Seks op kantoor

Ragemos

Toogplakker
20 mei 2019
77
47
Zaterdag is ze er weer ik ben zeer benieuwd wat voor dynamiek we op de zaak krijgen maar wat er ook gebeurd dit was geweldig
Ik ben compleet overtuigd dat enige reden is dat Turkse/Marokkaanse moslima's niet vaker met Nederlanders neuken ligt aan hoe gescheiden beide werelden zijn. Dat gebeuren met in de kont is herkenbaar, al spoelt mijn dame wel altijd van te voren (althans ik heb het nog nooit zo spontaan gedaan). Je kan wel al die vrouwen kort en vroom proberen te houden (geen relaties voor het huwelijk), maar dan gaan ze het juist ergens anders zoeken, probleem is wel de familie en dat je niet even bij haar op bezoek kan, maar kantoor is dan een goed alternatief :ROFLMAO:.
Ondertussen haar vingerend ze kwam op mijn hand nog een keer klaar en ik spoot heel die kont vol mijn pik gleed eruit en het sperma kwam eruit
Altijd een extra "dirty" of taboe gevoel als zo'n meid met een hoofddoek voorover gebukt staat en je "halal" aan het neuken bent.

Zonder moeite

Legende
4 jun 2019
1.807
1.483
@ ragemos

Er zijn er genoeg die met Nederlanders neuken maar dit was uniek maar het is niet de 1e keer dat ik een moslima neuk no way, er is een vrouwelijke chef-kok bij een klant van mij in België mooie Marokkaanse die ik ook regelmatig pak staat hier op het forum ook ergens beschreven

Buurmeisje studente ( studentenhuis langs mij) Irakese die hier een opleiding volgde en bij asml werkte, zovaak en zoveel haar geneukt bij mij binnen, maar wat er afgelopen maandag gebeurde was uniek,

kuttoerist

Ervaringsdeskundige
22 okt 2017
270
161
Tijdens lockdown was er bijna niemand op het werk maar alle hotels dicht. Toe heb ik eens een dame waarvan ik de gsmnummer had naar mijn bureel laten komen. Wel apart en spannend. De inrichting is helaas niet echt geschikt voor een ontspannend nummertje.

Zonder moeite

Legende
4 jun 2019
1.807
1.483
Nou vandaag na een erg drukke dag zowel de winkel als restaurants bezorgen met bestellingen kom ik terug op de zaak en staat brutale Samira daar met haar geile uitstraling jullie weten wat er in deel 1 gebeurd is.

Ze zegt kan ik je strax even spreken ik zei oké na sluitingstijd

Nou iedereen was naar huis komt ze mijn kantoor binnen lopen ik wil graag weer een zakcentje verdienen zegt ze.

Ik zei dat kan

Zelfde stramien camera's uit zaak was op slot ze zag er goed uit vandaag ze was onder de zonnebank geweest Gvd wat geil weer lekker beffen, kwam weer lekker klaar mij pijpen ik ging half op mijn bureau zitten en zij zakte met haar kont over mijn pik heen, mooie kont heeft ze echt waar echt prachtig goede tongzoenster ook zeker voor die leeftijd, ja ik weet niet of het de tijd van het jaar is maar gewoon weer €200 gegeven keukenpapier in haar stringetje ze wilde nog een lekkere tongzoen die brutale chick gaf me een knipoog hahahaha

En praten doen ze niet hun geheime wereld is veel groter dan wij in de gaten hebben

Zonder moeite

Legende
4 jun 2019
1.807
1.483
Nou even een update en daarom vind ik de discretie zo geweldig van de Arabische/berber dames
Afgelopen zomer is ze op vakantie geweest naar Marokko, ze is ondertussen verloofd met een Marokkaanse boy ze werkt nog steeds bij mij en net of er nooit iets gebeurd is dat kunnen ze als geen ander dat stiekeme wat ze beheersen als geen ander is een godsgeschenk als je dit soort stiekeme dingen doet.

Mooie herinnering blijft het en die zal ik koesteren.

De verloving betekent veel en dan zijn ze zichzelf ook aan het voorbereiden op een leven als echtgenoot.

Damn die boy moest eens weten wat er zich op mijn kantoor heeft afgespeeld

Wandering-stranger

Toogplakker
26 jul 2023
105
28
Hi iedereen,

Ik loop al een tijdje rond met de fantasie om seks te hebben op het kantoor. Natuurlijk met een dvp en bare. Ik weet niet waarom, maar het spreekt me enorm aan. Gewoon een avond langer blijven werken en dan als er niemand meer is, een dvp langs laten komen.

