Seksengelen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Lustervan

Snuffelaar
19 okt 2019
16
2
Aardig programma. Een vd dames, Emma, doet het ook gewoon zonder... Emma is niet direct mijn type.
Iemand enig idee waar ik een van die dames nl "Lolita" (en ook hoorde ik dacht ik dat ze Lorena genoemd werd) zou kunnen vinden. Op SJ of Kinky kom ik haar niet 123 tegen.

lekker ding

Legende
1 apr 2015
2.513
832
Ik vind die Lolita zoals ze zich noemt en uit het oosten van het land wel een leuke meid.
Ze zou op Kinky staan en een eigen website hebben maar ik kan het niet vinden.

:roll:

bbdeg

Ervaringsdeskundige
24 feb 2017
433
168
Thanks! Ik vind haar ook een superleuke en lekkere meid, daar wil ik graag een keer langs. Desnoods mc

Pietermike

Ervaringsdeskundige
17 dec 2018
493
177
Zeker een leuke en mooie meid. Beetje zweverig maar dat trekt mij wel. Als ze bare doet dan zou het ideaal zijn, ik kom voor werk vaak in haar woonplaats Zwolle. Als ze geen bare doet dat zou ik niet zo snel gaan.

A

Anonymous

Guest
Die uit Friesland doet bare….
En Linda volgens mij ook wel.
Ieder zijn ding maar Zwolle of Friesland zou ik nog wel kunnen, de anderen zou me niet lukken

LorenaLolita

Snuffelaar
15 dec 2021
4
0
Hallo allemaal! Lorena hier.. ik heb niet alles gelezen want sommige dingen vond ik niet zo leuk om te lezen. Ik wou alleen even duidelijk informeren dat bare seks ver van oke is voor mij! Fijne avond

LorenaLolita

Snuffelaar
15 dec 2021
4
0
Hallo allemaal! Lorena hier.. ik heb niet alles gelezen want sommige dingen vond ik niet zo leuk om te lezen. Ik wou alleen even duidelijk informeren dat bare seks ver van oke is voor mij! Fijne avond

bbdeg

Ervaringsdeskundige
24 feb 2017
433
168
Hansvh zei:
Die uit Friesland doet bare….
En Linda volgens mij ook wel.
Ieder zijn ding maar Zwolle of Friesland zou ik nog wel kunnen, de anderen zou me niet lukken

West-Friesland, dat ligt in Noord Holland. Dame zit in Hoorn

A

Anonymous

Guest
Ik voelde gewoon de pijn toen ik haar bezig zag met die wasknijpers.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven