Seks na ingreep.

Trnighteld

Toogplakker
11 okt 2024
48
68
Hi ben even benieuwd naar andere ervaringen.

Heb onlangs na jaren van gezeur mn voorhuid weg laten halen.
2 weken niet prettig gehad maar nu eindelijk is alles ok.

1 dame bezocht en de sex was echt lekker.
Maar klaarkomen no way.
Zelf ook al geprobeerd met glijmiddel maar de trigger die ik eerder had kan ik niet vinden.

Het voelt lekker aan maar kom niet in se buurt van de build-up naar klaarkomen.

Zijn hier anderen met ervaring?
Tips tricks?

Single67

Ervaringsdeskundige
13 dec 2024
305
689
Ik heb mijn voorhuid inmiddels al lang geleden weg laten halen omdat deze te nauw was. Inderdaad een aantal weken rustig aan moeten doen. Klaarkomen duurde stukken langer dan voorheen, wat de dames op zich wel fijn vinden. Naarmate ik vaker seks had gehad leek het bij mij ongevoeliger te worden, waardoor het nog langer ging duren en soms zo lang, dat het niet eens meer lukte omdat de erectie al minder begon te worden. Ook met pijpen voel ik niet meer goed wat de dame met haar mond en tong aan het doen is. Met één uitzondering: mijn eikel is vooral aan de onderzijde nog steeds gevoelig voor kriebels. Als dat gedeelte van mijn eikel gestimuleerd wordt, lukt het klaarkomen altijd! Bij het neuken probeer ik mezelf ook altijd op een dusdanige manier te positioneren dat tijdens het bewegen de onderzijde van mijn eikel ergens langs kan wrijven. Succes verzekerd! Met masturberen heb ik overigens geen problemen, maar misschien komt dat ook omdat je met je hand nu eenmaal langere tijd snel kunt bewegen dan met je hele lijf zonder in de kramp te schieten😂

Terug
Naar boven