Seks zonder condoom in opmars ? (Topic Hookers)

Handycarp

Ervaringsdeskundige
21 apr 2015
668
125
Er schrijft er zelfs 1 die denkt dat hij een blaasontsteking heeft opgelopen omdat hij zich 3 weken eerder had laten pijpen zonder condoom....

no fear

Toogplakker
29 okt 2016
118
0
Handycarp zei:
Er schrijft er zelfs 1 die denkt dat hij een blaasontsteking heeft opgelopen omdat hij zich 3 weken eerder had laten pijpen zonder condoom....

Dan is hij naar Duitsland geweest ..
:lol: :lol:

Handycarp

Ervaringsdeskundige
21 apr 2015
668
125
Heb ik iets gemist dan?

Volg Duitsland eigenlijk niet omdat ik het te ver weg vind

nestorix

Toogplakker
7 apr 2015
201
7
gelezen, hypocriet zooitje,
daarbij zit de prijs van zc vaak niet in de prijs inbegrepen, waardoor die uiteindelijk hoger wordt.

en persoonlijk,( hoewel andere discussie ), vindt ik die prijzen te hoog.
en ja ik heb de gulden tijdperk nog meegemaakt, maar in die tijd kon ik elke week naar een dame, en nu gaat dat maar eens in de maand. :cry:

Voormalig lid 876

Ervaringsdeskundige
6 jun 2015
277
66
Ook als je niet wandelt, kun je prijs hebben. Sex zonder is altijd risico, met eender wie zelfs vaste partner maar dan meestal om touche te hebben voor een baby:). Ik moet zeggen dat ik veel keren bij mijn exen dacht van "ai, ik word vader".

cedric78

Ervaringsdeskundige
19 mei 2015
332
7
alproz zei:
Ook als je niet wandelt, kun je prijs hebben. Sex zonder is altijd risico, met eender wie zelfs vaste partner maar dan meestal om touche te hebben voor een baby:). Ik moet zeggen dat ik veel keren bij mijn exen dacht van "ai, ik word vader".

Lol, een baby is iets anders dan een SOA natuurlijk :lol:

Om op topic terug te komen. Er is idd altijd een risico bij het neuken zonder condoom, maar het is nu éénmaal zoveel beter zonder dan met :mrgreen: en dus neem ik de risico erbij. Ik ben nog vrijgezel en moet dus geen verantwoording afleggen thuis mocht er iets gebeurd zijn. Tot nu toe nog niets voorgehad in de 5-6 jaar dat ik aan nzc doe. Ik date meestal ook met zelfde dames waar ik weet dat da kans klein is dat deze iets hebben.

DriverC

Ervaringsdeskundige
25 okt 2015
597
117
Risico's heb je overal, straat oversteken, trap aflopen, in de auto stappen, voedselvergifteging, etc ect.
Kun je allemaal voorkomen door niets meer te doen en heel de dag in bed blijven liggen, hoewel ??? risico op doorligwonden :?
Ik heb een hekel aan zogenaamde moraalridders, dat soort mensen sneuvelen het eerste als de pleuris, oorlog, etc. uitbreekt

Liberal Guy

Toogplakker
26 dec 2016
28
0
DriverC zei:
Risico's heb je overal, straat oversteken, trap aflopen, in de auto stappen, voedselvergifteging, etc ect.
Kun je allemaal voorkomen door niets meer te doen en heel de dag in bed blijven liggen, hoewel ??? risico op doorligwonden :?
Ik heb een hekel aan zogenaamde moraalridders, dat soort mensen sneuvelen het eerste als de pleuris, oorlog, etc. uitbreekt

Heb in die topic ook iets geschreven over zoveel andere dagelijkse gevaren, om ze toch even wakker te schudden.

Ik kreeg serieus de wind van voren, ook in privé berichten.

A

Anonymous

Guest
Liberal Guy zei:
Heb in die topic ook iets geschreven over zoveel andere dagelijkse gevaren, om ze toch even wakker te schudden.

Ik kreeg serieus de wind van voren, ook in privé berichten.
Heb iets gelijkaardigs:heb op hookers.nl een topic en post geopend dat ik streethookie Jennifer van de boulevard hoek Pelikaanstraat bare genomen had voor 40 eur + hotel. Man man de dagen erna zeker 30 PBs dat dit onverantwoord was en verder blabla. Zelf een PB gehad van een bekend hookers.nl lid die ook langsgeweest is bij Jen en zei dat ze herpes had.... Ja wadde, heb er niets aan overgehouden. Alleen een goed gevoel en ben erna nog 2 keer bij haar langsgegaan. Je ziet.....

DriverC

Ervaringsdeskundige
25 okt 2015
597
117
Daarom post ik niets meer op Hookers, allemaal scheinheilige moraalridders, zeiken op mensen die NZC doen.
En zelf zonder schaamte in het bijzijn van kinderen roken, met alcohol op achter het stuur kruipen, zwart werken, te lui om te werken en alleen op een uitkering leven, etc etc.
Ik weet dan zo even niet wat erger is, gebruik maken van een aangeboden dienst, waar je voor betaald, of het bovenstaande lijstje.

A

Anonymous

Guest
Snap het ook niet zo goed allemaal. Zij gebruiken toch een condoom, dus wat is het probleem? Of is het toch allemaal niet zo 'veilig' als ze zelf beweren, of neuken ze zelf stiekem ook bare en zijn ze bang iets op te lopen?

Terug
Naar boven