Seks met de poetsvrouw

xavierke

Toogplakker
20 dec 2017
147
47
Ik ben een tijdje geleden beginnen werken met dienstencheques...
Ondertussen al wat poetsvrouwen over de vloer gehad hierdoor.

Stil voor stuk dames die niet mis zouden staan in de prostitutie.

Wanneer ze aan het werk zijn zit ik meestal met mezelf te spelen in een andere kamer... Te fantaseren hoe ze zouden neuken en stiekem aan het hopen dat ze per ongeluk binnen wandelen en le daar dan zien liggen rukken...

Ik weet dat er wel wat dames zijn die part time als poetsvrouw werken en de rest van de namiddag met de benen open liggen...

Iemand al ervaring met de eerste zet te doen bij de poetsvrouw die aan huis komt?
Iemand goeie tips om dit te doen?

Zijn hier risico's aan verbonden? Wat als ze jou rapporteren bvb?

marius13

Ervaringsdeskundige
24 jan 2016
255
50
poetsvrouwen zitten niet te wachten op een stiekeme rukker. Ze willen respect en aandacht en vooral complimentjes van een leuke man , vraag of ze gezellig met je koffie gaat drinken en tijdens een gezellig praatje kom je er snel genoeg achter of ze je leuk vind. Ben je een leuke man dan moet het best wel een keer lukken. Zeg niet dat ze lekker tieten heeft, maar wel dat ze er altijd zo verzorgd uitziet. Ben gewoon aardig en charmant maar stiekem rukken doen alleen vieze oude mannetjes.

hooked

Ervaringsdeskundige
5 jan 2017
579
227
xavierke zei:

Kun je het beste even vragen aan Boris Becker denk ik, die heeft er wel ervaring mee. :) ;)

Hooked

A

Anonymous

Guest
eens! Kerels als dit geven mannen een slechte naam. Bah wat een viespeuk

xavierke

Toogplakker
20 dec 2017
147
47
Laat me even wat dingen verduidelijken voor ik dingen naar mijn kop krijg die onjuist zijn...

De kamer waar ik speel is op slot, dus geen risico.

Ik ga die dames echt niet aanranden, ben daar enorm bang voor en dat wil ik gewoon niemand aandoen.

Wat ik echter wel weet is dat sommige dames wat bijklussen zo. Het geld is welkom...
De vraag is: hoe haal je de dames er uit die er voor open staan? Zowel voor plezier als business...

Ik ga echt geen poetsvrouwen aanranden... We moeten er ons beide goed bij voelen...

A

Anonymous

Guest
kamer op slot of niet. Het is gewoon NOT DONE.. van de zotte zelfs!

Voor je fantasie. Waarom plaats jezelf geen oproep? Zijn vast wel amateur dames te vinden die semi verleidelijk willen schoonmaken.
Dat is een stuk gezonder dan dat jij aan jezelf gaat zitten als de schoonmaakster er is.

31 aug 2016
1.194
112
xavierke zei:
Laat me even wat dingen verduidelijken voor ik dingen naar mijn kop krijg die onjuist zijn...

De kamer waar ik speel is op slot, dus geen risico.

Ik ga die dames echt niet aanranden, ben daar enorm bang voor en dat wil ik gewoon niemand aandoen

Ik zal u daar ook niet van beschuldigen .
Maar de kans dat de poetsvrouw het als aanranding ziet is heel groot .
Maar met een gesloten deur kunnen ze je niet
betrappen .

Maar bezint eer je begint .

Die paar dames die meer kuisen dan u huis zijn op 1 hand te tellen .

Maak je bij de verkeerde avances kunt je gelijk u dienstencheques daar steken waar de zon nooit schijnt .

katwesel

Ervaringsdeskundige
16 jul 2015
690
295
Ik zou maar opletten met uwen akties mbt deze dames voor dat ge het weet bent u aangegeven en raakt u alle verworven diensten kwijt. Of is dit weer een zoveelste fantasie die boven komt. Wat voor een man bende gij

A

Anonymous

Guest
Vroeger noemden ze dat een contact advertentie.
Gewoon plaatsen op een contact site of adverteren.nl
Wees zelf eens creatief en ga niet rukken achter een dichte deur.

