nut om mij service NZC hierop aan te bieden.

X

Selena

Selenaxx

Snuffelaar
26 jun 2016
3
0
Losjes zei:
Blablabla knippen en plakken het is toch jouw nummer bovenaan het gesprek of niet? Blijf maar lekker jezelf van de domme houden. Ik denk dat de forum leden wel weten wie hier gelijk heeft. Dat domme ontkennen en dan nog zeggen dat je mij het privehuis hebt uitgegooit, hou op hoor :lol:
Ik schreef toch dat je ontvangt in een privehuis??? Damn ff serieus.
Ach blijf volhouden meid, iedereen weet beter.
Weet je wat slimmer zou zijn? Dit:
Ja klopt ik heb het een keer gedaan maar ik bied deze service niet (meer) aan. Dus mannen hoeven hiervoor met mij geen contact op te nemen. Dat zou een welles niettes discussie pas echt uit de weg gaan, want niemand wordt graag uitgemaakt voor leugenaar.

En roubaix, laat dat meisje toch eens met rust? Zij start hier zelf een hele discussie over dat ik een leugenaar ben en ze houd hier aan vol. Sterker nog ze gooit meer olie op het vuur door dingen te zeggen als dat ik afgewezen zou zijn, het privehuis uitgegooit zou zijn, dat ik haar zwart probeer te maken en als ik bewijs lever zou ik het hebben geknipt en geplakt, alsof ik niks beters te doen heb. Zij start zelf een welles niettes discussie terwijl iedereen wel beter weet. Het zou simpelweg slimmer zijn om te zeggen dat het een keer gebeurd is maar dat ze dit normaal gesproken niet aanbied en dat mannen haar hiervoor niet hoeven te contacten.

Maarre selena wil je dat ik nog meer screenshots plaats waarin het 100% duidelijk is?

Losjes weet je wat ik wil dat dit topic er af word gegooid omdat ik geen NZC aanbied en ik gewoon normaal me werk wil doen ik hoor hier niet op thuis maar word hier wel neergezet omdat jij een recensie over mij hierop plaatst heel deze discussie welles niettes is onnodig en ik word dagelijks door vervelende telefoontjes en e-mails benaderd alleen al vanwege dit door mij openbaar hierop te plaatsen. Sorry maar is behoorlijk vervelend.

Losjes

Toogplakker
8 mei 2016
40
0
Dat snap ik, maar ga dan niet zitten liegen dat het nooit gebeurt is, dat je mij het privehuis hebt uitgegooit enz enz. Want ik zat even verder terug te lezen en verder terug in het gesprek staat gespreksstof wat het 100% bewijst. Maar goed ik hoef dat niet speciaal te posten. Zoals ik al zei, slimmer is om te zeggen dat het gebeurd is maar je gestopt bent met het aanbieden hiervan dan had je dit allemaal niet gehad. En niemand hier wordt boos of kijkt raar als je het toegeeft. Iedereen snapt heus wel dat je je naam probeerd te zuiveren. Stuur barefan een pb hij is de beheerder hij kan dit op slot gooien ;)

Voormalig lid 1013

Ervaringsdeskundige
18 jun 2015
930
1.102
Ach Selena, ik heb wel een beetje met je te doen :roll: .......

Zoals je het nu weer stelt zou je voor € 70 extra , als enig extra anaal leveren. Pijpen zonder was al standaard als je Hookers erop na slaat.
Snap je zelf nu ook niet dat bij een uur-prijs van €130 voor een gemiddelde dame in een uithoek van een land waar standaard de rest al voor geleverd wordt, alleen anaal extra voor € 70 een beetje onlogisch lijkt?

Maar goed, je bent nog jong, zal ongetwijfeld leren van de hele situatie hier en zal in de toekomst vast wel anders reageren. Mijn conclusie is dat TopicStarter de boel niet gemanipuleerd heeft. Je gelooft toch echt niet dat hij daar op zit te wachten? De hele kermis die er van gekomen is!

Dat jij alles geprobeerd hebt om het evt. éénmalig NZC-voorval 'weg te poetsen' hier. Zoals eerder geopperd was het handiger geweest gewoon aan te geven dat het éénmalig was en dat het NIET tot de dienstverlening behoort.