Maar ik zit ook enorm met twijfels (want het is natuurlijk niet niks) en was nieuwsgierig of andere mensen hier ervaring mee hebben.
voor mij een situatie uit dezelfde bus als in mijn studie tijd . een onderonsje met de lerares waneer niemand aanwezig is . enigzinds zelfde idee . kan zeker leuk en spannend zijn . maar ja , beide wel wat uit te leggen als je betrapt word . maar ook enigzinds hetzelfde idee , als dat je bvb een onderonsje op kantoor met de dochter van de baas hebt . spannend en leuk , tot je betrapt word . leg dat maar uit . in jou geval zou ik gaan voor avond uren overwerken , en waneer je na werktijd alleen op kantoor ben en niemand anders er nog is . doe de lichten uit en neem haar bvb op hoger gelegen verdieping tegen het raam . van buitenaf is dat lastig te zien , maar voor beide kan het erg leuk en spannend zijn . en mocht de locatie van het pand leuk zijn , leuk uitzicht naar buiten .

Voormalig lid 1013

Ervaringsdeskundige
18 jun 2015
930
1.102
Wie niet? Het is precies waar het gebeurt!

wet-floor-sign.jpg

Djingo

Ervaringsdeskundige
31 mei 2015
383
453
Nu weet ik het niet meer omdat mijn wildste jaren achter me liggen.
Maar in de late 80's/vroege 90's was het soms wel elke week op 'n toilet of een verlaten ruimte koekenbak.
In een fabriek werken was in die jaren spannender dan een hoerenkot bezoeken voor een (toen nog) jonge knaap zoals ik toen. Ik kan met de beste wil niet meer herinneren met hoeveel dames en jongedames ik indertijd me heb geamuseerd tijdens de pauzes. Meestal waren ze wel al iets ouder dan ik toen was. En bijna allemaal getrouwd en kinderen. Tussendoor ook al eens een jongedame, maar die waren minder "beschikbaar".

Balzaque99

Toogplakker
20 dec 2023
134
103
Ik was stagair in een luxe hotel, in een leidinggevende rol. Een van mijn taken was kwaliteit controleren van de schoonmaak in de kamers. Tijdens een personeelsfeest lekker zitten kletsen met een van de housekeeping dames, Veronika uit een van de Oostbloklanden. Welke weet ik echt niet meer.
Paar jaar ouder dan ik, een kop kleiner en mooi gevormd. Zeker niet skinny maar ook niet dik, rondingen precies hoe ze moeten zijn. Het was duidelijk dat we het wel gezellig hadden en flirten heen en weer terwijl de alcohol steeds rijker ging vloeien. Die avond zij we uit gegaan met een andere housekeeping dame er nog bij en bij die thuis (ze deelde woning met 3 anderen) op de bank lekker geneukt. We hebben nog met zn drieën op bed gelegen maar de andere (Yana) wilde niet. Dus we verhuisden naar de bank. Ze kon heerlijk zuigen maar moest bedachtzaam zijn dat haar controlerende vriend niet opeens voor de stoep zou staan...
Ik was flink dronken en klaar komen leek er niet in te zitten maar de bank had het niet overleefd, 1 poot brak af tijdens het stoten! Toen haar vriend plots inderdaad beneden stond sprong ze van mn lul af, gaf me een kus en zei "You're good with that thing" terwijl ze me pik greep. Ze pakte haar spullen en stapte bij vriend in de auto.

De weken die volgde controleerde ik regelmatig de kwaliteit van haar kamers en vroeg haar dan even te komen om met mij e.e.a. te bespreken. We hebben het in suites gedaan, voor het raam (hoogbouw, naast woontorens), over het bureau van haar baas en in zo'n beetje elke werkkast die er is.

Het bos, tussen geparkeerde autos, allerlei plekken heb ik haar geneukt. Zelfs nog gevingerd op de achterbank terwijl haar vriend reed 🙈. Dat had zo fout kunnen gaan

Zij was op een gegeven moment degene die mij opzocht, ze wilde me graag. Het is een van de weinige echte FWBs die ik heb gehad. Ze wilde liever niet volgespoten worden maar we neukte altijd bare. Meerdere keren kon ik haar voorkeur niet honoreren en droop haar kutje heerlijk als we klaar waren. Wat een geile tijd!

Met haar vriend ging het niet lekker, ze wilde na een tijdje bij mij komen wonen. Dat is wanneer ik wat meer afstand ben gaan houden, daar zat ik echt niet op te wachten. Ze heeft nu kids met hem..... Ze was altijd ongelukkig bij die gozer dus erg jammer.

Jaartje geleden gevraagd of we konden afspreken maar ze reageerde dat we wel met huidige partners erbij met zn alle konden afspreken "for coffee only".

Helaas. Het was leuk zolang het duurde :)

dirkA

Ervaringsdeskundige
3 apr 2015
453
270
@Balzaque99 lang geleden? Nu toch niet meer aan te raden met metoo, helaas !

edja72

Toogplakker
12 sep 2022
180
138
in mijn tijd jaren 90 toen ik bij de edah werkte....heb ik vaak bare seks gehad met een meid die een relatie had....bijna elke dag deden we wel iets....

Terug
Naar boven