Cumgiver

Legende
6 mei 2019
1.451
1.066
Contact zoeken is mijn tip. Neem nou net het moment en inventariseer of ze je leuk vind. Zo trof ik 8 jaar geleden een leuke afrikaanse dame op mijn vorige werk. In de laatste uren op kantoor kwam ze schoonmaken en we hadden oogcontact. Het viel mijn directe collega gelijk en ik moest koffie halen van hem omdat die rat wist dat ze in de keuken bezig was. Ze was een invalkracht, kwam uit kameroen en we moesten afspreken. Dan begin je rustig gewoon ergens drinken en elkaar leren kennen. En heel snel hadden we intieme dates.

Dus kom uit die kamer.

vaga69

Ervaringsdeskundige
30 apr 2015
282
147
Enkele jaren geleden toen ik na een ongeval wat moeilijk te been was, kreeg ik een jonge wat labiele poetsvrouw op bezoek. Vermits ik nooit iemand alleen in mijn huis laat, dus ook deze poetsvrouw niet. Ze was een echte flapuit, vond haar wel lekker lijfje hebben en geilde wel op haar... Na een viertal kuisbeurten, maakte ze een grappend plagende opmerking over haar in de afvoer van mijn bad. Ze vond het zogezegd wat raar dat ze daar haar vond terwijl ik mijn hoofdhaar afscheer. Waarop ik repliceerde dat er op nog andere plaatsen dan op mijn hoofd haar groeit en dat dat bij haar ook wel het geval zal zijn. Hierop zij weer, dat haar poesje netjes geschoren is en of ik mijn haar daar dan niet afscheer, want dat ze ene met haar op niet zo graag pijpt. Zij dan dat ik voor haar tegen de volgende keer mijn speelgoed wel zou scheren (wat natuurlijk al wel geschoren was) als ze hem dan wel zou afzuigen. Volgende keer waren dat ook meteen haar eerste woorden of hij nu geschoren was en gaf als antwoord dat ze maar moest voelen of het glad genoeg was. Half uur later was het bij haar ook glad genoeg en lagen we flink te schuiven! Sindsdien was het iedere keer prijs, tot ik weer beter te been was en ik geen aanspraak meer kon maken op poetshulp. Is achteraf nog wel een paar keer al wenend bij me toe gekomen wanneer het scheef zat met haar vriend, voor luisterend hoor en potje opbeurende sex. Dus de gedachte om je poetsvrouw eens flink te vegen, klinkt voor mij dus helemaal niet zo raar.

PieterW

Snuffelaar
17 jul 2015
20
5
xavierke zei:

Wanneer ze aan het werk zijn zit ik meestal met mezelf te spelen in een andere kamer... Te fantaseren hoe ze zouden neuken en stiekem aan het hopen dat ze per ongeluk binnen wandelen en le daar dan zien liggen rukken...

Ik weet dat er wel wat dames zijn die part time als poetsvrouw werken en de rest van de namiddag met de benen open liggen...

Iemand al ervaring met de eerste zet te doen bij de poetsvrouw die aan huis komt?

Hallo, ik heb precies dezelfde hoop.
Mijn schoonmaakster heeft mij de eerste keer al verteld dat zij ooit heeft meegedaan met een gangbang, toen ze jong was, is nu 50 jaar, aardig dame.
Mocht ik verder komen dan laat ik het weten.
Groetjes Pieter.

A

Anonymous

Guest
Waarom niet? Ik ben ontmaagd door de poetsvrouw van mijn ouders.

hle1805

Toogplakker
5 apr 2017
147
82
PieterW zei:
xavierke zei:

Hallo, ik heb precies dezelfde hoop.
Mijn schoonmaakster heeft mij de eerste keer al verteld dat zij ooit heeft meegedaan met een gangbang, toen ze jong was, is nu 50 jaar, aardig dame.
Mocht ik verder komen dan laat ik het weten.
Groetjes Pieter.
gaan met die banaan, zou ik zeggen :)

fiebert3

Legende
27 jun 2020
2.813
1.256
Ik heb een vriendin die poetst bij oudere mensen thuis en vooral thuis komt ze tekort bij haar man..
op een bepaalde werkplaats is er een actieve oudere man die heeft de tijd zegt hoe mooi ze is .. (en ze is een mooie meid..) , na lange tijd is het begonnen met kleine aanrakingen en op een bepaalde dag heeft ze seks met die man gehad.. ja het bestaat maar denk dat dit eerder zeldzaam is..

Terug
Naar boven