De jouw moverende redenen laten zich raden. Je hebt er zelf toch angst van om het zonder te doen. Je vriendje/pooier leest mee en die is 'not amused' omdat hij er zelf blank ingaat? Het is toch niet nodig om toch de kost te kunnen verdienen? Ach.....er kunnen zoveel redenen zijn om het eens ( of incidenteel vaker ) aangeboden te hebben, maar daar nu op terug te komen. Jouw lijf, jouw ziel en daarmee dus jouw goed recht!

Dat respecteren we allemaal.

Vanaf nu dus: Selena kan je niet boeken voor een uurtje 'puur natuur blank soppen' :mrgreen: , ze heeft er spijt van als ze dit wel ooit aangeboden heeft of als men dit zo begrepen heeft. :D

Potentiële klanten hoeven Selena niet te benaderen per telefoon, WhatsApp, mail , voor NZC !

Nee, ook niet als je schoon bent, het anders nooit doet, gelezen hebt dat ze het wel eens gedaan zou hebben of wat voor reden dan ook.

Einde soap-serie met daarbij de beste wensen na dit leer-momentje voor onze lieve Brabo-Student Selena. ;)

:idea: PS: je kan altijd nog je naam veranderen in Ilona, je lengte 3 cm korter adverteren, je cup-maat een stapje kleiner ( geen hond of klant die daar met een centimeter bij gaat staan kijken of het waar is ). Het voordeel is dat Selena niet meer is, Ilona het nieuwe talent is van Goes ( wat altijd weer nieuwe klanten aantrekt :D ) en dat je vanaf dan je kunt richten met een schone lei, om de leukste, liefste , mooiste en beste DVP te worden van Goes die altijd alles safe doet! ( no ja, behalve het pijpen dan als je geen schrik hebt voor het HPV-virus ) .

Alle WhatsApp berichten bewaren / opslaan en je zit helemaal gebeiteld.

Selenaxx

Snuffelaar
26 jun 2016
3
0
Nou weet je wat het hele probleem is ik word hier op gezet en ik wil die service niet geven. Door een geplaatste reactie met mij naam hier op dit forum, krijg ik vervelende e-mails en telefoontjes natuurlijk wil ik mij naam daardoor zuiveren. En dat iedereen mij hier niet meer mee benaderd. Dat er al allemaal verschillende personen reageren en vanalles erom heen discussie welles niettes, doet er helemaal niet toe ook. Lijkt indd een soap serie :oops: :D. Ik wil die service NIET aanbieden, en daarmee basta :) openbaar excuses voor alle slachtoffers inclusief mijzelf :mrgreen:

Selenaxx

Snuffelaar
26 jun 2016
3
0
ed-de-bef zei:
Ach Selena, ik heb wel een beetje met je te doen :roll: .......

Zoals je het nu weer stelt zou je voor € 70 extra , als enig extra anaal leveren. Pijpen zonder was al standaard als je Hookers erop na slaat.
Snap je zelf nu ook niet dat bij een uur-prijs van €130 voor een gemiddelde dame in een uithoek van een land waar standaard de rest al voor geleverd wordt, alleen anaal extra voor € 70 een beetje onlogisch lijkt?

Maar goed, je bent nog jong, zal ongetwijfeld leren van de hele situatie hier en zal in de toekomst vast wel anders reageren. Mijn conclusie is dat TopicStarter de boel niet gemanipuleerd heeft. Je gelooft toch echt niet dat hij daar op zit te wachten? De hele kermis die er van gekomen is!

Dat jij alles geprobeerd hebt om het evt. éénmalig NZC-voorval 'weg te poetsen' hier. Zoals eerder geopperd was het handiger geweest gewoon aan te geven dat het éénmalig was en dat het NIET tot de dienstverlening behoort.

De jouw moverende redenen laten zich raden. Je hebt er zelf toch angst van om het zonder te doen. Je vriendje/pooier leest mee en die is 'not amused' omdat hij er zelf blank ingaat? Het is toch niet nodig om toch de kost te kunnen verdienen? Ach.....er kunnen zoveel redenen zijn om het eens ( of incidenteel vaker ) aangeboden te hebben, maar daar nu op terug te komen. Jouw lijf, jouw ziel en daarmee dus jouw goed recht!

