Selena goes

Losjes

Toogplakker
8 mei 2016
40
0
Bij deze dame tijdje geleden geweest. Via app zonder besproken voor 200 een uur. Dame vond ik niet heel aantrekkelijk, maarja was er al en dacht fuck it doe het. Ze ontvangt in een privehuis, je betaald 130 en achteraf de rest voor zonder zodat de rest het niet weet. Was na 30 minuten klaar en heb de rest niet betaald. Vond 130 meer dan zat, ze vroeg er ook niet om. De seks was wel redelijk, de dame zelf vond ik wat minder.

http://www.sexjobs.nl/sexjobs/amateur-hoeren/algemeen/selena-25-jaar-nl-regio-goes_5529795

A

Anonymous

Guest
Heb de ad bekeken en de foto's. Lijkt een mooi meisje ? Is het de niet de meid op de foto's die ontvangt of heeft ze geen mooi gezicht ?
Is ze passief of doet ze toch mee of kon er niet getongzoend worden ?
Ik weet het veel vragen, maar ik zou toch graag willen weten waarom ze niet beviel ...
Cheers ! :D

Losjes

Toogplakker
8 mei 2016
40
0
Is wel dezelfde dame; lichaam is wel oke. Foto's maakt het altijd mooier dan de werkelijkheid. Gezicht is niet knap.
Ze was niet passief en deed goed mee, tongzoenen ook geen probleem, sterker nog daar drong ze zelf een soort van op aan.
Maar dus haar gezicht viel me tegen en het was niet een wauwfactor.

A

Anonymous

Guest
Ok, dank voor de verduidelijking. Volgens je beschrijving is het eigenlijk eentje om uit te testen ... je zegt geen mooi gezicht, wat was er dan aan ? Geen babe veronderstel ik ? :D

Losjes

Toogplakker
8 mei 2016
40
0
Haha ik zou zeggen ga er heen en bekijk het zelf. Als je het niks vind ben je vrij om te vertrekken, is het wel je type dan kan je misschien bare daten.

F

frankgraaf

Guest
Heb ook al meerdere keren met haar afgesproken en zeker bevallen. Ze is netjes en lief en voor alle duidelijkheid doet ze geen Neuken zonder Condoom. Dat klopt niet in deze reactie.

J

jeffrey_@!

Guest
Gisteren bij selena geweest een knappen meid was erg leuk en gezellig de sex was goedd vroeg er nog of ze ook neuken zonder condoom deed maar dat was niet mogelijk voor de rest was het top date

Losjes

Toogplakker
8 mei 2016
40
0
Haha grappig dit. De 1 heeft zich 3 juli aangemeld en de ander 4 juli, beiden maar 1 bericht over een topdate met selena maar geen nzc. Zal de dame zelf wel zijn.
Duidelijk weer een gevalletje van mannen die bare wilde afdwingen door dit topic te showen nadat ze werden afgewezen.
Slim hoor mannen in kwestie!

Selenaxx

Snuffelaar
26 jun 2016
3
0
De dame in kwestie heeft zelf een eigen account dat verbonden is met ip adres :mrgreen: Als andere mannen dingen lezen wat niet waar is, zijn zij vrijuit om daar een reactie op te geven ;) de datums of accounts en alles zijn daarbij nvt.

Selena

Voormalig lid 1013

Ervaringsdeskundige
18 jun 2015
930
1.102
Selenaxx zei:
De dame in kwestie heeft zelf een eigen account dat verbonden is met ip adres :mrgreen: Als andere mannen dingen lezen wat niet waar is, zijn zij vrijuit om daar een reactie op te geven ;) de datums of accounts en alles zijn daarbij nvt.

Selena

Nou en of die mannen daar vrij in zijn :!:

Wel apart alleen dat die mannen ( die daar zo vrij in zijn ) , daar een reactie op geven ( die heel summier is ) , op een NZC-forum terwijl zij daar niet voor gingen en niet naar op zoek leken te zijn.

Waren ze daar wel op zoek naar geweest dan was 'de recensie' een beetje meer teleurgesteld opgesteld geweest. Nu is het meer als 'een toevallige recensie' ( door 'toevallig' een klant als frankgraag, die 'toevallig' al meerdere keren bij haar afsprak, wat toevallig beviel ) die zich 'toevallig' aanmeldde op een NZC-forum , over een dame die NMC ..... o ja.....en we hebben ons ook '"'net" toevallig aangemeld' om dat hier even te melden. :mrgreen:

Als het allemaal 'te toevallig' lijkt om waar te zijn dan is het waarschijnlijk ook niet waar :lol:

Heren in ieder geval bedankt ;) voor 'de toevallige tip' op een 'toevallig NZC-forum', voor diegenen die eens een goede ervaring NMC willen. Misschien nog even je recensie op één van de andere fora ook plaatsen, waar NMC toevallig heel gewoon is :mrgreen:

