Seksdating sites en chats.

A

Anonymous

Guest
Hallo

Ik bezoek af en toe eens een dvp om indien ze het toelaat vol te spuiten. Maar vroeger schuimde ik talloze chats en meeting sites af om sekscontact te vinden. Erg kieskeurig was ik niet dik, dun zolang ik maar vrouwen kon volspuiten. Denk best wel met heimwee terug aan die tijd want het ging toen lekker vanzelf. Anno 2016 spendeer ik veel minder tijd op chats maar ik heb toch de indruk dat het moeilijker is geworden om vrouwen te vinden die lekker willen volgespoten worden. Heeft er iemand nog tips welke sites er de moeite zijn? Liefst zonder te betalen bedankt alvast

A

Anonymous

Guest
Beter nog dan gratis......geld toe :roll:

A

Anonymous

Guest
pussyshooter zei:
Hallo

Ik bezoek af en toe eens een dvp om indien ze het toelaat vol te spuiten. Maar vroeger schuimde ik talloze chats en meeting sites af om sekscontact te vinden. Erg kieskeurig was ik niet dik, dun zolang ik maar vrouwen kon volspuiten. Denk best wel met heimwee terug aan die tijd want het ging toen lekker vanzelf. Anno 2016 spendeer ik veel minder tijd op chats maar ik heb toch de indruk dat het moeilijker is geworden om vrouwen te vinden die lekker willen volgespoten worden. Heeft er iemand nog tips welke sites er de moeite zijn? Liefst zonder te betalen bedankt alvast
ja in de periode 2000 tot 2003 was alles mogelijk, zelfs op de rendez-vous site! de ene afspraak na de andere om vol te spouiten! nu is het heel moeilijk!!!

ggd

Ervaringsdeskundige
13 jun 2015
704
534
tjaaa,
soms lukt het best wel....
ik zit nu een jaar op TWOO
heb al met 13 dames dates gehad welke eindigde (1e keer - 3e keer) in hete sex en altijd zonder condoom :lol:
waren veel meer dates maar deze waren eenmalig of 2 dates en geen sex!

ben nu met een Surinaamse bezig....volgende week onze date...zij wil eerst wat eten en dan hete stomende sex gaf ze aan :mrgreen:
prachtige zoen lippen en mega grote dikke tieten.... ze gaf aan hard aangepakt te willen worden....mmmmmm

Voormalig lid 2740

Toogplakker
14 mrt 2016
59
1
twoo was vroeger Netlog , en toen nog gratis,heb er ook wel enkele versierd daar was niet moeilijk, een paar keer een leuk gesprek.over alles en nog wat en het was prijs.

ronald030

Ervaringsdeskundige
2 sep 2015
541
125
Zelf goede ervaring met Badoo. Paar keer een bare dat erop versierd. Laatste keer nog met een dik sletje die nog thuis woonde bij haar ouders. Ouders waren op vakantie, en kon langskomen daar. Geen condooms gezien, en ze was gek op zaad!

A

Anonymous

Guest
Iemand enig idee waar er nog betrouwbare dating sites te vinden zijn op het internet? Redlights toch heel veel fake profielen, via Belgisch/Nederlandse chats is er veel geduld nodig om vrouwen te vinden die eens lekker willen volgespoten worden. Bijna Alle echte vrouwen op Redlights en Deernes heb ik al intern gedoneerd.
Mercikes

Barefan

Legende
Oprichter
26 mrt 2015
1.105
73
pussyshooter zei:
. Bijna Alle echte vrouwen op Redlights en Deernes heb ik al intern gedoneerd.
Mercikes

jammer dat we dan niet wat meer activiteit zien van hier op het forum.

Grzz
Barefan

A

Anonymous

Guest
Is Twoo geen betalende site? Via Redlights, Deernes kunnen er betalende contacten worden gelegd al zijn er veel profielen mij toch iets te gemaakt of de vrouwen zijn mijn type niet.

PieterW

Snuffelaar
17 jul 2015
20
5
Hallo iedereen,

Ik heb betaald voor seks-date en chat met het profiel Hermien56 en dat is na heel wat berichten waar ik voor betaald hebt blijkt een neppert te zijn.
Volgens profiel zou ze het ook zonder condoom doen, maar een concrete afspraak maken komt er niet van,, zelfs geen email adres krijg ik.
Ze wil zelfs niet toegeven dat ze nep is.

Ook zit ik op TGchat, ook daar zitten voornamelijk nepperts.