Dat respecteren we allemaal.

Vanaf nu dus: Selena kan je niet boeken voor een uurtje 'puur natuur blank soppen' :mrgreen: , ze heeft er spijt van als ze dit wel ooit aangeboden heeft of als men dit zo begrepen heeft. :D

Potentiële klanten hoeven Selena niet te benaderen per telefoon, WhatsApp, mail , voor NZC !

Nee, ook niet als je schoon bent, het anders nooit doet, gelezen hebt dat ze het wel eens gedaan zou hebben of wat voor reden dan ook.

Einde soap-serie met daarbij de beste wensen na dit leer-momentje voor onze lieve Brabo-Student Selena. ;)

:idea: PS: je kan altijd nog je naam veranderen in Ilona, je lengte 3 cm korter adverteren, je cup-maat een stapje kleiner ( geen hond of klant die daar met een centimeter bij gaat staan kijken of het waar is ). Het voordeel is dat Selena niet meer is, Ilona het nieuwe talent is van Goes ( wat altijd weer nieuwe klanten aantrekt :D ) en dat je vanaf dan je kunt richten met een schone lei, om de leukste, liefste , mooiste en beste DVP te worden van Goes die altijd alles safe doet! ( no ja, behalve het pijpen dan als je geen schrik hebt voor het HPV-virus ) .

Alle WhatsApp berichten bewaren / opslaan en je zit helemaal gebeiteld.

Nee edje mevrouwtje selena blijft wel gewoon selena, geen ilona een truus of kim :p

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
Topic kan naar Beerput waar alle dames heengaan als blijkt dat ze niet zonder neuken.

Dame doet niet nzc. Of zit nog in de ontkenningsfase
Case closed.

Barefan

Legende
Oprichter
26 mrt 2015
1.105
73
ik ben nu op reis en ga een slotje op dit topic zetten.
thuis ga ik uitzoeken wat er aan de hand is maar als ik door heb dat selena de boel aan het bedonderen is hier dan maak ik er een sticky van en zet ik dit topic boven aan de rubriek vast.
Daar kan ik dus echt niet tegen he.

Barefan

Legende
Oprichter
26 mrt 2015
1.105
73
hoi iedereen,

Zo ik heb het topic opgeschoond en alle nep commentaren verwijderd.
Ik kan niet bewijzen dat ze door selena zelf zijn geplaatst maar ik weet het wel.
Daarom zal ik er geen sticky van maken maar selena laat het niet nogmaals gebeuren.

En misschien een tip voor de toekomst "bezin eer ge begint".

Mvg
Barefan

Losjes

Toogplakker
8 mei 2016
40
0
Barefan dit kan ook naar de beerput dame doet geen bare meer zegt ze zelf.

Selenaxx

Snuffelaar
26 jun 2016
3
0
Losjes zei:
Barefan dit kan ook naar de beerput dame doet geen bare meer zegt ze zelf.

Dankjewel Losjes voor het vermelden :mrgreen: :mrgreen: ik wil inderdaad NZC niet aanbieden :oops:

Selena

SS_Trunks

Ervaringsdeskundige
30 mrt 2015
649
249
Als ik het kort samen kan vatten: Dame heeft tegen een flinke meerprijs bare sex gehad met een klant, dame is hier gemeld, bel maffia eist ook bare sex verwijzend naar dit forum, dame schrikt zich rot en ontkent dan bare sex gehad te hebben met klant.

Is dat zo'n beetje wat hier gaande is?

Barefan

Legende
Oprichter
26 mrt 2015
1.105
73
ja dat zal het ongeveer wel geweest zijn. of ze ontvangt in een prive huis en haar baas/bazin heeft het gezien en nu ontkend ze in alle toonaarden dat ze het zonder doet dat is ook nog een mogenlijkheid.

Maar ik heb een hele boel mails van haar gehad met vriendelijke tot minder vriendelijke tot dreigende taal dat het van het forum moest.
Maar ik moet eerlijk zeggen dat ik denk dat de dame blond is hoor zowel innerlijk als uiterlijk als jullie begrijpen wat ik bedoel. :lol:

Barefan

Terug
Naar boven