Selenaxx

Snuffelaar
26 jun 2016
3
0
Degene die het schrijft heeft het gepubliceerd overigens ook onder het verkeerde topic privé-ontvangst :mrgreen: en mensen die bij mij komen weten dat ik ontvang in een privehuis/club ;) Kan "toeval" zijn of hoe dat je het noemen wilt het zijn wel mensen die regelmatig bij mij komen die hun ervaringen openbaar delen waaruit blijkt dat ik geen NZC doe :) en dat waardeer ik enorm. Het is behoorlijk irritant als je de service daadwerkelijk niet aanbied en er dagelijks vervelende telefoontjes en emails voor krijgt :evil: :evil: Terwijl het helemaal nergens voor nodig is, omdat ik het niet aanbied maar dit alles door een gefrustreerd persoon omdat ik geen NZC wil doen en die een verzonnen ervaring openbaar deelt is behoorlijk irritant :evil:

Selenaxx

Snuffelaar
26 jun 2016
3
0
ed-de-bef zei:
Selenaxx zei:

Selena

Nou en of die mannen daar vrij in zijn :!:

Wel apart alleen dat die mannen ( die daar zo vrij in zijn ) , daar een reactie op geven ( die heel summier is ) , op een NZC-forum terwijl zij daar niet voor gingen en niet naar op zoek leken te zijn.

Waren ze daar wel op zoek naar geweest dan was 'de recensie' een beetje meer teleurgesteld opgesteld geweest. Nu is het meer als 'een toevallige recensie' ( door 'toevallig' een klant als frankgraag, die 'toevallig' al meerdere keren bij haar afsprak, wat toevallig beviel ) die zich 'toevallig' aanmeldde op een NZC-forum , over een dame die NMC ..... o ja.....en we hebben ons ook '"'net" toevallig aangemeld' om dat hier even te melden. :mrgreen:

Als het allemaal 'te toevallig' lijkt om waar te zijn dan is het waarschijnlijk ook niet waar :lol:

Heren in ieder geval bedankt ;) voor 'de toevallige tip' op een 'toevallig NZC-forum', voor diegenen die eens een goede ervaring NMC willen. Misschien nog even je recensie op één van de andere fora ook plaatsen, waar NMC toevallig heel gewoon is :mrgreen:

Klopt daar heb je wel gelijk in allemaal "toevallig" misschien wel dat heel dit topic dus NIET klopt ;) en kan er weinig aan doen dat mannen een account aan maken omdat ze namens mij horen dat ik die service werkelijk waar niet aanbied of dat door andere mond op mond reclame accounts aangemaakt worden en hierop gereageerd word :roll:

Losjes

Toogplakker
8 mei 2016
40
0
Selenaxx zei:
Degene die het schrijft heeft het gepubliceerd overigens ook onder het verkeerde topic privé-ontvangst :mrgreen: en mensen die bij mij komen weten dat ik ontvang in een privehuis/club ;) Kan "toeval" zijn of hoe dat je het noemen wilt het zijn wel mensen die regelmatig bij mij komen die hun ervaringen openbaar delen waaruit blijkt dat ik geen NZC doe :) en dat waardeer ik enorm. Het is behoorlijk irritant als je de service daadwerkelijk niet aanbied en er dagelijks vervelende telefoontjes en emails voor krijgt :evil: :evil: Terwijl het helemaal nergens voor nodig is, omdat ik het niet aanbied maar dit alles door een gefrustreerd persoon omdat ik geen NZC wil doen en die een verzonnen ervaring openbaar deelt is behoorlijk irritant :evil:

Volgens mij schrijf ik ook dat je in een privehuis ontvangt maar goed. Heel veel toeval idd, je hebt gewoon meerdere accounts aangemaakt om dit te proberen te ontkrachten en dat kan je best toegeven, we zijn namelijk niet dom.
Dus jij wilt zeggen dat ik dit verzin? Kan best even het whatsapp gesprek posten hoor waarin we het afspreken.. Je hoeft me niet voor leugenaar uit te maken want dan val je zelf alleen maar door de mand. Als je het nu niet meer doet met anderen dat is best mogelijk, maar feit blijft dat wij het wel gedaan hebben ;)
Maar goed, voor de dame was dit dus eenmalig of is gestopt met het aanbieden van deze dienst. Topic kan dus verder wel op slot.

F

frankgraaf

Guest
Ben het volkomen met je eens Selena! Jij respecteert iedereen en je biedt dit ook niet aan. Als een gek hier maar over blijft aanhouden, dan moet hij daar mee ophouden. Topic sluiten en alles maar verwijderen.

Voormalig lid 1013

Ervaringsdeskundige
18 jun 2015
930
1.102
Selena meldt dat zij het niet ( meer? ) doet zonder ........ Prima, geen punt, helemaal niet erg, wordt vast door het merendeel geaccepteerd en gerespecteerd!

Maar alles offline halen ( "topic op slot en alles verwijderen @frankgraaf ") :shock: ? Nee joh ..... toch helemaal nergens voor nodig?

