Sekswerker ondergronds

• Topic starter Verwijderd lid 1700
  • Startdatum
V

Verwijderd lid 1700

Guest
Een stuk in De Stentor en misschien ook wel in de AD over thuisprostitutie en klanten die zonder condoom willen. Kelly's advertentie wordt er ook nog in aangehaald.

Bijlagen

• Screenshot_20170226-012107.png
    Screenshot_20170226-012107.png
    2,9 MB · Weergaven: 953

nestorix

Toogplakker
7 apr 2015
201
7
tja , het is al vele jaren aan de gang, dat de gemeentes de legale sex werkers het zo moeilijk mogenlijk maakt om hun beroep uit te oefen.
De thuis werker, al dan niet illegaal, zal naar alle waarschijnlijkheid, niets aan de belasting opgeven van hun bij verdiensten.
en de politieman, ik kan mij niet wijs maken dat die een site zoals kinky niet kent.
als ze echt zouden willen, kunnen die in 1 dag half rotterdam leeg vegen via die site, bij iedereen de boeken controleren, en vergunning.

A

Anonymous

Guest
In ieder geval is er wel een positieve ontwikkeling in dit verhaal. De klant wordt door internet steeds kritischer en veeleisender.
Logisch, als je bekijkt wat voor bedragen worden gevraagd(waar de gemiddelde Nederlander/modaal anderhalve dag voor moet werken).

Sommige van deze meiden denken dat ze een gouden kut hebben en leveren diensten die ik ook bij wijze van spreken van mijn Siamese kat zou kunnen krijgen. Maar wel heel gemakkelijk 150 euro vragen voor een half uurtje.

Uiteraard hebben we het dan nog niet over de, bij sommige, op de achtergrond verantwoordelijke pooiers die een groot deel van dit geld ontvangen en dan vergaat mij de lust al. Als het nou echt alleen in haar handje terecht zou komen dan is/was het niet zo erg.

Dus kritisch, veeleisend en verantwoordelijkheid zijn en/of zouden een goede ontwikkeling zijn.

nestorix

Toogplakker
7 apr 2015
201
7
als ik in het (ver)verleden door poeldijk liep, en bij een nieuwe dame naar binnen ging, kon het ook alle kanten opgaan.
was het niet lekker, liet ik 'r verder links liggen, geld kon ik ook toen de tijd maar 1 keer uitgeven.
dus ook toen was ik kritische,..
met het internet kan je meer kiezen,..maar, uiteindelijk blijft het een verassing wie er voor je staat en of er een klik is.
dan is het beter bij de ramen, geen klik daar, niet naar binnen, en toch gaat het daar ook wel eens mis.. :oops:

Balthasar

Ervaringsdeskundige
19 apr 2015
756
5
Reken maar dat in België 2/3 van de DVP's van buitenlandse origine is en dat 1/3 daarvan geen woord Engels, Nederlands, Duits,... verstaat.

De klant wordt dan misschien wel kritischer, de kwaliteit wordt alsmaar minder en het aanbod dat de moeite waard is dus ook (veel) kleiner.

no fear

Toogplakker
29 okt 2016
118
0
op iedere site waar dames zich aanbieden is toch wel 80% als het niet meer is een uitgebuite broodhoer uit het oosten van Europa !
door hun lage prijzen hebben ze de echte lekkere pareltjes werkloos gemaakt of in de vergetelheid geholpen
daarbij de sevice die de meeste aan de weg leggen !

katwesel

Ervaringsdeskundige
16 jul 2015
690
295
no fear zei:
op iedere site waar dames zich aanbieden is toch wel 80% als het niet meer is een uitgebuite broodhoer uit het oosten van Europa !
door hun lage prijzen hebben ze de echte lekkere pareltjes werkloos gemaakt of in de vergetelheid geholpen
daarbij de sevice die de meeste aan de weg leggen !

Als die pareltjes zo goed zijn dan zou dit geen probleem zijn !
De parels voor kwaliteit de andere voor de ene snelle wip en vergeten

Terug
Naar boven