Sekscafé - Jenny - Turnhout

piraat

Toogplakker
20 mei 2015
25
2
Ik heb regelmatig seks (NZC, PZC) gehad met Jenny in Sekscafé "Swing Valley" in Turnhout.
De ingang bedraagt 60 euro en je kan dan je ding doen met Jenny (indien ze aanwezig is).
Donderdag 28 mei is ze weer aanwezig (volgens de agenda). Ik zal er dan niet zijn, maar ik vind haar wel een aanrader.

Link: http://sekscafe.be/ --> Het adres staat op de website.

Er komen ook regelmatig koppels naar het Sekscafé waarbij NZC toegelaten is. Ik heb al verschillende keren meegemaakt dat het condoom weggelaten werd tijdens de seks in dit "café".

Voormalig lid 530

Ervaringsdeskundige
1 mei 2015
501
7
Hm, kan me hierin niet vinden.
Ben er zelf ook eens geweest, maar dame was totaal niet de dame waarmee geadverteerd werd, of jaren ouder?!
Mij zien ze daar niet meer terug.
Ben trouwens toen ook onverrichter zake huiswaarts gekeerd...

justaskme

Snuffelaar
2 apr 2015
5
0
1 keer geweest en ik had hetzelfde voor. De dame was totaal niet herkenbaar (leeftijd, foto's, ...) dus ik heb mijn geld teruggevraagd (en na aandringen gekregen) en naar huis gegaan.

ddnk

Ervaringsdeskundige
4 mei 2015
740
230
bij mij ook hetzelfde
ik ben gebleven maar de dame viel me ook enorm tegen

piraat

Toogplakker
20 mei 2015
25
2
Ik ben op 28 mei toch geweest naar Selscafé.
En er was deze keer een totaal andere dame die zich voordeed als Jenny.
Ik heb dat even voorgelegd aan de "toog".
Sekscafé spreekt af met Jenny om op een bepaalde dag met klanten NZC te doen. Maar indien ze niet kan en er iets tussen komt, bellen ze vlug een ander meisje op als stand in (die uiteraard ook niet vies is van NZC).
De dame die ik op 28 mei neukte was helemaal niet zo goed als de Jenny die ik ken (en ervoor neukte) ...
Vandaar ook de negatieve reacties van onze collega wandelaars ...

4fun

Legende
26 mrt 2015
1.396
340
In het begin van sekscafe (na de wisseling van eigenaar) ben ik ook wel eens geweest. De bewuste Jenny was op zich niet zo verkeerd alleen haar man/vriend/pooier was te nadrukkelijk aanwezig en bepaalde wie wat en wanneer mocht neuken met haar. Was niet echt een ontspannen sfeer toen

4fun

Tito

Snuffelaar
1 mrt 2018
11
0
Ben er geweest, het was helemaal niet wat ik verwacht had. Een zwart hoertje dat zelf moet gaan smeken om sex met haar te hebben en afgewezen word door klanten en dan was er nog een over enthousiaste blonde vrouw die zo wilde opvallen dat je jezelf eraan ging ergeren. Een avond waar ik op mijn honger bleef zitten.

4fun

Legende
26 mrt 2015
1.396
340
Hoi Tito,

Van wanneer is je ervaring? Ik dacht dat sexcafe al meer als een jaar gesloten was?

4fun

Tito

Snuffelaar
1 mrt 2018
11
0
Is idd al een hele tijd geleden. Het verwondert me niet dat het gesloten is

Barefan

Legende
Oprichter
26 mrt 2015
1.105
73
het is helemaal gerenoveerd. Ik vraag me af of er niet iets nieuws komt in de plaats.

Tito

Snuffelaar
1 mrt 2018
11
0
Ik weet het niet, ik ga de laatste tijd wel is naar hoogstraten parenclub amai. Zeer gewillige dames.de laatste keer bare geneukt met lekker milfke.

Pieter1975

Ervaringsdeskundige
27 aug 2017
623
247
Sekscafe idd al sinds maart 2016 gesloten en ondertussen compleet verbouwd maar nog steeds leegstaand.
Reden van sluiting. Overlijden van de toenmalige eigenaar.
Tijdens zijn ziektetijd hebben ik en 2 andere vrienden getracht de zaak draaiende te houden.
Helaas door zijn overlijden moeten stoppen aangezien het anders illegaal zou zijn geworden.
Volgens zeggen is Jenny via kinky.nl te vinden en nog steeds bare te neuken.

Terug
Naar boven