Ik vind het inderdaad wel wat hebben als de TopicStarter de WhatsApp screenshots hier post. Dan weten we in ieder geval dat hij niet anders meldde dan dat hij mee gemaakt heeft. Dan weten we ook of Selena de waarheid hier spreekt of haar waarheid 'onderweg' een beetje aanpast. mag allemaal, kan allemaal ........ Het is maar dat we het graag weten zeg maar .......

Dan is alles opgelost ook trouwens! Dan wordt Selena niet meer lastig gevallen door mannen die NZC vragen als dienst en heeft de TopicStarter niet het idee dat er mensen zijn die denken dat hij het allemaal uit zijn duim zoog! Een zogenaamde 'win-win-situatie' :mrgreen: .

Opgelost weer! :D We zien de screenshots tegemoet!

Losjes

Toogplakker
8 mei 2016
40
0
frankgraaf zei:
Ben het volkomen met je eens Selena! Jij respecteert iedereen en je biedt dit ook niet aan. Als een gek hier maar over blijft aanhouden, dan moet hij daar mee ophouden. Topic sluiten en alles maar verwijderen.
Hier het bewijs, niet iemand zomaar voor gek uitmaken.
Je moet de afbeeldingen van achter naar voor lezen, op de een of andere manier upload die ze steeds in de verkeerde volgorde.

Bijlagen

• image.jpeg
    image.jpeg
    75,5 KB · Weergaven: 322
  • image.jpeg
    image.jpeg
    70 KB · Weergaven: 313
  • image.jpeg
    image.jpeg
    71,5 KB · Weergaven: 321

Losjes

Toogplakker
8 mei 2016
40
0
Nog een screenshot waarin duidelijk 1 uurgoor 200 wordt besproken.

Bijlagen

• image.jpeg
    image.jpeg
    68 KB · Weergaven: 315
A

Anonymous

Guest
Ik ben altijd goed door haar behandeld en ze ontvangt niet privé, maar in een soort club. Alles netjes en goed verzorgd. Alles met condoom. Lieve en eerlijke dame.

Selenaxx

Snuffelaar
26 jun 2016
3
0
Het " bewijs" een soort screenshot iedereen kan met knippen en plakken screenshots maken of fotoshoppen sorry hoor dat is niet zo moeilijk dat weet iedereen wel. Ik bied de service niet aan :!: en ook niet gedaan :D Ik kom op voor mij recht dat ik "verkeerd" word neergezet in een service topic waar ik niet thuis hoor :oops: En er zijn al meerdere andere recensies inmiddels geschreven die ook concluderen dat ik dat dus niet doe. Het is een persoon in kwestie die het beweerd diegene heb ik zelf afgewezen met NZC en uit het privehuis gestuurd volgens hem ontvang ik ook priveontvangst de recensie was in dat topic geplaatst en daarom mij van allerlei kanten zwart maakt openbaar en daar jammer genoeg alles voor doet terwijl nu inmiddels vijf mannen met mij er ook nog eens bij het allemaal bevestigen dat ik het niet doe 6 tegen 1 hoe concreet wil je het bewijs hebben. Het word nu onderhand een welles niettes disscussie wat gewoon niet nodig is helaas.

Selena

Selenaxx

Snuffelaar
26 jun 2016
3
0
Losjes zei:
Selenaxx zei:

Volgens mij schrijf ik ook dat je in een privehuis ontvangt maar goed. Heel veel toeval idd, je hebt gewoon meerdere accounts aangemaakt om dit te proberen te ontkrachten en dat kan je best toegeven, we zijn namelijk niet dom.
Dus jij wilt zeggen dat ik dit verzin? Kan best even het whatsapp gesprek posten hoor waarin we het afspreken.. Je hoeft me niet voor leugenaar uit te maken want dan val je zelf alleen maar door de mand. Als je het nu niet meer doet met anderen dat is best mogelijk, maar feit blijft dat wij het wel gedaan hebben ;)
Maar goed, voor de dame was dit dus eenmalig of is gestopt met het aanbieden van deze dienst. Topic kan dus verder wel op slot.

Je kan geen meerdere accounts aanmaken per IP adres dat ziet de operator van deze site. Het zijn wel degelijk personen die bij mij zijn geweest vijf stuks en die screenshots zijn gephotoshopped, geknipt en geplakt je kan het beter goed plaatsten of helemaal niet een uur is bij mij 200 euro met anaal en PIJPEN zonder condoom. Je hebt aan mij die service zeker gevraagd neuken zonder klopt helemaal en toen zei ik haha jij wilt NZC voor 40 extra zoals hier inderdaad staat. Toen heb ik gezegd nee, en dat de andere dingen wel mogelijk waren die ik daarnet hierboven op heb genoemd en dat heb jij er uit gehaald, je weet het wel mooi te brengen dit echt schandalig. Nogmaals kort samengevat 5 andere ervaringen plus inclusief mij als dame zelf die al bevestigd geen NZC te doen tegen 1 persoon met een "screenshot" waar halve informatie uit weg is gehaald en geknipt en gedaan is...

Selena

Terug
Naar boven