De vraag is nu: kennen jullie chat-sites waar wel echte profielen te vinden zijn?

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
Ja op Kinky en Sexjobs nu, de rest is sowieso fake :lol:

Joopie 2

Toogplakker
23 feb 2019
155
25
Ik ben zelf te huiverig om een online date te doen met iemand van Kinky of Sexjobs. Laat staan andere advertentiesites. Puur om het feit dat veel profielen nep zijn.

Ik weet niet ik hoeverre het toegestaan is om links te plaatsen dus ik beperk mij tot de namen. Myfreecams, Chaturbate en livejasmin zijn altijd wel degelijke chatsites voor mij geweest. Voor niks zijn de eerste twee prima opties! Bespaart heel wat geld al zeg ik het zelf.

Cumgiver

Legende
6 mei 2019
1.451
1.066
Ik wil daar best een bijdrage leveren. De meeste sites werken met nep profielen. Ik kan documentaires herinneren die dit soort sites onder het licht stellen. De feiten waren dat sommige sites een centrum had van medewerkers, die achter talloze profielen zitten, soms herkenbaar aan de vertalingen. Een bekende investeerder Shanghai Investments Ltd heeft veel betaalde sites met nep profielen. De kans dat je echte daters treft is overal klein. Ik neem een kijkje op bullchat, chatgirl.nl, tgirl.nl, planetromeo en mijn regel is betaal geen cent (voor o.a. aanmaken van een profiel of het lezen of versturen van een bericht). De achterliggende gedachte is dat er zakkenvullers zitten en die komen ook op de sites voor waar ik meestal kom. Dan kan je beter je centen bewaren voor een dvp bezoek.

loperken

Legende
17 okt 2016
1.795
717
Groot gelijk,cumgiver.
Van het moment dat je,je op zo'n site inschrijft,krijg je reacties van allerlei mooie vrouwen.
Ook midden in de nacht.
Als je op zo'n bericht wil antwoorden,komt de melding dat je niet genoeg credits hebt om dit te doen,en dat je credits moet kopen :(
Dus alle soort van die sites zijn fake

Joyseeker

Toogplakker
26 mrt 2015
47
4
Ik moet altijd lachen om mijzelf. Soms kan ik de verleiding niet weerstaan ergens een profiel aan te maken. En ondanks dat ik weet dat ik word genept doe ik het toch, al ga ik niet betalen.

Ooit, meer dan 10 jaar geleden, had ik mij aangemeld op zo'n site (vraag mij niet welke) en een beetje dom als ik ben betaalde ik wat. Ik werd overspoeld door de meest bekoorlijke dames waarmee ik mailde en chatte. Ik kon mij niet voorstellen dat dit echt was en inderdaad zodra het richting daten ging haakten ze af. Behalve eentje die wilde wel afspreken. Uiteindelijk een afspraak op een station in Amsterdam gemaakt om kennis te maken. Ik wachtte en wachtte en wachtte en net toen ik mij wel super dom voelde om helemaal een uur te rijden voor een fake profiel stond ineens een dame tegenover mij. "Ben jij Joyseeker?" vroeg ze. En zo begon een lekker geil avontuurtje met een aziatische milf. Aan de sex was niets geen fake.

Naieviteit kost je veel, maar levert je soms ook wat op ;-)

Sexdating doe ik veel, maar van die fake websites vermijd ik toch maar.

cream4u

Toogplakker
16 mei 2015
39
45
En wat mij ook opvalt is dat wanneer ik een oproep plaats en reageer op een oproep (voornamelijk bij Kinky, SwingStel, Sexjobs) gelijk mijn mailbox volloopt met allerlei SPAM niet normaal. Dus de link is gemakkelijk gelegd wat die eikels met je email adres doen. Gelukkig gebruik ik voor sexdates een speciaal aangemaakt mailadres. Daar hebben ze dus geen fuck aan en mijn echte mailbox blijft lekker schoon.

sigar

Toogplakker
25 jan 2018
145
31
Ik kwam van de week op sexbuddy.nl. En ja hoor, na het aanmaken van je profiel zie lees je dat je te maken hebt met fictieve personen. Credits veel te duur. Maar toen kwam ik op flirtbird, dat zou geen credits kosten. Profiel aangemaakt en...je raadt het al, het kost je gewoon credits. Dus ik blijf wel op sexjobs en kinky, dan weet ik zeker waar ik aan toe ben.

Terug
Naar boven