Selena Amsterdam

Wopa

Toogplakker
3 mei 2017
112
42
https://www.kinky.nl/advertenties/7308675-selena

Ik kom hier net vandaan afgesproken 200/60 alles inclusief zc samen douchen en interne donatie.
Bij aankomst deed een compleet andere dame open, ze zag er niet verkeerd uit dus maar naar binnen gegaan.
Op de kamer bleek dat er maar 1 woord volgens afspraak niet mogelijk was, je raad het al "inclusief" werd "exclusief". Niks was mogelijk, nergens klaar komen behalve in een doekje.
Ik heb mijn schouders opgehaald en ben de deur weer uitgelopen.
Doodziek word je ervan, tegenwoordig overal op de app alles mogelijk totdat je binnen bent 😡

Voormalig lid 1013

Ervaringsdeskundige
18 jun 2015
930
1.102
@Wopa : TOP gehandeld!

Als we allemaal rechtsomkeert maken,(1) 'als de dame nog niet in de verte lijkt op de plaatjes uit de advertentie' , of (2) als ze op voorhand al weinig meer willen doen van wat er in het eerde contact aangeboden werd, dan stopt die ongein misschien eens. Omdat ze dan geen cent meer ophalen!

Wopa

Toogplakker
3 mei 2017
112
42
Punt 1 heb ik nog niet eens zoveel moeite mee als er een andere niet onaantrekkelijke dame open doet.
Maar dat gelieg op de app daar word ik kotsmisselijk van, ik vraag nog uitdrukkelijk een bevestiging van onze afspraken en die worden volmondig bevestigd. Je kan tegenwoordig helemaal nergens meer van uitgaan.

Voormalig lid 1013

Ervaringsdeskundige
18 jun 2015
930
1.102
@Wopa : Je kan er (bijna) vanuit gaan (bij een nieuwe dame) dat je genept wordt of dat ze niet nakomen wat je afspreekt.

Kunnen we toch nog ergens vanuit gaan ;)

PS: Niet altijd nakomen wat ze per app beloven kan ik me soms voorstellen. Als je soms meekrijgt wat voor een ranzige lieden - die eerst alles zonder aangeboden kregen per app- zich melden bij de dames:

Zwetend alsof ze een maand geen douche hebben gezien | Stront in de bilnaad (niet van één keer niet goed vegen, maar van minimaal een week | Een berg witte kaas onder de voorhuid | Ontstekingen, blaasjes, genitale wratten, pus uit de eikel en andere zaken die overdraagbaar lijken ......

Ik wil zeker niet stellen, dat er niet veel dames zijn, die als lokkertje alles beloven en bij aankomst niets meer willen - ook bij de frisse leuke collega's onder ons. Maar sommige heren kan je echt niet -met respect voor jezelf als DVP- laten doen wat je op de app beloofde aan ze. Want dan ga je of 'over je nek' of je krijgt er één of wat relatiegeschenken bij ;)

Wopa

Toogplakker
3 mei 2017
112
42
Daar heb je zeker een goed punt, varkens heb je inserdaad ook onder klanten.Maar dan heeft de dame gegronde redenen om diensten te weigeren. Nu was het allemaal "No possible " voordat ik geld overhandigd had of uitgekleed was . Dan ben je met opzet de boel aan het belazeren .

Terug
Naar boven