Seksmaatje vinden

TopG

Snuffelaar
24 jul 2023
1
2
Edit moderatorteam: topic verplaatst naar correcte rubriek.

Zijn er bepaalde sites of apps waar je kunt zoeken achter een seksdate? Ik kom alleen maar scams tegen waar je veel moet betalen en waar het alleen maar nepprofielen zijn.

Pinoccio

Toogplakker
24 mei 2022
58
90
Goede vraag! Ik zou dat ook wel willen weten, ben ook niet zo van die betaalsites om gelijkgezinden te vinden.

Pinoccio

Toogplakker
24 mei 2022
58
90
Iemand heeft me ooit op tinder laten blokkeren, daar kom ik alleen onder uit wanneer ik een nieuw telefoonnummer kies. Misschien maar eens doen 👍

Wandering-stranger

Toogplakker
26 jul 2023
105
28
probeer ''sexjobs'' op die site is ook een '' gratis '' rubriek , met contact advertenties van ieder die ze plaats , onder het idee van gratis date . onder die rubriek vind je ook een aantal gratis subrubtrieken , zodat je makkelijk naar de juiste catogorie kunt zoeken . je kunt tevends ook zelf advertenties plaatsen , maar enkel naar registratie en id check . id check is met een upload van een selfie waarop jij en bvb van die datum een krant of winkel bonnetje duidelijk zichtbaar en herkenbaar te zien zijn .

mrmikey234

Toogplakker
17 nov 2022
25
23
Tinder, afspraakjes, sexjobs, of wees gewoon lekker sociaal en ga naar de lokale kroeg, helpt ook wel

jordylove

Ervaringsdeskundige
15 okt 2022
316
424
volg deze 3 stappen .. 1 doe een lekker geurtje van eau de toilette op - 2 zet je computer uit en stap buiten in de echte wereld - 3 ga naar een danscafe waar veel volk komt ..

heb je resultaat ? ... zet dan je computer niet meer aan , maar geniet verder in de "" Echte wereld "" ..

conclusie , kies voor cybersex aan je computer op fake sites , en je zal eelt op je handen krijgen ... zoek in de echte wereld in plaats de digitale , en neuk je te pletter ! ...

Johan321

Legende
8 sep 2020
1.150
1.050
En als de Marina's niet willen heb je nog de Debby's, Kelly's en Britney's 😂

Noem jezelf Kevin of Justin, kom af met je purperen gepimpte Pinto en je spuit alle dames vol, 100% garantie!

edja72

Toogplakker
12 sep 2022
180
138
Edit moderatorteam: volledige quote verwijderd.

klopt alleen nu heb ik wat meer moeite om iemand te vinden

Laatst bewerkt door een moderator:

wim2000

Snuffelaar
30 jul 2017
16
17
Begin een massage praktijk en richt je op dames. Je hebt alleen een massage tafel (50 euro) nodig

Terug
Naar boven